Syyskukka
Näppärä viestien naputtelija
@Maana Mannila mitä sulle kuuluu? Jos käyt täällä foorumilla ja näet tämän viestin 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä on tosiaan maailman kuluttavinta, joka kierto toivo nousee ja loppukierrista, kun testit näyttää negaa ja menkat viimein alkaa, oli on todella kurjaMulla oli tänään testipäivä. Negatiivinenhan se... Mä en ymmärrä miksi mä en vaan tuu raskaaksi. En jaksa näitä jatkuvia pettymyksiä!
Kiitos kysymästä, en tosin voi sanoa että on hyvin edennyt kun mulla on toinen varhaisultra tänään, ekassa kävin sittenkin 2 viikkoa tasan sitten maanantaina jolloin olisi pitänyt olla 6+4, mutta vastasi paria päivää pienempää eli 6+2. Toki syke löytyi. Käyn tänään uudestaan illalla kun oireet (toki niitä ei alunperinkään muita ollut kuin rintojen arkuus ja väsymys) niin katosivat viikko sitten viikonloppuna kokonaan. Täysin normaali olo, kuin ei olisi edes raskaana josta syystä epäilen että keskeytynyt keskenmeno todetaan tänään muutaman tunnin kuluttua. Tai vähintään että kasvu jo hidastunut...@Kali Mitenkä sinulla on raskaus edennyt?Sinusta ei ole kuulunut vähään aikaan täällä esikoishaaveilupuolella niin täällä toiveikkaana ajattelen, että saattoi viimein onnistua?
![]()
Sympatiaa ja halauksia 
Voi ei oon pahoillani!@Kali miten meni varhaisultrassa?
Me valitettavasti saatiin kuulla kohdun olevan tyhjä.Epäilynä on kohdunulkoinen raskaus, mutta asia vaatii lisätutkimuksia...