Haaveena esikoinen

Eilen iltapäivällä sain todella haalean viivan testiin. Tänään vähän samanlainen mutta en jotenkin silti usko että on oikea plussa. 😭Kun vaikka vähän sellaisia oireita että voisi olla, kun valkovuotoa aika paljon, nuhainen olo tuli aamulla ekaa kertaa pitkästä aikaa ja en usko nimittäin että allergiatkaan tai voin toki olla väärässä, ajattelin vain kun parina päivänä satanut niin paljon niin siksi epäilen ettei voi siitepölystäkään johtua, ja alapäätä eilen kramppaili kun sängyssä makoilin. Sekä rinnat kyllä hitusen arat. Kaipa se ylihuomenna sunnuntaina selvinnee viimeistään kun kuukautiset flo:n mukaan pitäisi silloin alkaa. Ellei ala jo tänään tai huomenna etuajassa... 🥴

Kiva, kun lueskelet vanhoja höpötyksiäni 🥰 Siivoilin digijalanjälkiäni ja siksi alkuperäinen viesti ei enää löydy täältä. Höpöttelemiisin 💛

Muokattu viimeksi:
@Emri mulle tää koko vauvakuume on tavallaan niin tuore asia (kun monta vuotta kuvittelin, että en varmaan halua lapsia), että en ole lukumäärää edes miettinyt. Toiveena olisi tietysti enemmän kuin yksi, mutta saattaahan se mieli muuttua sen yhdenkin kanssa ja toisaalta, mitä jos ei saa sitä yhtäkään. Nyt jos pitäisi heittää niin kolme tai neljä olisi ihana, mutta ikä ja realiteetit huomioiden kaksi tai kolme voisi olla realistisempi. Mies on puhunut kolmesta myös, mutta olen ymmärtänyt, että jos haluaa kolme lasta, lastenteko olisi pitänyt aloittaa 23-vuotiaana, jotta 90% todennäköisyydellä voi kolme lasta saada. Näin ainakin oma gyne sanoi. Toki kolme on silti edelleen mahdollista. Mä ottaisin myös kaksoset ihan mielellään! :tears:

Täällä kp 12 ja ovistesti näyttää negaa. Sovellus ennustaa ovulaatiota huomiselle, mutta menee varmaan sunnuntaille ainakin.. Ellei sitten mennyt jo, koska ihmeelliset ovisoireet oli jo keskiviikkoiltana. 🤔

Ehtii aloittaa myöhemminkin jos haluaa kolme.. toki riippuu siitä toivotusta ikäerostakin... Lähipiirissä on useammalla 2-3 lasta ja aloittivat 30-vuotiaina vasta... 👍🏻
Joo tuo gynen kommentti taisikin lähinnä tarkoittaa noita todennäköisyyksiä, nuorempana kolmen lapsen saaminen on tietysti todennäköisempää kuin vanhempana. :smiling-eyes: Mahdollista varmasti on, ja voihan ne kolme saada vaikka kerralla! Tuttavaperheellä on kolme lasta, vaikka saivat esikoisen, kun äiti oli 39-vuotias.

Täällä dpo13, jotain hailuraa eilen ja tänään näkyi kumpanakin päivänä iltapäivän testeissä vasta molemmilla kerroilla. Jotenkin en usko että on hyvä merkki että todella haaleaa näyttää vielä tälläisellä dpo:lla. ☹️ Toki eilen ekan haalean viivan vasta spottasin niin eihän se yhdessä päivässä nouse se hcg tietty paljoa.

Aamullakin sen testin tein siis mutta iltapäivällä näkyi enemmän jotain. Jotenkin ei yhtään juhannus fiilistä tuosta syystä niin ollaankin vaan kotona kaksistaan miehen kanssa. 😅

Täällä dpo13, jotain hailuraa eilen ja tänään näkyi kumpanakin päivänä iltapäivän testeissä vasta molemmilla kerroilla. Jotenkin en usko että on hyvä merkki että todella haaleaa näyttää vielä tälläisellä dpo:lla. ☹️ Toki eilen ekan haalean viivan vasta spottasin niin eihän se yhdessä päivässä nouse se hcg tietty paljoa.

