Just hyvältä kuulostaa
@rosalea ! Mun pitää selvästi ottaa susta mallia

Mikäs DPO sulla on menossa? Ja ei oo mitään oireita siis?
Voi että
@Sinertävää 
Mä aina koitan aatella että eihän se tartte kun yhden siittiön, mutta tässä lajissa se määrä kai olisi ihan hyödyksi myös.. Mutta toivoa varmasti on, ja sitten jatkoa ajatellen toimenpiteitä, miten saisi simppojen määrää nostettua?
Mulla on meneillään DPO 4. Tallettelut osui ihan hyvin toivottavasti, DPO -1 ja DPO 1. Ja sitten tyyliin DPO -5 oli edellinen. Rinnat (tai tarkemmin nännit) on ollut oikeastaan ihan heti ovulaation jälkeen tosi kipeet. Muita oireita ei juurikaan ole. Mutta tää nännikipu on mulle melko yleistä ovulaation jälkeen, niin en siitä sillei osaa innostua, vaikka toki nää nyt on ihan tosi kipeet kyllä. Aattelin varuiksi testata lauantaina (DPO 8), kun silloin on mun siskon häät. Jos tuurilla jotain näkyisi, että osaisi vähän asennoitua että kuinka juhlia

Mutta se on kyllä aika aikainen, joten varmaan sitten vasta ensi viikolla olisi luotettavampia tuloksia.
Hei onks teillä mitään suosituksia raskaus / raskauden yritys / vauva -aiheisista tv-sarjoista tai podeista? Mä katoin just loppuun Areenasta vanhat ja ihanan nostalgiset Teiniäidit, ja sitten Ylen I väntan på dig on kans ihana. Mutta mitä muuta? Podeista kuuntelen Hei Babya, mutta jotain vielä spesifimpää raskauspodia olisi kiva kuunnella.