Haaveena esikoinen

@*Ninni* joo toishan se vähän tietenkin järjesteltävää uudelle esimiehelle jos tässä jo olisikin tärpännyt tai niin kävisi nopeasti.. mutta oon ohittanut ne pohdinnat sillä että se kuuluu sitten hänen tehtäviinsä järjestellä sijainen jne. Muutenkin koen että oon omaksunut semmosta tervettä itsekkyyttä, että en liian paljon muiden mielipiteistä välitä tai toimi niinkun joku toinen mun haluaisi toimivan, en siis oo ns miellyttäjätyyppi 😄 Oon aiemminkin tehnyt isoja siirtoja esim asuinpaikan ja töiden suhteen, ja niin paljon saanut rohkaisuja entisiltä ja nykyisiltä kollegoilta paitsi työkuvioiden mutta myös vauvahaaveen suhteen että niistä oon saanut paljon voimaa. Työt ei oo koko elämä ja perheen perustaminen menee ainakin itsellä todella kirkkaasti uran ohi. Tsemppiä sinne pohdintoihin! Onkos jotain oireita tai onko ajatuksia mahdollisesta testipäivästä?

@Haaveilija25 sepä se, ei sitä loputtomiin voi jatkaa peiton heiluttelua.. 😅 me nyt saatiin 3 krt ihan hyvin onnistumaan, jos ei riitä niin ei riitä.. toivotaan että teillä ois apua noista letroista! 🤗 ajattelin olla kylmähermoinen ja testata vasta viikonloppuna kun menkat ois jo pitäny alkaa vaikka jollain herkillä testeillä voisi kaiketi näkyä jo jos jotain on näkyäkseen. Tällä hetkellä ei oo oikeen tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, yleensä alaselän kivut kertoo lähestyvistä menkoista ja viimeistään lämpöjen tippuminen, jos ei niitä tuu niin sitten ehkä voi alkaa elätellä toiveita onnistumisesta 😅

@Heipsy mahtavaa että sielläkin homma etenee! Varmasti helpottavaa kun jotain apuja saa eikä menkkojen alku tunnu maailmanlopulta :)

@Sinertävää harmi ettei teillä oo hyvät ennusteet, mutta joskus niitä ihmeitäkin tapahtuu! Tsemppiä sinne ja samoin edelleen myös @aamusade, kuten kaikille muillekin just siihen missä vaiheessa onkaan! 🫶🏼

Just hyvältä kuulostaa @rosalea ! Mun pitää selvästi ottaa susta mallia :Smiling Face With Sunglasses: Mikäs DPO sulla on menossa? Ja ei oo mitään oireita siis?

Voi että @Sinertävää :Heavy Black Heart: Mä aina koitan aatella että eihän se tartte kun yhden siittiön, mutta tässä lajissa se määrä kai olisi ihan hyödyksi myös.. Mutta toivoa varmasti on, ja sitten jatkoa ajatellen toimenpiteitä, miten saisi simppojen määrää nostettua?

Mulla on meneillään DPO 4. Tallettelut osui ihan hyvin toivottavasti, DPO -1 ja DPO 1. Ja sitten tyyliin DPO -5 oli edellinen. Rinnat (tai tarkemmin nännit) on ollut oikeastaan ihan heti ovulaation jälkeen tosi kipeet. Muita oireita ei juurikaan ole. Mutta tää nännikipu on mulle melko yleistä ovulaation jälkeen, niin en siitä sillei osaa innostua, vaikka toki nää nyt on ihan tosi kipeet kyllä. Aattelin varuiksi testata lauantaina (DPO 8), kun silloin on mun siskon häät. Jos tuurilla jotain näkyisi, että osaisi vähän asennoitua että kuinka juhlia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta se on kyllä aika aikainen, joten varmaan sitten vasta ensi viikolla olisi luotettavampia tuloksia.

Hei onks teillä mitään suosituksia raskaus / raskauden yritys / vauva -aiheisista tv-sarjoista tai podeista? Mä katoin just loppuun Areenasta vanhat ja ihanan nostalgiset Teiniäidit, ja sitten Ylen I väntan på dig on kans ihana. Mutta mitä muuta? Podeista kuuntelen Hei Babya, mutta jotain vielä spesifimpää raskauspodia olisi kiva kuunnella.

Just hyvältä kuulostaa @rosalea ! Mun pitää selvästi ottaa susta mallia :Smiling Face With Sunglasses: Mikäs DPO sulla on menossa? Ja ei oo mitään oireita siis?

