Haaveena esikoinen

Kp19 ja ovista ei vielä näy.
Talletteluja ollaan kuitenkin säännöllisesti harrasteltu tässä kierrossa jos vaikka ovis olisikin livahtanut testauksien ohi,
kun testaan vain kerran päivässä.
Meillä myös talletteluja säännöllisesti joka toinen päivä, jotenkin poistaa turhaa stressiä kun ei tarvi murehtia ovulaation tarkkaa ajankohtaa. Itse en sen vuoksi edes tikuttele, tunnistan myös vv koostumuksesta ja kivusta ovulaation ajankohdan melko tarkasti.

Täällä ensimmäisen yrityskierron ensimmäinen ovulaatio koputtelee jo oven takana, Flo ennustaa huomiselle ja yleensä pitää aika hyvin paikkaansa. Tallettelut viimeksi tänään, joten luottavaisin mielin loppukiertoon. Vähän kyllä jännittää, että mikä tunnemyrsky siitä alkaa jos heti ekalta kierrolta tarraisi kiinni.. Kuten monet muutkin ovat kuvanneet, niin sekä pelottaa että jännittää positiivisella tavalla, tunteiden sekamelska. Meillä ei kyllä haittaisi, jos ei vielä ekasta yk nappaisi, mutta toisesta olisi jo täydellinen ajankohta. Näin 35 vuotiaana sitä vaan ei välttis ihan heti raskaudukaan, joten haluttiin jo kuitenkin aloittaa yritys.

Täällä muita, jotka laskeskelevat "muuten vaan" kuukausittain sen kierron mahdollista laskettua aikaa? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jos tästä yk1 tulisin raskaaksi niin la ois noin 10.1.2025.
 
@Aurinko88 täällä myös käydään laskurilla katsomassa mahdollinen laskettu aika. 🤭 Jos nyt tärppäisi, niin la ois suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin sulla. 😊
Mä syyllistyin tuohon omatoimi kalenterispekulointiin koko "lupatulla-ajan" tuota nykyistä taaperoa tehdessä. Kivaa, koukuttavaa ja oikeasti myös sangen kuluttavaahan se sellainen päivämääräpeli oli.
Vaan unelmia, haaveita ja isoja toiveita..niistä se elämän luxus usein löytyy. Tsemppiä teille kaikille haaveilijoille! 🍀🍀🍀🙏
 
Täällä muita, jotka laskeskelevat "muuten vaan" kuukausittain sen kierron mahdollista laskettua aikaa? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jos tästä yk1 tulisin raskaaksi niin la ois noin 10.1.2025.

Joo teen tätä samaa!
Jos meillä tärppäisi tästä kierrosta niin la olis 9.1.2025!:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Luulen että ovis tulee nyt vklp, alkaa kropan merkit vahvistua siitä :smiling face with heart-eyes:
 
Täällä muita, jotka laskeskelevat "muuten vaan" kuukausittain sen kierron mahdollista laskettua aikaa? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Jos tästä yk1 tulisin raskaaksi niin la ois noin 10.1.2025.
Teen tätä myös 😀 Laskettu olis 29.12.2024, mutta ei nyt tainnut tärpätä. Keskiviikkona tein testin ja negatiivista näytti. Tietysti tein melko aikasin testin kun on ollut menkkajomotuksia ovulaation jälkeen. Nyt taidan odottaa alkaako menkat maanantaina🙈
 
Täällä kans ovista odotellaan, varmaan ihan seuraavien päivien aikana. Tänään jo testi melkein plussalla, joten katsellaan ja odotellaan 😆 kiva, jos nää kierrotkim lähtee lyhenemään nyt kesää kohden.
 
