Haluatko tietää tulevan lapsen sukupuolen etukäteen?

  • Ketjun aloittaja petra.houghton@sandviks.com
  • Aloituspäivämäärä
Me tulimme miehen kanssa siihen tulokseen ettemme halua tietää sukupuolta. Rakenneultra on reilu viikon päästä mutta sukupuoli saa selvitä vasta kun syntyy :)  Vaatteiden ostaminen on tosin ollut vähän haastavaa, kun vain sinistä ja punaista tuntuu olevan suurimmaksi osaksi kaupoissa myynnissä..
 
Meillä halutaan tietää sukupuoli. Ei sillä että sillä merkitystä olisi mut tavaroiden ja vaatteiden kannalta on sit helpompaa. Toivottavasti jo ens kuussa selviää rakenneultrassa :)
 
Minä ja mieheni ollaan alusta alkaen oltu sitä mieltä ettei haluta tietää lapsen sukupuolta! Kiva yllätys sitten että kumpi sieltä tulee, pääasia että terve vauva! :) Vaikkahan voihan se mieli vielä muuttua, parin viikon päästä olis rakenneultra,että saa nähdä miten käy :)
 
Nyt esikoista odottaessani kyllä odotan innolla toista ultraa, että saisin tietää sukupuolen, en ymmärrä, miksi se olisi väärin?

Itse olen nimennyt jo aikaa sitten tulevat lapseni. Tytöille on 3 (koko) nimeä valmiina ja pojille 2. Vauvasta tulee paljon todellisempi, kun sen sukupuolen tietää, ja voi alkaa jo kutsua nimellä :)

Multa kysyttiin jo ekalla neuvola käynnillä, että haluunko tietää sukupuolen 2. ultrassa. Sanoin jo sillon, että ehdottomasti :)

Mun mielestä on aika ikävää, jos äiti haluaa tietää, mutta isä ei, ja sitten sen isän päätöksen kanssa mennään... mun mielestä ei reilua. Eikö se isä sitten voisi mennä hetkeksi ulos, kun äiti tiedustelee sukupuolen? :D Meillä onneksi on niin ihana iskä, että ei pistä vastaan missään tommosissa asioissa :)
 
Moi!

Mä ainakin haluan tietää tulevan sukupuolen ja niin miehenikin. :) Helpottaa hankintoja selvästi ja eniten jännitetään tietenkin että onko sieltä poika tulossa, kun olen kiinalaisesta raskauskalenterista katsonut pojan tulevaksi ja ollaan justiinsa peittoa heilutellessa laitettu sängyn alle miehen tavaroita. :D 
Mutta joo, minulle se on aivan sama että kumpi tulee. :) Molemmat yhtä toivottuja. 
 
Meillä tänään rakenneultran uusinta ja niinhän siinä kävi ettei kaveri näyttäny kumpi on. Jalat oli niin tiukasti ristissä et mitään selkoo ei saanu. Täti kyl epäili tyttöö mut ikinä ei oo varmaa ja sit on se 50/50 mahis et onkin poika :)
 
Me halutaan tietää lapsen sukupuoli etukäteen. Tai no, mies oli enemmänkin sen kannalla, minä en sitten pistänyt vastaan. Tyttö tai poika, aivan sama kunhan on terve. Nimet meillä on jo kummallekin valmiina, joten meistä on kiva että pikkuista voi alkaa kutsua omalla nimellään jo ennen syntymää. Myös hankintoja olis kiva sovittaa vähän sen mukaan. En nyt ajatellut pukea tyttöä tiukasti vaaleanpunaiseen ja poikaa siniseen jne. mutta voishan sitä tytölle jonkun rimpsumekon sitte ostaa jo etukäteen ja pojalle jotku äijäilyvaatteet.... :) Musta myös tuntuu että odotus konkretisoituu vielä enemmän kun tietää kumpi on kyseessä, ensimmäistä kun odotellaan.
 