Voi että @Sinertävää :Heavy Black Heart: Mä aina koitan aatella että eihän se tartte kun yhden siittiön, mutta tässä lajissa se määrä kai olisi ihan hyödyksi myös.. Mutta toivoa varmasti on, ja sitten jatkoa ajatellen toimenpiteitä, miten saisi simppojen määrää nostettua?

Mulla on meneillään DPO 4. Tallettelut osui ihan hyvin toivottavasti, DPO -1 ja DPO 1. Ja sitten tyyliin DPO -5 oli edellinen. Rinnat (tai tarkemmin nännit) on ollut oikeastaan ihan heti ovulaation jälkeen tosi kipeet. Muita oireita ei juurikaan ole. Mutta tää nännikipu on mulle melko yleistä ovulaation jälkeen, niin en siitä sillei osaa innostua, vaikka toki nää nyt on ihan tosi kipeet kyllä. Aattelin varuiksi testata lauantaina (DPO 8), kun silloin on mun siskon häät. Jos tuurilla jotain näkyisi, että osaisi vähän asennoitua että kuinka juhlia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta se on kyllä aika aikainen, joten varmaan sitten vasta ensi viikolla olisi luotettavampia tuloksia.

Hei onks teillä mitään suosituksia raskaus / raskauden yritys / vauva -aiheisista tv-sarjoista tai podeista? Mä katoin just loppuun Areenasta vanhat ja ihanan nostalgiset Teiniäidit, ja sitten Ylen I väntan på dig on kans ihana. Mutta mitä muuta? Podeista kuuntelen Hei Babya, mutta jotain vielä spesifimpää raskauspodia olisi kiva kuunnella.
Mulla on ”jo” dpo11. Tänään ei oikeastaan muuta oiretta kun rinnat arat ja turvonneet, mutta se on ihan perusoire luteaalivaiheessa.. vaikka tosiaan vasta viime kierrossa eka kerran laitoin kunnolla päivämäärien kanssa oireita ylös, niin oon sen kyllä huomannut aina aiemminkin. Sen viimeksi kirjasin oireeksi ihan dpo1 lähtien ja kesti aina menkkoja edeltävään päivään asti, välillä oli jopa epätavallisen arat joten siitä ei voi ilmeisesti omallakaan kohdalla päätellä mitään😁 Alaselkäkipuja ja ”polttelua” alamahalla oli ovulaatiosta asti viikon eteenpäin, jopa siinä määrin että monena iltana jouduin lämmittää kauratyynyn avuksi, en koskaan aiemmin oo tarvinnut sitä muuten kun menkkojen aikaan. En tiedä voisko se joku oire olla, oon yrittänyt pysyä maltillisena 😅 se väistyi kun tulikin flunssaoireita, ja nyt kun on se mennyt ohi niin ei oo enää tosiaan muuta kun tuo rintojen arkuus.

Mulla ei sen kummempia suosituksia ole kun että oon kaikista mielenkiintoisista podeista kahlannut ensin läpi niitä raskaus- ja vauvajaksoja, ja sitten jäänyt monta kuuntelemaan vakkarina vaikka enää ei suoraa niitä sisältöjä oliskaan :D mitä nyt nopeesti tulee mieleen missä näistä on ollu puhetta jaksossa tai useammassa nyt viimeaikoina niin Timeout, Papupata ja Paritellen, vähän vanhemmissa jaksoissa nyt äkkiseltään muistellen ainakin Nonsensessä on vauva/raskausasiaa. Mielelläni myös kuulen muiden vinkkejä jos löytyy jotain ”pelkkiä vauva-aiheita”.

Mulla on ”jo” dpo11. Tänään ei oikeastaan muuta oiretta kun rinnat arat ja turvonneet, mutta se on ihan perusoire luteaalivaiheessa.. vaikka tosiaan vasta viime kierrossa eka kerran laitoin kunnolla päivämäärien kanssa oireita ylös, niin oon sen kyllä huomannut aina aiemminkin. Sen viimeksi kirjasin oireeksi ihan dpo1 lähtien ja kesti aina menkkoja edeltävään päivään asti, välillä oli jopa epätavallisen arat joten siitä ei voi ilmeisesti omallakaan kohdalla päätellä mitään😁 Alaselkäkipuja ja ”polttelua” alamahalla oli ovulaatiosta asti viikon eteenpäin, jopa siinä määrin että monena iltana jouduin lämmittää kauratyynyn avuksi, en koskaan aiemmin oo tarvinnut sitä muuten kun menkkojen aikaan. En tiedä voisko se joku oire olla, oon yrittänyt pysyä maltillisena 😅 se väistyi kun tulikin flunssaoireita, ja nyt kun on se mennyt ohi niin ei oo enää tosiaan muuta kun tuo rintojen arkuus.

