Haalea plussa

Mun matikalla olisit todenäköisesti raskausviikolla 4+jotain. :). Jos clear blue näytti 2-3, niin se siis kertoisi, että hedelmöittyminen on tapahtunut reilu kaksi viikkoa sitten (tai vajaa kolme viikkoa sitten.) Laskennallisesti viikkoja määritellessä tuohon tuohon ovulaation(yleensä sama tai seuraava päivä hedelmöittymisestä) lisätään se kaksi viikkoa, kun "yleensä" ovulaatio on 28 päivän kierrossa puolivälissä. On tämä kyllä monimutkaista. Mullakin heitti kuukautisten ja ultran arvio viikolla, kun ovulaatio olikin jäänyt paaston vuoksi myöhemmäksi. Ultrassa sitten viimeistään tarkentuu. Saattaa olla, että tarjoavatkin sulle ar-ultran mahdollisuutta, jotta mahdolliset seulonnat osataan ajoittaa oikein.
 
Ovis on 10-16 vrk ennen seuraavia kuukautisia. Aika iso haarukka. Mekin yritettiin raskautua aina ihan väärään aikaan, ennen kuin tajusin milloin mun ovis oikein onkaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
toivottavasti kaikilla plussat pysyy nyt kyydissä ja saatte pienokaiset sylii vasta joulukuussa :)
 
Eilen käytiin esikoisen kanssa neuvolassa ja siellä otin asian puheeksi. Neuvolantätikin sai mulle viikoiksi 3-4 viikkoa :)
Eli todella voi olla hyvinkin mahdollista, että mulla la vasta 28.12.
Varattiin ensimmäinen neuvola ja ultra-aikakin ja siellä sitten selviää paremmin viikot. Tosin ultra vasta kesäkuussa.
 
Gatusa: Kiitos :) Vielä varovaisena mukana. Takana 8kk yritystä ja 4 katoavaa haaleaa viivaa.. Kertaakaa ei ole tullut noin selkeitä viivoja.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
eiköhä nuo kyfi vahvistu tuosta vielä eli ei hätää, nautihan olostasi ja raskaudesta :)
 
Keskimmäisen tytön kanssa en saanut edes noin tummia viivoja liuskoihin.. Ja nuorimman kanssa tuli haalea viiva clearblue testiin..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toissapäivänä maailmasta tuli taas parempi paikka elää, kun testiin läsähti lähes tulkoon heti "raskaana" :Heartred Mulla on ollu tosi säännöllinen 31 päivän kierto, ja useamman kerran olen jo pientä ihmistä odotellut ja aina pettynyt kun menkat alkaneetkin… Nyt samaa pettymystä odottelin. Yhdeksän päivää kun menkat olivat myöhässä, toivoin varovaisesti, että nyt nämä oireet ovat totta, eivätkä omia keksintöjä.
Sieltähän se plussa napsahti. En voinut uskoa todeksi, joten seuraavana aamuna vielä tein uuden testin, ja kaksi punaista viivaa läsähti kyllä niin nopeasti siihen tikkuun, ettei ollut epäselvyyttä. Laskurin mukaan ensimmäinen pieni ihmemme saapuisi 13.12.2014. Eli nyt olisin viikolla 5+5. Ekan neuvolan varasin just, ja se olis 12.5.
On tää ihan uskomatonta :) :Heartred
 
Hei!

Täällä eilen testattu haalea plussa, joka sitten digillä varmennettu "raskaana 1-2" :Heartred

Laskettu aika olisi 27.12. ja nyt rv 4+0 :love017

Viime kierrossa koimme kemiallisen raskauden :sad001 ja se mielessä heittäydytään tähän raskauteen kunnolla vasta kun saan digitestillä todettua viikkojen ja raskaushormonin nousun :) Ensi viikolla uutta testiä ja sitten enempi mukaan palstalle :)
 
tervetuloa sandy tännekin puolelle, näin sitä jengi pysyy koossa edelleen. inshaAllah saat enemmä viikkoi ens viikolla testiin, älä murehdi :)
 
Tänään tuli tehtyä kanssa hailakka plussa ja näillä näkymin laskettu aika olisi joko 23.12 tai 25.12 en muista kumpana päivänä alkoi menkat :DImageUploadedByVau Foorumi1398239471.686574.jpg vai joko tämä lasketaan kunnon plussaksi, ensimmäisen lapsen plussasin digitaali testillä


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Santtunen sun plussa on ihan selkee itse tein tänä aamuna ihan hailukan plussan(?) mutten vielä uskalla iloita!

ImageUploadedByVau Foorumi1398243037.063705.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top