Täällä näyttäisi olevan ovisplussa🤭 ja jos ei tämä ole niin viimeistään illalla tai huomenna on, mutta mä lasken tämän nyt plussaksi!
Viimeksi kun sain oviksen kiinni niin eka näytti tältä ja seuraavana päivänä testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, joten säästin vikan digin huomiselle😄
 

Liitteet

  • IMG_20240419_140455.jpg
    IMG_20240419_140455.jpg
    303.8 KB · Katsottu: 13
Täällä näyttäisi olevan ovisplussa🤭 ja jos ei tämä ole niin viimeistään illalla tai huomenna on, mutta mä lasken tämän nyt plussaksi!
Viimeksi kun sain oviksen kiinni niin eka näytti tältä ja seuraavana päivänä testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, joten säästin vikan digin huomiselle😄
Kyllä tuo jo lähellä plussaa on! Voi olla et illasta on jo tummempi. Mullakin tuli tänään plussa testiin🎉 aamulla oli vielä nega, ja ip selkeä + 😄
 
Onko muilla sellaista selkeää kaavaa miten mieli toimii kierron eri vaiheissa 😅 täällä nimittäin taas kerran loppukierrosta huomaan selailevani somessa raskaus- ja vauvajuttuja, ja tää lisääntyy joka ikinen kuukausi just tässä loppukierrosta. Vaikka kuinka tietäisi että nyt ei oo voinut tärpätä. Sit alkukierrosta tulee ensin masennus ja vitutus ja sitten hetken ehkä pystyy keskittymään johonkin muihin asioihin, sitten tulee ovis ja raskautumisen on ainut juttu mikä on mielessä. Sit oviksen jälkeen taas ehkä hetkellinen rauha kun ei voi enää muuta tehdä asian eteen. Sit vähän ajan päästä toivo ja haaveilu.

Mulla tiistaina ehkä pitäis alkaa menkat ja koitan niin kovasti vaan valmistautua niiden alkamiseen, mutta silti mieli vaan lähtee haaveilemaan. 😅😩
 
Onko muilla sellaista selkeää kaavaa miten mieli toimii kierron eri vaiheissa 😅 täällä nimittäin taas kerran loppukierrosta huomaan selailevani somessa raskaus- ja vauvajuttuja, ja tää lisääntyy joka ikinen kuukausi just tässä loppukierrosta. Vaikka kuinka tietäisi että nyt ei oo voinut tärpätä. Sit alkukierrosta tulee ensin masennus ja vitutus ja sitten hetken ehkä pystyy keskittymään johonkin muihin asioihin, sitten tulee ovis ja raskautumisen on ainut juttu mikä on mielessä. Sit oviksen jälkeen taas ehkä hetkellinen rauha kun ei voi enää muuta tehdä asian eteen. Sit vähän ajan päästä toivo ja haaveilu.

Mulla tiistaina ehkä pitäis alkaa menkat ja koitan niin kovasti vaan valmistautua niiden alkamiseen, mutta silti mieli vaan lähtee haaveilemaan. 😅😩
Mä ainakin viittaan ja ilmoitan kuuluvani tuohon haaveilijoiden lukuisaan joukkoon!
Tuo sinunkin "vauvalle annettu lupatulla -vaihe" on myös henkisesti sangen kuluttavaa, etenkin jos sitä jatkuisi vuosi kaupalla. Se on hyvä myös tiedostaa kaiken hormonihyrräyksen ohessa.
Menkkojen alla, sen tädin oveen koputusta odottaessa/ pelätessä, ennättää kyllä, ainakin mulla, nuo raskautumiseen liittyvät ajatukset heittämään aikamoista häränpyllyä.
Isosti stemppiä siis lähipäiviin!
 
Onko muilla sellaista selkeää kaavaa miten mieli toimii kierron eri vaiheissa 😅
Mulla on tämä sama sykli😅 Sit ku tulee pettymys kun menkat alkaa niin en pysty katsomaan mitään vauvajuttuja ollenkaan.