Mulla ei sen kummempia suosituksia ole kun että oon kaikista mielenkiintoisista podeista kahlannut ensin läpi niitä raskaus- ja vauvajaksoja, ja sitten jäänyt monta kuuntelemaan vakkarina vaikka enää ei suoraa niitä sisältöjä oliskaan :D mitä nyt nopeesti tulee mieleen missä näistä on ollu puhetta jaksossa tai useammassa nyt viimeaikoina niin Timeout, Papupata ja Paritellen, vähän vanhemmissa jaksoissa nyt äkkiseltään muistellen ainakin Nonsensessä on vauva/raskausasiaa. Mielelläni myös kuulen muiden vinkkejä jos löytyy jotain ”pelkkiä vauva-aiheita”.
Onhan sulla sitten vaikka mitä oireita! Jännittävää! Milloin aattelit testata? :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja kiitos myös podisuosituksista! Niinhän se on että useampi alkaa raskaudesta, mutta sitten ne kasvaa siitä eteenpäin, kun ite olisi valmis kuuntelemaan vaan niitä raskaushöpinöitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Paritellen podissa oli muuten tosi hyvä jakso lapsen yrittämisestä muistaakseni loppuvuodesta. Ja semmoinen kun Mammanutturat ja Kätilön kahvitunti tulee mieleen kans, missä enemmän raskaussisältöjä. Kätilön kahvitunnissa on paljon muutakin gyne-asiaa, ja ihan oikeita asiantuntijoita :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Sinertävää Onpa harmi että simppoja oli vähän :sad-face: Mutta toivotaan silti parasta, lopulta vain yksi reipas uimari riittää! 🤞 Sori jos oot jo siitä kirjoittanut ja mennyt ohi, mutta olikos mies saanut jotain ohjeita millä parantaa mahiksia?

@rosalea Oi, luulisi että 3 kertaa riittää vallan mainiosti! Pidetään peukkuja pystyssä! Toi on kyllä kova jos pystyt viikonloppuun odottamaan! 💪 Järkeväähän se olis vasta DPO10 jälkeen testailla kuin liian aikaisin ja sit pettyä turhaan! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kohtahan se viikonloppu jo koittaa!

@*Ninni* Oi vitsi, DPO-2 ja DPO-1 tais olla oikein optimaalisimmat tallettelupäivät, niin pitäis tuolla DPO-1 olla kyllä parhaat mahdolliset mahikset! Nyt vaan pitää toivoa että osui kohdalleen 🤞Oi, kiva että on viikonloppuna siskon häät tulossa! :smiling face with heart-eyes: Vaikka voikin olla vähän haastavaa juhlia täysillä kun on takaraivossa pieni oletus siitä että on saattanut tärpätä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mä en oo moneen vuoteen juonut ollenkaan niin onneksi kukaan ei edes ihmettele jos pyydän holitonta, eipähän tarvitse selitellä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Hyvä kun on ollut sober curious-liike niin muutama kaverikin on nykyään juomatta enkä ole aina joka illanvietossa se ainoa joka vetää vaan mehua ja teetä :rolling: Mutta oi vitsi, jännää nähdä mitä testi sitten näyttää!

--

Mulla oli tänään tosiaan folliultra mutta näköjään tuo 2,5mg letrozolia ei ihan riittänyt, vähän vaisuksi on jäänyt follin kasvu kun oli vaan yksi pieni 11mm folli ja limakalvokin ohut. Tai mun mielestä se oli KP10 ihan lupaava tulos (ottaen huomioon että edellinen ovis oli vasta KP27) mutta gynen mielestä ei :rolling: Määräsi syömään vielä 3 päivää letroja lisää ja todennäköisesti ensi kierrossa pitää ottaa isompaa annosta. Maanantaina on uusi ultra jossa toivon mukaan sitten näkyy jo enemmän tuloksia (gyne arvelee että viikonloppuna ei ainakaan tule ovista). No, saanpahan taas 3 iltana nukahdettua ajoissa letrojen nukuttamana! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Oi, no mutta toivotaan että lisälääkitys auttaa ja ensi viikolla näyttää vielä paremmalta @Haaveilija25 :Person With Folded Hands:

