@Hannie_ samaistun niin paljon, parasta ehkä mennä vaan oman fiiliksen mukaan
Ite olin torstaina päättänyt, että töiden jälkeen sanon heti miehelle että meen lääkäriin. Töistä kun lähdin ja istahdin autoon niin mietin että nyt on taas tosi huono vitsi tai sitten menkat yhtäkkiä alkoikin. Ja tosiaan kp44 muuttui kp1, en oo ite kellontarkasti laskenut että voi olla että ”oikeasti” oiskin ollut 44pvää kierto kun vasta illalla alkoi, mutta näissä mun kierroissa ei taida 1 päivän heitto merkata kauheesti kun muuten vaihtelu ollut sen 28-43
Mies sanoi että mitä jos kuitenkin kävin lääkärissä, mutta haluisin ehkä nyt vielä tän kierron katsoa.
Mietin myös sitä, että jos tekisi apteekkarin ovistestejä läpi kierron, kun oon jostain netin syövereistä nyt saanu päähäni, että jos onkin jotain häikkää ja ne ovistestit näyttää väärää ja oonkin tulkinnut ovikseksi vaikka se ois vasta tulossa myöhemmin. Tai sitten että ei tekis testejä ollenkaan. Alunperin kysyin mieheltä että kumpi aiheuttaa hänelle paineita enemmän, mutta nyt ehkä pitääkin miettiä mikä mulle aiheuttaa paineita enemmän. Onko teidän mielestä parempi tietää kuin olla tietämättä?
Oon täällä hiljaiselosta huolimatta käynyt lukemassa viestejä ja välillä myös tuolla marras-joulukuisissa
Ja huomasitteko että laskettu aika 2025 oli jo perustettu, oisko niin että siirryttäis kaikki sit sinne