Ollaan aika samassa vaiheessa kiertoa! Mulla pitäis maanantaina alkaa menkat😅
 
Täällä on nyt menossa kp14. Ovista aloin eilen metsästään, ekassa testissä ei näkynyt muutaku kontrolliviiva, tänään jo vähän toistakin eli kyllä se sieltä lähestyy 👍🏻
Mulla on nyt lähetteet papaan, verikokeisiin ja progemittaukseen, senkin takia tässä kierrossa tikutan oviksen, jotta tiedän edes suurin piirtein milloin on oikea aika mennä progetestiin. Eli askel kohti hoitoja on otettu, toivotaan tietysti että ei niitä tarvittais. Papakokeen aikakin meni vasta seuraavan kierron puolelle (siis jos sellainen vielä tulee), mutta otetaanko sitä sitten jos sattuisikin raskautumaan? 🤔
 
Kyllä tuo jo lähellä plussaa on! Voi olla et illasta on jo tummempi. Mullakin tuli tänään plussa testiin🎉 aamulla oli vielä nega, ja ip selkeä + 😄
Luulen että olin jopa vähän "myöhässä" tämän testin kanssa sillä illemmalla testi oli jo ihan negatiivinen. Jokatapauksessa tänään on sit dpo0 kai ja ovis on hyödynnetty, kohti piinapäiviä siis🤭
 
Onko muilla sellaista selkeää kaavaa miten mieli toimii kierron eri vaiheissa 😅 täällä nimittäin taas kerran loppukierrosta huomaan selailevani somessa raskaus- ja vauvajuttuja, ja tää lisääntyy joka ikinen kuukausi just tässä loppukierrosta. Vaikka kuinka tietäisi että nyt ei oo voinut tärpätä. Sit alkukierrosta tulee ensin masennus ja vitutus ja sitten hetken ehkä pystyy keskittymään johonkin muihin asioihin, sitten tulee ovis ja raskautumisen on ainut juttu mikä on mielessä. Sit oviksen jälkeen taas ehkä hetkellinen rauha kun ei voi enää muuta tehdä asian eteen. Sit vähän ajan päästä toivo ja haaveilu.

Mulla tiistaina ehkä pitäis alkaa menkat ja koitan niin kovasti vaan valmistautua niiden alkamiseen, mutta silti mieli vaan lähtee haaveilemaan. 😅😩
Samaistun tähän! Nytkin hieman ärsyttää että miehellä on kauheesti kaikkea menoa ja itse miettii vaan että saataispa yritettyä kunnolla vs viime kierron sairastelu. Tänään kp10 ja ei vielä ovista lähellä
 
Väsymyksessä oon meinannu unohtaa tänkin paikan kokonaan. Lueskelin kyllä kaikkien jutut, mutta niistä ei tarttunut mitään kommentoitavaa, pään nyökytystä kovasti, mutta ei mitään sanallista ulosantia niin meenpä nyt vaan omaan napaan:

Ovistestailu on ollut melko laiskaa. Oon joka päivä yhen tehny, mutta en kovin tarkkaa oo miettinyt kuinka hyvään ajankohtaan ne on ollut ja haaskannut kalliita digejä. Eilen kp13 tein ekan liuskan ja se oli vaan 0.03, digit on tähän asti vilkkuneet. Premom laskee nyt kierron olevan 30päivää ja ovulaatio ois kp22, mutta toinen kalenteri laskee kierroksi 31 päivää ja ovulaatio kp16. Kipuilu on alkanut mahassa, tänään selvästi voimakkaampaa jo ku eilen, joten luulisi sen olevan tuo aikasempi.

Muistelen jonku puhuneen, että on huomannut eron, että kummalla puolella kipu tuntuu niin se näkyy kierron pituudessa ja lyhyt ja pitkä vuorottelee? Ja sitä se on mullakin ollut melko usein, mutta en oo siihen kipuilupuoleen kiinnittänyt huomiota. Nyt ku muistelen niin kipuilu tuntuu mulla useimmiten vasemmalla 🤔

Tässä kuussa on ollut kahdesti parisuhdeterveyden edistystä, kun on ollut "vaan" seksiä eikä vauvantekoa. Usea aiempi kk kaikki jaksaminen ja into on priorisoitu, ettei tuu haaskauksia, mikä ei oo kovin tervettä.
 
Menkkajomot on alkaneet. 😏 Katsotaan alkaisko menkat sittenkin jo huomenna, ois poikkeuksellisen lyhyt kierto. Mietin et onkohan mahdollista että ovista ei ees ollut. 🤔 Voiko olla että ovis ei tapahdukaan vaikka sais positiivisen testin?
 
Takaisin
Top