Haluatko tietää sukupuolen?

Halutaan tietää. Pieni tyttötoive olisi kahden pojan jälkeen, mutta olen ihan varma että kolmas poika tulee :D
 
Halutaan tietää. Pieni tyttötoive olisi kahden pojan jälkeen, mutta olen ihan varma että kolmas poika tulee :D
Mä oon kans 99% varma, että kolmas poika tulee. :happy: Joko sä oot nub-teorian ja seulojen veriarvot tutkinut tältä kantilta? :grin
 
En! Kerro lisää kuinka sen teen! :)
Tällainen löytyy salaiselta puolelta. Eli jos noi verikokeiden Mom-arvot on alle 1, niin viittais poikaan ja yli 1 viittais tyttöön. Ja ilmeisesti se hcg mom olis määräävämpi. Tosin tästäkin löytyy kyllä netistä keskusteluita ettei tää oo aukoton. :) Edellisten lasten kohdalla mulla pätee kyllä siinä, että molemmista hcg mom oli reippaasti alle 1.

Ja siitä nt-ultrakuvasta vois kattoa näkyykö siinä nubia. Mulla tulis nubin mukaan poika ja verikokeiden mukaan tyttö. Pitäisin ite kyllä nubia parempana arviona tässä tilanteessa, eli eiköhän tää poika oo. :)
 

Liitteet

  • 40FA0982-4501-4967-9E12-8F459370C969.jpeg
    40FA0982-4501-4967-9E12-8F459370C969.jpeg
    23.5 KB · Katsottu: 31
Ahaa :happy7
Pitääpä katsoa jos jostain löydän nuo omat arvot. Pitäiskö niiden näkyä Oma kannassa? Meilläkin tuon nubin mukaan näköjään olis poika taas tulossa :D

ääh mä haluun sinne salaiselle puolelle asap! :)
 
Ahaa :happy7
Pitääpä katsoa jos jostain löydän nuo omat arvot. Pitäiskö niiden näkyä Oma kannassa? Meilläkin tuon nubin mukaan näköjään olis poika taas tulossa :D

ääh mä haluun sinne salaiselle puolelle asap! :)
Juu, Kannasta löytyy labratuloksista nuo arvot. :)
 
Hitsi mä yritin heti päästä tsekkaa ne labrat, kyllä kiinnostais! :D Mutta jostain kumman syystä ei mulla siellä kyllä näy.. o_O
 
Aion kysyä rakenneultrassa kyllä, miltä näyttää. Ei väliä kumpi tulee, on jo tyttö ja poika ja vielä kaikki vaatteet ym. on säästetty... joten vois ennen syntymää sitten alkaa lajittelemaan tuota järkyttävää varastoa pienemmäksi :wink Vaikka silläkään ei ole itselle väliä - siis mitä on päällä. Meidän poikaa luultiin systemaattisesti tytöksi pienempänä, kun hiukset leikattiin eka kerran vasta kun oli 3 v. ja on niin nätti kasvoiltaan :love017 Ja koska käytti esim. punaista ulkohaalaria. Tää oli itelle jännä huomata, kuinka tuntemattomat sitten heti puhuu tytöstä. Ei se haitannut, mutta ihmettelin, miksi ei voi sanoa lapsi. Isosiskonsa sitten aina ihmetteli ääneen, että miksi ne sanoo pikkuveljeä tytöksi :laughing002

Mut joo, luulen että nyt on tulossa toinen tyttö, oireet olleen samanlaisia kuin ekassa, eli enemmän uupumusta, huonoa oloa alkuraskaudesta ja hiukset todellakin rasvoittuu... vai johtuneekohan se tästä korona-ajasta, kun ei tarvii kotoa lähteä töihin ja pidän kameran kiinni palavereissa, niin pesee harvemmin :laughing001
Näin myös unen kolmannesta lapsesta jo silloin kun kakkonen oli vauva, ja unen vauva oli tyttö. Jännä nähdä kuitenkin, kumpi siellä sitten on.
 
Hitsi mä yritin heti päästä tsekkaa ne labrat, kyllä kiinnostais! :D Mutta jostain kumman syystä ei mulla siellä kyllä näy.. o_O
Ne tulee näkyviin vasta ultran jälkeen. :)
 
Ne tulee näkyviin vasta ultran jälkeen. :)
Joo ja mulla ultra oli pari viikkoa sitten! Kyselin neuvolassa niin täti totesi että oli unohtanut kuitata. Osa an labroista oli kans unohtanut tehdä lähetteen :facepalm: Mutta eipä se haitannut kun piti muutenkin lähteä labroihin uudestaan kun selvitetään tätä mun jatkuvaa kutinaa.. Todennäköisesti vaan jotain uutta allergiaa, mutta hyvähän se on varmuudeksi selvittää!
 
