Syyskukka
Satasella mukana keskusteluissa
Onnea superisti @Pohjolanemma ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi ei @Syyskukka ja @Zebra - se on inhottava tunne kun paino yllättäen onkin paljon enemmän kuin oli ajatellut!
Mä oli pitkään punnitsematta ollenkaan, mutta nyt oon tainnut pari vuotta jo viikoittain käydä vaa´alla. Aattelen, että se on ollut mulle hyvä tahti seurata, että missä mennään, ja antaa se tietystä näkökulmasta tärkeää tietoa hyvinvoinnista. Tavoitteena mulla tosiaan kevään IVF:ään valmistautua ja saada keho mahdollisimman hyvään kuosiin ja vastaanottavaiseksi. Vaikka suurta painon pudotusta oletettavasti ei tässä keväässä tule tapahtumaan, aattelen, että se että annoskoot on hallitumpia ja herkkuja on vähemmän, on jo oikein hyvä. Näissä auttaa aloitettu metformiini-lääkitys, mikä vähentää mulla ruokahalua ja sokerinhimoa. Liikunta on mulle onneksi ollut aina luonteva osa arkea, niin siinä ei niin erikseen ole mun tarttenut muuttaa tapoja. Tsemppiä meille tähänkin projektiin kaikille![]()