Joo, jännä nähdä onko testissä mitään! Tänään on kyllä ollut alavatsatuntemuksia lupaavasti (DPO 5), mutta oireista on aina paha sanoa. Vaikka testi olisi negatiivinen, niin en silti varmasti uskalla ihan villiintyä tarjoiluiden kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta vaikka en mitään joisikaan, aiotaan silti ottaa taksi yhdessä veljen ja sen puolison kanssa. Jos mentäis autolla ja oisin kuskina, niin se voisi herättää liikaa epäilyksiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Varasin tänään ajan yksityiselle gynekologille, sain ajan jo heti maanantaille. Soitin ja kerroin tilanteen ja kysyin onko joku kuka erikoistunut juuri minunlaiseen tilanteeseen. Osasi suositella yhtä henkilöä jolle onneksi se maanantain iltapäivä aika löytyi. Saa nähdä selviääkö heti mitään vai laitetaanko jatkotutkimuksiin joka luultavemmin todennäköistä.

Melkein tänään toivo heräsi jospa olisikin vain runsasta raskauden aikaista vuotoa. Kun vuoto loppui jo kahden päivän jälkeen. Toki raskaustestissä näkyi vain enään pienen pieni haalea toinen viiva. 💔 Joten yritin unohtaa tuon ja lopettaa toivomisen että olisi normaalia eikä keskenmennyt.

Luultavasti ensi viikolla jatkan ovulaation seuraamista. Tilasin netistä lisää ovistestejä ja kunhan ne tulee rupean testailee taas.

@Haaveilija25
Meillä on lääkärin soittoaika tulossa.

Olen itsekin yrittänyt ajatella että vaikka miehen sperma ei nähtävästi pesua kestäkään, niin me saatiin talleteltua -2, -3, -4, -5 päivinä ennen inssiä ja inssipäivänä. Juteltiin kans että lyhyt pidätysaika voisi parantaa siittiöiden laatua (luin lapsettomuusalueelta dna-fragmentaatiosta), eli jos jaksaisi talletella pari kertaa ovisplussapäivinä. 😵‍💫 Pitää varmaan syventyä tutkimustietoon.

Aivan, eli usean kerran päivässä? @Sinertävää

Ei kyllä meidän libidoilla onnistuisi, kun meille jo nyt tää useamman viikon 2-3 päivän välein on ihan työtä :Grinning Face With Smiling Eyes: Kierto kun on sen verran pitkä, niin ei oikein voi olla varma että milloin se ovis on, kun en kuitenkaan useampaa viikkoa testaile. Täytyy kyllä sanoa että tässä kierrossa oli jo pelipäivinä semmoinen kunnon seksihuuma aika kaukana siitä todellisuudesta, kuinka tosissaan nyt sitä lasta tehtiin :tears:

Aivan, eli usean kerran päivässä? @Sinertävää

Ei kyllä meidän libidoilla onnistuisi, kun meille jo nyt tää useamman viikon 2-3 päivän välein on ihan työtä :Grinning Face With Smiling Eyes: Kierto kun on sen verran pitkä, niin ei oikein voi olla varma että milloin se ovis on, kun en kuitenkaan useampaa viikkoa testaile. Täytyy kyllä sanoa että tässä kierrossa oli jo pelipäivinä semmoinen kunnon seksihuuma aika kaukana siitä todellisuudesta, kuinka tosissaan nyt sitä lasta tehtiin :tears:
Niin no lääkäri ei ole sanonut vielä mitään, toi useamman kerran päivässä oli oma idea.

Joo siis meilläkin välillä tekee tiukkaa. Kerran päivässä tahti onnistuu max neljän päivän ajan, niin oli pakko maanantaina pitää taukopäivä +itsellä oli ihan karsea päivä töissä. Inssissä tuli vähän noottia siitä kun pidätysaika oli yli vuorokauden, mutta eihän sitä voi etukäteen tietää milloin ovistesti muuttuu positiiviseksi. 😬

Kiva lukea muiden kuulumisia, niin hyviä kun huonoja. Hirveesti toivois, että jokaisen syli täällä täyttyis💗

Palaan hei vielä noihin podeihin sen verran, että yritykseen liittyvistä podeista ylläri ylläri voi suositella tätä kierron verran toivoa-podia ja kasvuvaarapodcast. Toisessa kaudessa kaiketi puhuvat just raskaudesta ynnä muusta, mutta itelle se tekee vielä aika kipeetä kuunnella, niin en oo alottanu.
Lisäks kuulin just yle areenasta katottavasta kun haikara lentää ohi-sarjasta, mitä en oo ite kerinnyt vielä katsomaan. Ja sitten netflixissä on tää baby fever-sarja mitä joskus katoin kanssa.