Haluamme tietää, miksipä ei. Tämän aamun Intelligender-testi näytti olevan joko tyttö tai poika, ei siitä ottanut selvää. Itse veikkaan poikaa :-)
 
Odotan esikoista ja haluttiin tietää sukupuoli jos vaan mahdollista. Ja sainkin aavistukselleni tytöstä vahvistuksen. Tosin meille sanottiin ettei se ole 100% varmaa, voi tulla yllärinä poikakin. Jotenkin kuitenkin luotan omaan fiilikseen ja melko varmaan lupaukseen tytöstä, helpottaa mielestäni vaatteiden yms hankkimista, eikä mielestäni ole tarvetta odottaa synnytykseen asti jos vaan on mahdollista saada tieto aiemmin :)
 
Itse haluan kyllä tietää vauvan sukupuolen, sitten kun sellainen on "valmistumassa".
Sekä minä että mieheni toivomme tyttöä, ja kyllä haluamme ostaa vaaleanpunaista rimpsua valmiiksi jos se tyttö on. Poika on kyllä ihan yhtä tervetullut ja rakas, mutta en näe että siinä on mitään väärää että toivoo toista.
 
Halusimme tietää, ja poikahan sieltä tulee, oli kyllä kokoajan vahva poikatunne ja viikko sitten ultraaja ilmoitti että tappi ja pussit näyttää olevan :D Nyt kamala hinku ostella vaatteita
 
Juu kyllä halutaan tietää sukupuoli, helpompaa "rakentaa pesää"... tietää millaisia vaatteita ostaa ja millaiseksi vauvanhuoneen teemme. Sukupuolella ei ole väliä, pääasia on, että vauva on terve!
 
Kyllä olisi reilu kuukauden päästä tarkoitus ottaa myös sukupuoli selville, sitä odotellessa! :) Itse veikkaan poikaa, mutta sittenhän sen näkee. :)
 
kyllä, ehdottomasti halusin tietää sukupuolen molemmilla kerroilla.

Se sukupuolen kuuleminen on molemmissa raskauksissa ollu se hetki, jollon vauva alkaa tuntua mulle uudelta ihmiseltä, omalta persoonaltaan. tässä raskaudessa se tapahtu tänään :) ja voi alkaa kutsua vauvaa nimeltä. niin ja tietysti tietää että millasia tarvikkeita hankkii. mutta se henkinen puoli on mulle tärkein.
 
Me halutaan myös tietää vaavin sukupuoli 15.3 ois rakenne ultra nyt viikkoja 18 + 4 :). En kyllä tiedä kumapaa osais toivoo enemmän molemmat on tervetuleita :))). Rattaat ollaan jo ostettu musta hopeat Emmaljungan city cross rattaat mutta Quadrolift kopassa on kyllä vaaleenpunasta ja hoitolaukussa :D mut sitä on niin vähän ni eise kai haittaa vaikka poika tuliskin.
 
Tällä hetkellä tuntuu, että en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen. Olisi sitten iso yllätys.  Miehen kanssa ei olla vielä juteltu asiasta, ollaan vielä niin alussa. Kumpi tahansa tulee, on haluttu ja odotettu :) Voihan olla, että raskauden edetessä mieli vielä muuttuu.

En jokatapauksessa halua pukea tyttöä vaaleanpunaisiin ja poikaa vaaleansinisiin, joten vaatteiden ja hankinnan puolesta sukupuolella ei ole väliä. Vaikka näin kun sanoo, niin satavarmasti on sitten värit jotain muuta kuin unisex-värejä. :D
 
Kyllä itsekin rakenneultrassa masukin sukupuolen halusin kuulla,-ehkä jopa vain siksi, että saan selvyyden sille, että onko masussa tyttö niinkun kaikki muut ennustivat=) ja olihan siellä. Vaatehankintojen osalta tieto ei kauheasti muuta tapaani ostella,-kun en muutenkaan mistään pinkkiprinsessaunelmasta pidä.
 
Kyllä me tahdotaan tietää, jotenkin on helpompi miettiä nimeäkin. Ja jotenkin vauvaan saa erilaisen yhteyden kun on aavistus sukupuolesta.

Ensimmäistä odottaessa toivoin tyttöä, oli koko aika sellainen olokin että tyttö sieltä tulee, ja tokassa ultrassa sitten sain varmistuksen tytöstä. Nyt tällä tokalla kerralla on ollut ihan poika-olo ja mies toivookin poikaa. Minulle on oikeastaan aika sama kumpi tulee, kunhan tulee vauva!!
 
Haluan tietää, ja kovasti haluankin. Tarkoituksena on mennä yksityiselle ylimääräiseen ultraan ennen rakenneultraa kokeilemaan josko sukupuolen saisi selville. Esikoista odotetaan.
 
Takaisin
Top