Aamullakin sen testin tein siis mutta iltapäivällä näkyi enemmän jotain. Jotenkin ei yhtään juhannus fiilistä tuosta syystä niin ollaankin vaan kotona kaksistaan miehen kanssa. 😅
Ihan hyvin voi näkyä vasta dpo 13 hailura! Kiinnittymiseen menee oma aikansa ja vaikka sulla on aiempia alkaneita raskauksia / kemiallisia takana, niin eihän jokainen alkanut raskaus ole samanlainen. Nyt vaan malttia ja odottelua, jos menkat ei tule ajallaan niin sitten vaikka digitestiä kehiin. :smiling-eyes:

@Kali vitsi oon myötäeläny sun matkaa, ja mua alko tosissaan harmittaa kanssa. Iso tsemppi hali💗😞

Mulla olis virallinen testipäivä ollut tänään, malttamattomana tein kuitenkin jo negan torstaina. Ei haluttu pilata meijän loman alotus viikonloppua ja juhannusta mökillä toisella negalla, joten päätettiin että ootellaan maanantaille ja tehään sillon, jos menkat ei kerkii ennen sitä alkaa. Oon 99% varma, että toiselle inssille mennään ja ainakin sit saa maanantaina soittaa felille🤷🏼‍♀️ viimenen luge menee tänään, sitä ootan kyllä kun kuuta nousevaa, että ne loppuu😂

Itsellä hirveän ankea ja masentunut olo varsinkin kun vielä aamulla aikaisin sain selkeähkön toisen viivan testiin. 😓 Tosin samanlaisen kuin kahtena edellisenä päivänä ettei se ainakaan vahvistunut ollut, ja sitten myöhemmin aamulla vuoto alkoikin yht äkkiä heti jo runsaana vatsa kramppien kera. 💔

@Kali voi harmitus :sad-face: tsemppihalit sinne!

Minä aloin epäillä, että en ovuloi tässä kierrossa ollenkaan tai sitten ovis oli tosi aikaisin, tyyliin kp 9 tai 10. Onkohan niin aikainen mahdollistakaan letrozolin kanssa? Silloin oli pieniä oireita ja nyt siitä asti on testit mennyt vaan hailakammiksi. Naistenpolilta pyysivät olemaan yhteydessä, jos en saa ovulaatiota kiinni. Mitähän ne sitten ohjeistaa. 🤔 No, odotellaan ja katsellaan mihin suuntaan tilanne menee.

Letrozolit aikaista ovista, ja jos söit niitä kp3-7 niin voi olla ovis jo kp9-10, jokainen reagoi eri tavalla.. minulla aikaistui ovis jopa viidellä päivällä.. kp19 -> kp14... 🤔

Letrozolit aikaista ovista, ja jos söit niitä kp3-7 niin voi olla ovis jo kp9-10, jokainen reagoi eri tavalla.. minulla aikaistui ovis jopa viidellä päivällä.. kp19 -> kp14... 🤔
Hmm mielenkiintoista. Aiempina letrokiertoina ovis on ollut kp 13-14. No, mielenkiintoista. Ensi kierrossa aloitettava ovistestit vielä aiemmin sitten. 😅

Iski aika kovasti tämä että uusi kierto alkoi. ☹️ Niin palailen myöhemmin taas tännekkin en juuri nyt kestä mitään raskaus tai vauva aiheisia juttuja, masentaa ne sen verran paljon. 💔

Onnea muille esikoisen yrittämiseen toivottavasti teillä muilla parempi tuuri! ❤️ Me pidetään yrityksestä taukoa heinäkuu niin ei mitään kirjoiteltavaa tänne ole joten pidän tauon täältä foorumiltakin.