Aloin lukemaan kun en unta saanut enään niin syitä kesken menneille, no diagnosoin itseni tavallaan. 😆 Mulla siis aivolisäkeperäinen kilpirauhasen vajaatoiminta joka siis todettu oikeasti. Mutta siis aloin epäilemään että keltarauhashormonin vajetta myös jos kesken menneet johtuisi siitä ja sitten luin että sekin voi olla aivolisäkkeestä johtuvaa. 🤔 Ajattelin kysyä maanantaina kun yksityiselle aika onko tuo mahdollista ja voisiko sen tutkia. No toivon että maanantaina jotain selviää ja saan toivoa ettei tämä esikoisen yrittäminen ole toivotonta. 😭 Pelottaa niin hirveästi että on toivotonta...

Tosi hyvä @aamusade että sulla on se lääkäriaika pian, niin saa lisätietoa! Oon ymmärtänyt että kilppariarvoilla voi hyvinkin olla yhteyttä raskautumiseen, mutta sulla toki siihen varmasti on lääkitys olemassa. Kerro sitten mitä sieltä kuuluu!

Mulla tänään DPO 8 ja tein just negatestin, kun on ne siskon häät.. Harmittaa, kun olin tietysti kuvitellut kuinka ihanaa on plussata just tänä päivänä! Onhan tää vielä aikainen päivä, mutta jotenkin tuntuu että kun on jo yk 6 meneillään, niin ei se varmasti ole plussa tässäkään kierrossa.. Turvottaa ja jomottelee vatsaa, ihan kun ois menkat pian. Mutta toivottavasti ei vielä, nyt kun tosiaan vasta DPO 8.

Oli kyllä helpottavaa lueskella tuota ketjua että kauanko porukalla on kestänyt raskautua ja saada onnistunut raskaus loppuun asti. Useilla kestää yli vuoden helposti, niin se on aina lohdullista, että kaikilla muilla ei menekään ihan parissa kuussa, vaikka välillä siltä tuntuu.

Tosi hyvä @aamusade että sulla on se lääkäriaika pian, niin saa lisätietoa! Oon ymmärtänyt että kilppariarvoilla voi hyvinkin olla yhteyttä raskautumiseen, mutta sulla toki siihen varmasti on lääkitys olemassa. Kerro sitten mitä sieltä kuuluu!

Mulla tänään DPO 8 ja tein just negatestin, kun on ne siskon häät.. Harmittaa, kun olin tietysti kuvitellut kuinka ihanaa on plussata just tänä päivänä! Onhan tää vielä aikainen päivä, mutta jotenkin tuntuu että kun on jo yk 6 meneillään, niin ei se varmasti ole plussa tässäkään kierrossa.. Turvottaa ja jomottelee vatsaa, ihan kun ois menkat pian. Mutta toivottavasti ei vielä, nyt kun tosiaan vasta DPO 8.

Oli kyllä helpottavaa lueskella tuota ketjua että kauanko porukalla on kestänyt raskautua ja saada onnistunut raskaus loppuun asti. Useilla kestää yli vuoden helposti, niin se on aina lohdullista, että kaikilla muilla ei menekään ihan parissa kuussa, vaikka välillä siltä tuntuu.
Hyvä pointti. Ja esim omaa tilannetta kun mietin, niin minä jätin pillerit pois viime syksynä, mutta kierron alkamiseen meni ensin muutama kuukausi, ja sitten kierrot oli sen jälkeen kaikkea 9 päivästä kolmeen viikkoon. Letroilla vasta saatiin kierrot normalisoitumaan ja minut ovuloimaan. Eli oikeastaan mullakin on vasta yk 3, koska aiemmin en ole ovuloinut, niin niitä ei oikein voi laskea yrityskierroiksi. Vaikka kuinka on 3/4 vuotta siitä kun aloitettiin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tsemppiä häähumuihin ja jospa se sieltä vielä posiksi muuttuisi!

