Haalea plussa

Joko minäkin uskallan liittyä tänne :) Varovaisesti olen vielä liikenteessä. Mulla nyt 4+2 tai 4+3 en ihan tarkkaan tiä :) Tänään Digiin tuli Raskaana 2-3 :Heartred Aloitin tikuttamisen dpo 10 ja silloin sain haamujen esi-isän apteekin omaan jota pidin viivanpaikkana :grin Viivat ovat vahvistuneet tasaseen tahtiin ja tänään tosiaan dpo 16 tuli yhtä tummat viivat :pToivon kovasti,että pikkuinen pysyy mukana. Mulla laskettu aika laskurin mukaan ois 29.12.2014 että voi mennä tuonne 2015 puolellekkin :grin

Onnea tänne kaikille tasapuolisesti!
 
onnea muikkis ja iines :) minä en sen dpo 14 jälkee ol testaillu enää ku oireet oli aluks voimakkaat, sit meni pois lähes kokonaa, tänää taas järkky päivä väsymyksen ja pahoinvoinnin osalta (etoo)
 
Tämä ei tänne kuulu,mutta kysyn teiltä mielipidettä kun itsellä ei kokemusta ovulaatiotestistä raskaustestinä..
Eikö kaverini testeistä ainakin alempi näytä raskauden..ImageUploadedByVau Foorumi1399984345.569352.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kyllähä tuossa alemmassa eli raskaustestis (hcg lukee siinä eli raskaushormonin lyhenne) haalea viiva on joten plussa ja raskaana, onnittelut hälle :)
 
Tosiaan tuo alempi on raskaustesti ja siinä selkeä viiva, niin kyllä siellä on raskaus alkanut! :)
 
Testasin itse myös samaa sillon kun positivisen r-testin ekaa kertaa tein. Samaa tulosta näytti kuin tuossa kuvassa. Onnittelut! : )
 
Takaisin
Top