Haalea plussa

Metsämarja

Oman äänensä löytänyt
En tiedä uskaltaako tätä edes uskoa todeksi, mutta aamulla testi näytti positiivista! Menkkojen mukaan laskettuaika ois 3.12. Todella epätodellinen olo ja eihän tästä nyt tiesti vielä sais riemuitakaan liikaa.. Lokakuussa tuli tosiaan tuomio, että oikea munasarja ei toimi ja vasenkin näyttää aika huonolta. Mutta tässä sitä nyt ollaan ja ihan ilman lääkitystä kolmannesta kierrosta raskaana! Toivottavasti tänne tulee pian uusia odottajia ja toivotaan kovasti, että tämä pysyis matkassa..
 
Sama täällä Metsämarja!! Selvä plussa tuli tänä aamuna :). Laskurilla laskettuna LA olisi 2.12.! Eka raskaus mulle, ja nyt näyttäisi tärpänneen kolmannella kierrolla yrityksen aloittamisesta. Mutta niin alussa kaikki vielä, että tuntuu, että oltava ihan vain kuin ei olisikaan vielä vähän aikaa. Jännittävää! Epätodellista :).

Onko sulla Metsämarja jo joitain oireita? Mulla ei mitään hirveen konkreettista, lähinnä sellaisia epämääräisiä oloja ja tuntemuksia, joista ei oikein edes saa vielä kiinni.
 
No siis mullahan on ihan hirveitä oireita, toki en osaa sanoa, et mitkä johtuu raskaudesta ja mitkä on sitten sitä mielikuvituksen tuotetta..En olis edes vielä tehnyt raskaustestiä, mut viime yönä näin tosiaan niin todentuntuisen unen et olin raskaana et oli pakko tehdä.. Tosiaan rinnat on kipeät ja kovat, valkovuotoa on tullut välillä ihan lorahtamalla, väsynyt olen ja alavatsa on kipeä ja välillä sitä vihloo.
 
Varovaisesti huutelee täältäki yksi plussannut! Helmikuussa 18. päivä keskenmeno ja nyt uusi tärppi, ilman menkkoja tässä välissä, joten laskettua aikaa ei vielä uskalla sanoa... kovasti toivoen että matkassa pysyis nyt. Voi toki olla että siirryn tuonne Marraskuisten puoleen jos varhaisultrassa osaavat jotain sanoa kehityksestä, mutta näillä näkymin toistaiseksi tällä palstalla. Raskausoireina aivan järkyttävä väsymys, alamahan vihlonta ja paineen tunne. Yritystä takana kaks kiertoa ja molemmilla kerroilla tärpännyt. Esikoinen olisi tännekkin siis tulossa... Pelottavaa, mut ei auta ku ootella ja toivoa parasta :)
 
Täälläkin olis yks plussannut.. 5 tuntia sitten tein raskaustestin ja plussaahan se näytti.. :) Olo on niin epätodellinen.. nyt pitää vaan toivoo et kaikki menee hyvin.. :) Tosiaan.. Ensimmäinen raskaus kyseessä...
 
Mäkin tein plussan tänä aamuna. :) Oli kyllä sellainen haamu että huh huh. Luulin ensin viivan paikaksi kunnes paremmassa valossa huomasin sen olevan hennon vaalean punainen. :D LA 1.12 Onnea muille odottajille :Heartred
 
Heippa vaan, täällä kans yks plussannut :) Laskurin mukaan la 1.12.14 :love7 Vauva olisi kolmas lapsi, vanhin on jo 10v ja nuorempi on 10kk.. hui pienellä ikäerolla tulee, mutta kai siinä on niitä hyviä puoliakin :)
 
Heiii! Tänään kaksi plussa testiä tehneenä liityn joukkoon:) Ensimmäinen lapsi ois tulossa, keskenmeno syksyllä 2012, joten pelottavan sekaisin tuntein mennään!
Laskurin mukaan la.1.12.2014 :)
 
Onnea kaikille kovasti! Itse sain tänään plussan, la ilmeisesti 2.12 ja kolmas lapsi. Viime joulukuussa keskenmeno, joten en hirveesti uskalla tästä vielä olla onnellinen... Mulla pahoinvointi alkoi jo viikko ennenkun menkat oli myöhässä!
 
Moikka! Täällä kanssa yksi 24.3 positiivisen testin tehnyt, laskettu aika kaiketi 1.12.2014 :) Minulle tämä on kolmas lapsi (lapset synt -97 ja -00), nykyiselle miehelleni ensimmäinen. Vaikka on jo kolmas lapsi, niin tuntuu kuin ensimmäistä odottaisi :)
 
Haalea plussa täälläkin! :) Tein ekan testin jo maanantaina, mutta se oli niin haalea, että sitä hädin tuskin näki. Tänä aamuna testasin aamupissasta ja oli se jo vähän tummempi, mutta edelleen tosi haalea. Sen takia vielä vähän vaikea uskoakaan tätä todeksi, pitää varmaan testata vielä viikonloppuna uudelleen, jos saisi kunnollisen viivan :wink

En tiedä miten paljon tässä vielä uskaltaa riemuita - mullakin oli jouluna keskenmeno (rv 6-7) ja sen takia pelottaa pysyykö tämä nyt mukana! Jos pysyy, tämä olisi meille molemmille ensimmäinen, LA 1.12. Jännä juttu kyllä, miten erilaiset oireet nyt on, kuin edellisellä kerralla - tosin aika vähäiset oireet nytkin... Viimeksi oli rinnat aika arat, mutta ei juuri muita oireita. Nyt mua on yököttänyt lähes hedelmöittymisestä asti, rinnat on vain välillä arat, mutta ovat kyllä turvonneet ja pissattaa usein. Täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin!!

