Haluatko tietää sukupuolen?

Vähän mietinkin, että haluanko edes tietää sukupuolta rakenneultrassa 3 viikon päästä, jos mies ei pääse mukaan kuulemaan. Tai sitten pyydän sukupuolen mukaan lapulle, josta voidaan sitten yhdessä lukea se. Onko jotkut ajatelleet pitävänsä sukupuolen julkistusjuhlia tai muuta hauskaa siihen liittyen? :think005


Mä oon kans miettiny et pyydän lapulle sukupuolen ja sen lapun kans marssin pilapalaan hakemaan tarvikkeita juhliin. Haluan samana iltana pitää pienimuotoiset sukupuolen paljastus juhlat perheelle. Pyydän täyttää pallon sukupuolen mukaan ka sit isoon kassiin/laatikkoon se ja avataan sit illal, mietin myös niitä värikkäitä paukku serpentiinejä et niitäki pari pyytää sinisenä tai pinkkinä lapun mukaan. En siis halua itekkää tietää etukäteen vaan pyydän myyjää laittaa kaikki sillee etten nää :)
 
Ei me mitään juhlia pidetä, mut isommat lapset oottaa et laitan taas ilmapalloihin pinkkiä tai vaaleensinistä paperisilppua ja he saa sit poksauttaa ne.

Pyydän varmaan myös lapulle sukupuolen jos mies ei pääse mukaan (ja en ite sitä nää). Voidaan sit mahollisesti kattoa yhessä se.
 
Mietin kans et juhlat vois olla kivat, mut toisaalta en haluais muille kertoa. Koska jos saadaan tyttö, niin molempien suvut hullaantuu ja ostaa kaikkea mitä en halua.
 
Haaveilen salaa tytöstä, ja sellainen tunne että tyttö olisi tulossa. Viimeyönä näin unta että vauva oli tyttö :) kyllä poikakin olisi tietty yhtä ihana:Heartbigred
 
Saiskohan jostain tänne landelle tilattua noita paukkujuttuja paljastustilaisuuteen?
 
Musta joku paljastusjuhla olis ihana mut miehen mielestä se on pelkkää amerikkalaista hapatusta :grin siinä olis ideaa että pyytäisi lapulle sen että voisi yhdessä katsoa, pitää neuvotella mitä mieltä tuo toinen syyllinen tästä on. Mun vanhemmille sitä ei liene kannata paljastaa ettei mun äiti innostu ostamaan kaikkea turhaa.
 
Mä olen niin epäileväinen aina noihin veikkauksiin, etten uskaltaisi mitään juhlia pitää! Varsinkin jos veikkaisivat tyttöä. Poikaa jos lupailevat niin voin sen ehkä helpommin kertoa.
 
Kannattaa muistaa että ei sukupuoli välttämättä selviä rakenneultrassa. Meillä esikoisen kanssa jäi epäselväksi, kun piti jalat niin tiukasti yhdessä. Hyvin varovainen tyttöveikkaus tuli synnytystapa-arviossa ihan hetki ennen kuin synnytys käynnistettiin. Ja tyttö sieltä tulikin.
 
No niin, uskalla jo paljastaa täälläkin että meille on tulossa poikavauva :dummy:. NIPT-testissä ei löytynyt kromosomipoikkeamia, tosin eihän sekään täysin varma ole ja tutkii vain niitä yleisimpiä. Mutta silti, ehkä uskallan pikkuhiljaa alkaa odottaa levollisin mielin ainaisen katastrofiajattelun sijaan :)
 
Olisimme halunneet tietää, mutta pienokaisemme oli asiasta erimieltä :laughing001 heilui koko ultraäänen ajan, kuin mikäkin väkkyrä. Ultraajakin sanoi, ettei muista, koska viimeksi olisi ollut näin hankala ultrattava. Jäi siis pimentoon, mutta kaikki oli hyvin! se riittää meille. Yllätys on isompi, sitten synnärillä.
 
Takaisin
Top