Meilläkin oli alunperin toive kolmesta (tai jopa neljästä) lapsesta, nyt se on typistynyt siihen että jos edes yhden saisi. En tiedä kuinka monesti näitä hoitoja jaksaa läpi käydä, kahden jälkeenhän ei enää edes hoitoja saa.

Tyttöä ollaan toivottu, koska tytölle olisi jo nimikin valmiina...

Voi ei, tsemppiä paljon @Kali ! :Heavy Black Heart: Ja ehkä myös @Heipsy, vai mikä tilanne siellä?

Mä oon kans itsellä kokenut parhaaksi sen olla aktiivisempi täällä foorumilla silloin kun kierrossa on jotain jännittävää meneillään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ja sitten kierron alkupään keskittyä ihan muihin juttuihin, niin on ollut itselle mielekkäämpää. Ja tokihan mulla on pitkähkö kierto, niin siksi etenkin tekee hyvää ettei ihan vaan vauvan ympärillä ole ajatukset. Oviksen testailun aloitin nyt tässä kierrossa eilen, kp 18 menossa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Lapsien lukumäärästä. Meillä tosiaan taustana se, että mies ei aiemmin halunnut lainkaan lapsia, ja tämä yksi on kompromissi. Joten uskon, että meillä tulee jäämään ainokaiseksi, jos se yksi saadaan. Kyllä mä itse rehellisesti elättelen toiveita toisestakin, mutta toisaalta ajattelen että lottovoitto olisi se yksikin, ja siinä rinnalla tämä mies ja parisuhde, ja muutenkin elämä mitä ollaan rakennettu :Heavy Black Heart:

Hyvää juhannusta kaikille! Toivottavasti kaikki on päässyt omalla tavallaan nauttimaan kesäisestä viikonlopusta :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä oli aamulla ensimmäiset haaleat tiputtelut merkkinä siitä, että menkat voisi vihdoin olla alkamassa pian. Niin iloinen siitä, että päästäisiin vihdoin yrittämään uudestaan. 🥳 Aloitan kyllä Letrozolit taas ohjeen mukaisesti, kunhan vuoto kunnolla alkaa. Meillä olisi periaatteessa jo lupa ilmoittautua IVF-hoitoonkin, mutta matkan ja kesäsulun takia se jää nyt vielä väliin. Muutenkin hyvä antaa kierron tasaantua. Katsotaan sitä ensi kuussa/alkusyksystä uudelleen jos tarve on.

Lapsilukumäärään; alustavasti toivoisin kahta, mutta toki yksikin nyt alkuun olisi jo mahtava juttu. 🙏🏼 Riippuu tietysti siitäkin, millaista se lapsiarki sitten oikeasti on.

Heippis! Mukava, että lueskelet vanhoja kirjoituksiani. Siivoilin digijalanjälkiäni ja alkuperäinen viesti siten ole enää ole täällä luettavissa. Kirjoittelemisiin! 🌈

Muokattu viimeksi:
Minä nyt kiireesti omanapailen... Tänään CB Dual ovistestiin tuli vilkkuva hymynaama. Ei ole tullut koskaan aiemmin ja tietysti ne testipuikot pääsi sitten loppumaan, niin että huomenna en voi testata. Ei mitään hajua, onko tulossa myöhäinen ovulaatio vai oliko se jo vai mitä ihmettä. Ei nyt ehditty talletellakaan tänä viikonloppuna kun oli niin kiireinen viikonloppu, mutta jospa huomenna varuiksi vielä kuitenkin... En tiedä pitäiskö hakea apteekista tavallisia ovistestejä huomenna ihan vaan kaiken varalta. Harmi, kun tuohon dualiin ei saa niitä testipuikkoja mistään. Odottelen, jos Lykolle tulee taas nuo dualit tarjoukseen ja tilaan sitten sieltä. Viimeksi maksoi 22e tuo kymmenen puikon paketti ja oon sillä testannut kolme kiertoa.

Takaisin