*Ninni*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Jee!! Mä niin samaistun innostukseen @Maijjja , kun kierto on itsellä pitkä ja ovista en oo aina laisinkaan bongannut! Ja mulla kanssa on tullut kerran suoraan vaan pysyvä hymynaama, ei vilkkuvaa. Nyt ainakin on sulla ovis ja päivä tiedossa, jee! Ehkä tää on teidän kierto
Mä alan olla jo tosi toiveikas omien oireiden osalta! Huomenna on dpo11, ja ajattelin testata. Tänään on pää kipeä, ja muutenkin vähän viluttaa ja on flunssainen olo. Toivon niin kovasti että en oo vaan kuvitellut kaikkia oireita ja nyt tärppäisi

Mä alan olla jo tosi toiveikas omien oireiden osalta! Huomenna on dpo11, ja ajattelin testata. Tänään on pää kipeä, ja muutenkin vähän viluttaa ja on flunssainen olo. Toivon niin kovasti että en oo vaan kuvitellut kaikkia oireita ja nyt tärppäisi

Ja tsemppiä tulevaan IVF:ään!
Mikä kaikki sua siinä eniten pelottaa, onko jotain tiettyjä juttuja jotka epäilyttää?
Mutta eipä sitä tulevaisuutta voi nähdä!
Ja myös samalla se että ovis on juuri ollut ja on toivoa tässäkin kierrossa! Toivotaan, että pian alkaisi tapahtua
Onhan se mahdollista, että vielä plussaksi voisi muuttua, mutta aattelen että varmaan tää herkkä testi olisi näyttänyt edes jotain, jos siellä olisi mitään meneillään...? Olin jo niin toiveikas oireiden suhteen