Kali
Kommentoinnin ninja
Oon itse paremmilla mielin tänään, sain kunnolla nukuttua menkkakivuista huolimatta ja katselin raskauskeijun sivuja, ovulaatiotestejä meinasin tilata siis. Innostuin ihan typerästä asiasta.
Huomasin että siellä on uusia raskaustestejä! Rfsu:lta uudenlaisia testejä joita meinasin ovistestien lisäksi tilata kokeeksi.
Ajattelen että koska nyt ei tärpänny ainakin saan testattua nuo testit että jospa nuo uudet testit toisi onnea, että saisin niillä toivotun tuloksen. 
Yhdessä unessa oon jättänyt vauvan ja kissat Prisman puutarhaosaston hyllyyn, toisessa unessa unohdin lapsen vaatekomeroon viikoksi, kolmannessa unessa unohdin ostaa lapselle oikean sängyn ja mulla oli pinnasängyssä nukkuva kalju tytär? Ja jossain unessa mulla oli täysin terve pieni vauva, mutta niin pieni, että kylvetin sen kahvikupissa. On myös unia, joissa olen raskaana, mutta maha vaan katoaa yhtäkkiä.
Jotenkin on ollut kynnystä siinä lapsettomuuspuolen keskusteluihin osallistumisessa, ei ole halunnut ikäänkuin itse siihen ryhmään vielä todeta kuuluvansa, mutta kai se on nyt aika. Samoin lapsettomuuspodeja ja tv-ohjelmia en ennen halunnut vielä kuluttaa, mutta nyt on viimeaikoina perus raskausisällöt vaihtunut niihin. Ja onhan niissä vertaistukea hyvin, ja sanoittaa omia ajatuksia. Vaikka tosin itse oon mieltänyt itseni tahattomasti lapsettomaksi jo useamman vuoden, kun olimme miehen kanssa lapsihaaveesta eri linjoilla. Mutta nyt kun tää fyysinenkin puoli näyttää olevan vaikeaa, niin se on vielä oma twistinsä.
Töissäkin nyt näyttää tulevan niin kiireinen syksy, että ei ainakaan helpota raskautumista sellainen stressi