Santukka88
Oman äänensä löytänyt
Joo, tää painoasia on kanssa mikä itseä mietityttää. Olin tosiaan jonossa lihavuusleikkaukseen, mutta se nyt on sitten tauolla siihen asti että, raskaus on ohi. Mulla ylipainoa jo on ennestään reippaasti, mutta ajattelen että, parempi nyt eka sitten näin ja sitten mennä leikkaukseen.
Mulla ei kauheasti ole aiempien kanssa tullut painoa ja jäänyt synnärille ne mitä tullutkin, mutta eipä se paino siltikään alas ole mennyt raskauksien jälkeen.
Mutta, se on kyllä yks asia mikä mietityttää.
Mulla ollut Adhd lääkitys jonka nyt tietenkin tauotin, niin sekin lisää nyt ruokahalua ja tätä väsymystä ainakin alkuun, mutta pitää vaan muistaa että, tää menee ohi
Mä tänään kirjottelin neuvolan chattiin ja varailin ekaa aikaa, soittavat tällä tai ensviikolla ekasta ajasta sitten.
Kyllähän tässä vähän väliä miettii että, onko kaikki ok jne
Toki vielä on melko oireetonta. Väsymystä on ja joka päivä päikkärit tulee nukuttua ja silti aikasin nukkumaan, myös sellainen uupunut olo ja närästää!!
Pientä juilintaa alamahalla.
Mulla ei kauheasti ole aiempien kanssa tullut painoa ja jäänyt synnärille ne mitä tullutkin, mutta eipä se paino siltikään alas ole mennyt raskauksien jälkeen.
Mutta, se on kyllä yks asia mikä mietityttää.
Mulla ollut Adhd lääkitys jonka nyt tietenkin tauotin, niin sekin lisää nyt ruokahalua ja tätä väsymystä ainakin alkuun, mutta pitää vaan muistaa että, tää menee ohi
Mä tänään kirjottelin neuvolan chattiin ja varailin ekaa aikaa, soittavat tällä tai ensviikolla ekasta ajasta sitten.
Kyllähän tässä vähän väliä miettii että, onko kaikki ok jne
Toki vielä on melko oireetonta. Väsymystä on ja joka päivä päikkärit tulee nukuttua ja silti aikasin nukkumaan, myös sellainen uupunut olo ja närästää!!
Pientä juilintaa alamahalla.
Mä tuun varovaisesti tänne mukaan myös. Eilen sain todella haalean haamun, joka tänä aamuna oli jo vahvistunut, että mieskin sen erotti viivaksi, kun eilisestä hän ei muka erottanut mitään. Meillä oli yk11 ja ensimmäinen plussa. On tosi jännä fiilis, mutta toiveikkaan innostunut. Toivotaan että kaikki menee hyvin