Huoh, mä en nyt tiedä livahtiko mun ovulaatio ohi jo ennen kun aloin testailemaan. Ei vaan ikinä olisi ollut sitten niin aikaisin ja luultavasti myöskään mikään tallettelu ei osuisi kohdilleen. Tai sitten on edelleen vasta tuloillaan, mutta silloin luulisi olevan jotain enteileviä oireita. Tai sitten olisi kaikista kivointa, kun pystyisi vaan olemaan miettimättä!
Onko muilla joskus vaikeuksia yrittää pitää ajatukset jossain ihan muualla? En koe kovin usein olevani tästä mitenkään suuresti ahdistunut tai stressaantunut, mutta välillä en jaksaisi mitään neutraaleja tai positiivisiakaan ajatuksia. Tietenkään se ei ole täysin mahdollista olla ajattelematta, mutta jotenkin nyt just tuntuu siltä, että jotain muuta ajateltavaa, kiitos. Ja sitten olen täällä vauvapalstoilla kirjottelemassa
Mulla siis ihan sama juttu tänään! Että en vaan yhtään jaksais näitä juttuja, kun pari viikkoa miettinyt melkein koko ajan ja välillä ihan pakkomielteisesti esim tätä palstaa tai Flota tarkistellut tai Youtubesta jotain videoita katsellut. Ja vielä eilen tuntui tosi kivalta. Eli siis ihan positiivisessa mielessä ja innokkaasti vain olen fiilistellyt yrityksen aloitusta ja kerännyt tietoa. En tiedä onko nyt sit jokin maanantaifiilis vai menikö eilen ovis (tänään Flon mukaan mutta luulen että oli eilen) ja nyt jokin "pään selkiäminen". Tosin silti täällä palstalla taas ja siis kyllä tähänkin asti pieni ongelma ollut kun ajatukset pyörii vain vauvajutuissa, kun olisi parikin projektia jotka vaatisivat huomiota just nyt. Ehkä töiden jälkeen yritän antaa keskittymiseni niille ja pysyä poissa kännykältä. Onneksi lähden kohta työreissuun ja yövyn kaverin luona, joka ei yhtään välitä mistään lapsijutuista niin varmaan pakkokin ottaa pieni breikki