Onnea kaikille! :p
 
Onhan se haaleakin "haamu" viiva merkki raskaudesta :) Minullakin oli aika hailakka viiva ja mies ihmetteli että missä se viiva on, vaikka ihan selvästi näkyi o_O. Ensi viikolla pitäis näkyä jo kunnon viivat, kun on sitä hormoonia kehossa taas paljon enempi :)
 
Joo kyllä minäkin sen viivan tänään ihan selvästi näin, vaikka mies edelleen epäili. Kai mä vaan silti tarviin itselleni jotain todistusaineistoa, kun ei vielä tarpeeksi okseta :grin
 
Mulla mies sanoi kanssa, että toi viiva on ihan liian haalea, vaikka oikeasti se ei ees ollut liian haalea, mutta odotti tietty että se viiva on yhtä punainen kuin toinenkin :) Mulla oli eilen oikeestaan ekat kunnon oireet (jos ei oteta lukuun jo viime viikolla kipeytyneitä rintoja), oli semmonen ällö olo koko iltapäivän ja nyt aamulla sama juttu. Toivottavasti ei vaan ole sama juttu kun ensimmäistä lasta odottaessa, silloin voin pahoin ekat 5kk:ta. Laihduinkin siinä, kun ei tietenkään mikään maistunu ja nekin mitkä maistui tuli ylös :confused:
 
Tein vielä uuden testin ja kyllä siinä 2 punaista viivaa näkyy :) Itsellä myös 3 keskenmenoa takana joten jänskättää pysyykö pikkuinen mukana. Toivotaan parasta :) Onnea myös muille odottajille !:Heartred

Huomasin että monella on sama LA kuin minulla. Missä te muut synnytätte ? Itse synnytän PHKS
 
HUS (Hyvinkään Sairaala) taitaa olla minun synnärini. Kyllä nyt on niin huono olo :sick009, ei taida tarvita tehdä toista testiä varmistukseksi :)
 
Heissan, mä sain jo eilen haalean plussan testiin testiajan lopulla, ja tänään tuli myös! Nyt on kp 32/29-33. En voi uskoa tätä 10 kk yrittämisen jälkeen!! :) laskettu aika olis kai 1.12. Viime päivinä on ollut välillä etova olo, etenkin autossa. Mua kuitenkin epäilyttää eilen tullut ruskea tuhru, jota on myös tänään tullut pyyhkiessä ja alavatsaa sekä selkää jomottaa kuukautismaisesti mutta lievemmin :/ luin jostain että tuo ruskea vuoto voi olla normaalia niinä päivinä kun kuukautisten tulisi alkaa..

Onnea plussanneille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea kaikille plussanneille! Kuva ei näköjään toiminutkaan, mutta clearblue varmisti tänään, että raskaana 2-3. Sitä ennen maanantaina ja eilen sain haalean viivan pregcheckiin :D. Tämä on meidän toinen raskaus. Sain elokuussa rajun keskenmenon 11+4 viikoilla. Siitä meni hetki toipuessa, mutta byt koen olevani enemmän kuin valmis uuteen raskauteen. Iloitsen, mutta pyrin kuitenkin säilyttämään realismin siinä, että mitä vaan voi vielä tapahtua ennen joulukuuta.
 
Mulla on kiertopäivä 28/27-28 ja olen plussannut jo kp 26. Laskettu aika Vau.fi:n laskurilla laskettuna olisi viimeisten menkkojen mukaan 5.12 ja hedelmöitysajankohdan mukaan 3.12.

Mulla oli viime syksynä kemiallinen raskaus, ja sen jälkeen ei puoleen vuoteen yhtään mitään. Pelottaa aivan sairaasti, että tämäkin jää kemialliseksi tai menee kesken. Tänään on periaatteessa menkkojen alkamispäivä, ja hyppään ehtimiseen vessassa kyttäämässä alkavatko ne. Asiaa ei yhtään helpota se, että tein aamulla Clearbluen digitaalisen testin, joka ensin näytti "raskaana", mutta sitten kun viikot ilmestyivät, niin se sanoikin "ei raskaana". Noh, hain äkkiä kaapista toisen marketin viivatestin, joka näytti onneksi positiivista.

Oli pakko kirjautua tänne foorumille, että saa purkaa ahdistustaan. Milläköhän sitä saisi itsensä rauhoittumaan.
 
Takaisin
Top