Me kysyttiin esikoinen, keskimmäinen nähtiin ennenku kerkes sanoa ja kuopusta ei tiedetty. Kuopuksesta oli alus tyttöolo, mikä muuttui poikaoloksi keskivaiheilla, ja poika tuli. Nyt mies haluais tietää ja mä en, katotaan miten tehdään, vaikka oon aivan varma pojasta.
 
Kyllä mekin halutaan tietää:love017. Tosin ei ole kyllä väliä, kumpi on tulossa. Terveen vauvan kun saisi sitten rinnalle❤️. Sellainen tunne kyllä on, että kolmas poika on tuloillaan:love017. Jonkin verran on jemmassa vaatetta. Jos tulisikin tyttö, niin sitten kyllä kävisin vähän ostelemassa kaikkea tyttömäistä:happy:.
 
Täällä olen jo sekoamispisteessä kun haluaisin kovasti tietää kumpi tulossa :dummy::dummy1:

Millä rv voi aikaisintaan nähdä ultrassa sukupuolen? Täälllä nyt rv 13+4.
 
Täällä olen jo sekoamispisteessä kun haluaisin kovasti tietää kumpi tulossa :dummy::dummy1:

Millä rv voi aikaisintaan nähdä ultrassa sukupuolen? Täälllä nyt rv 13+4.

Aika monessa paikkaa taidetaan sanoa että 16+ viikoilla on mahdollista nähdä mutta kai se mitä pitemmällä on ni oo helpompaa/varmempaa sanoa :)
 
Tällainen löytyy salaiselta puolelta. Eli jos noi verikokeiden Mom-arvot on alle 1, niin viittais poikaan ja yli 1 viittais tyttöön. Ja ilmeisesti se hcg mom olis määräävämpi. Tosin tästäkin löytyy kyllä netistä keskusteluita ettei tää oo aukoton. :) Edellisten lasten kohdalla mulla pätee kyllä siinä, että molemmista hcg mom oli reippaasti alle 1.

Ja siitä nt-ultrakuvasta vois kattoa näkyykö siinä nubia. Mulla tulis nubin mukaan poika ja verikokeiden mukaan tyttö. Pitäisin ite kyllä nubia parempana arviona tässä tilanteessa, eli eiköhän tää poika oo. :)

Erittäin mielenkiintoista! Noiden veriarvojen perusteella olis tyttö tulossa :eek:

Edit. Kertokaas muitakin hyviä, onks netissä jotain mehukkaita testejä :hungry:
 
Muokattu viimeksi:
Haluan tietää sukupuolen, ja saan sen myös tietää koska pääsen iän puolesta (42) NIPT-testiin. Siinähän tuo selviää! Labra on 1.6. ja vastaus tulee siitä reilun viikon päästä. NT-ultrassa oli kaikki hyvin, ja suurin toive olis että myös NIPT olisi ”puhdas”. Meillä elokuinen 2016 on tyttö, mutta sukupuolella ei sinällään ole väliä.
 
Haluan tietää sukupuolen, ja saan sen myös tietää koska pääsen iän puolesta (42) NIPT-testiin. Siinähän tuo selviää! Labra on 1.6. ja vastaus tulee siitä reilun viikon päästä. NT-ultrassa oli kaikki hyvin, ja suurin toive olis että myös NIPT olisi ”puhdas”. Meillä elokuinen 2016 on tyttö, mutta sukupuolella ei sinällään ole väliä.
Mä oon saman ikänen, en päässy nipt-testiin ku nt oli hyvä... tässäkin näköjään paikkakuntakohtaisia eroja :wideyed:
 
Veriarvojen, kiinalaisen kalenterin ja sormustestin mukaan tulossa olisi poika. Myöskin omat tuntemukset viittaisi siihen, mutta sukupuolella ei ole kyllä yhtään väliä. Tytöille olisi kivempia vaatteita ja yleensä ovat vähemmän tapaturma-alttiita, niin säästyisi enimmiltä panikoinneilta :hilarious:

Vähän mietinkin, että haluanko edes tietää sukupuolta rakenneultrassa 3 viikon päästä, jos mies ei pääse mukaan kuulemaan. Tai sitten pyydän sukupuolen mukaan lapulle, josta voidaan sitten yhdessä lukea se. Onko jotkut ajatelleet pitävänsä sukupuolen julkistusjuhlia tai muuta hauskaa siihen liittyen? :think005
 
Takaisin
Top