@aamusade toivotaan että huomisesta lääkärikäynnistä on apua! Oishan se varmasti helpotus jos joku mahdollinen syy löytyisi ja sitä kenties sitten voisi alkaa hoitaa.

Jospa se @*Ninni* vielä positiiviseksi muuttuisi! Toivottavasti muuten oli ihana päivä ja juhlat :red-heart:

Täällä on juhlahumua ja tunteita täynnä ollut loppuviikko: heipat työkavereille, rakkaan ystävän vauva syntyi, omat synttärit, useammat valmistujaiset perhe/lähipiirissä ja lisäksi tein vielä positiivisen raskaustestin :loudlycrying::loudlycrying::red-heart: Tuntuu etten oo tätä vielä oikein sisäistänyt, vaikka vauvasta ollaan puhuttu jo 1,5v ja lupa tulla on ollut vuoden alusta asti niin oli tosi erikoinen tunne nähdä ne kaksi viivaa. Kannatti malttaa odottaa, niin ei tarvinnut viivoja tihrustella vaan oli ihan selkeä tulos! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tottakai kun menkkoja ei alkanut näkyä eikä kuulua niin alkoi toiveet heräillä ja nää vähän erilaiset oireet herättää epäilyksiä mutta silti en uskonut todennäköisyyksiin ennen testiä :D Nyt vaan toivotaan että kaikki saisi mennä hyvin ja meille tulis helmikuinen :red-heart:

@aamusade toivotaan että huomisesta lääkärikäynnistä on apua! Oishan se varmasti helpotus jos joku mahdollinen syy löytyisi ja sitä kenties sitten voisi alkaa hoitaa.

Jospa se @*Ninni* vielä positiiviseksi muuttuisi! Toivottavasti muuten oli ihana päivä ja juhlat :red-heart:

Täällä on juhlahumua ja tunteita täynnä ollut loppuviikko: heipat työkavereille, rakkaan ystävän vauva syntyi, omat synttärit, useammat valmistujaiset perhe/lähipiirissä ja lisäksi tein vielä positiivisen raskaustestin :loudlycrying::loudlycrying::red-heart: Tuntuu etten oo tätä vielä oikein sisäistänyt, vaikka vauvasta ollaan puhuttu jo 1,5v ja lupa tulla on ollut vuoden alusta asti niin oli tosi erikoinen tunne nähdä ne kaksi viivaa. Kannatti malttaa odottaa, niin ei tarvinnut viivoja tihrustella vaan oli ihan selkeä tulos! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tottakai kun menkkoja ei alkanut näkyä eikä kuulua niin alkoi toiveet heräillä ja nää vähän erilaiset oireet herättää epäilyksiä mutta silti en uskonut todennäköisyyksiin ennen testiä :D Nyt vaan toivotaan että kaikki saisi mennä hyvin ja meille tulis helmikuinen :red-heart:
Vautsi! Myöhäiset synttärionnittelut ja paljon onnea plussasta! Aivan ihania uutisia ja toivon mukaan menee kaikki superhyvin! :red-heart:

Paljon onnea @rosalea! 😍 Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Olen täällä satunnaisesti lueskellut viestejä, vaikuttaa siltä että monilla hoidot ja tutkimukset etenee, hienoa.
Tsemppiä itse kullekin omiin tilanteisiin!

Ei ole tehnyt mieli kirjoitella kun ei ole tapahtunut mitään moneen kuukauteen tuulimunan lääkkeellistä tyhjennystä lukuunottamatta. Tämä koko jälkivuotovaihekin on pelkkää odottelua. Hurjaa ja niin tylsää, että kolme kiertoa ja yrityskertaa jo mennyt tämän tuulimunaepisodin takia ohi. Onneksi nyt ei ole muutamaan päivään ollut mitään tuhrua enää.

Yhden raskaustestinkin jo tein malttamattomana viikko tyhjennyksen jälkeen. Se näytti kosteana negaa mutta kuivana näkyi vielä toista viivaa. Herätti kuitenkin toivoa, että olisi hyvään suuntaan menossa. Viralliseen kontrollitestiin on vielä puolitoista viikkoa. Enpä ole varmaan ikinä näin paljon toivonut negatiivista raskaustestiä ja odottanut menkkoja. 😅 Niin kovasti haluaisi päästä jo yrittämään uudelleen. 🙏🏼

Takaisin