Höpinäketju

Olive

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Laitetaan vapaamuotoinen höpinäketju pystyyn, jotta saadaan salainen puoli avatuksi 🤩

Millaisia ajatuksia positiivinen testi on herättänyt? Miten meni kesälomat vai onko loma vielä edessä?

Keskustelua laidasta laitaan 🫶

Iloisin mielin positiivisesta tuloksesta, oikein odotettu ja tervetullut pikkusisarus, kunhan kaikki tosiaan hyvin menee🥰
Oon jo äitiyslomalla että töihin paluun kanssa ei taida ollakkaan niin kiire😉

Iloisin mielin positiivisesta tuloksesta, oikein odotettu ja tervetullut pikkusisarus, kunhan kaikki tosiaan hyvin menee🥰
Oon jo äitiyslomalla että töihin paluun kanssa ei taida ollakkaan niin kiire😉
Millaisia ajatuksia kahdesta pienestä? Teillä tuleekin tosi pieni ikäero 🥰

Kyllä varmaan aika hektiseksi arki muuttuu mutta unelmana oli että toinen tulisi just tälleen et muodostuis pieni ikäero, oli kyllä iloinen yllätys että tärppäsi näinkin pian🥰

Sithän on just ihanaa että näin kävi 🥰 kyllä sitä kaikesta sit selviää vaikka varmasti kiireistä tulee olemaan, mutta lapsetkin kasvaa niin nopeasti 😮‍💨

Valmiiksi jo hirvittää miten isolta esikoinen tulee tuntumaan vauvan myötä 🥺
Niimpä, kyllä sen silloin viimeistään erottaa kuinka paljon onkin isompi vaikka pieni tulee varmaan aina olemaan!🥹❤️
Nii sulla on kolmivuotias lapsi (tosta allekirjoituksesta lukien)😊

Voi teillä molemmilla tulee olemaan menoa kahden pienen kanssa 🥹

Ekasta plussasta helmikuussa olin ihan onneni kukkuloilla. Nyt koitan olla vähän rauhassa ja vaan seurailla jääkö pieni kasvamaan. Positiivisin mielin silti ☺️ Aika menee niin super hitaasti ku vaan odottaa et viikot etenis 😂

Mitä kivaa ootte ehtinyt tehdä kesän aikana ja onko vielä jotain suunnitelmia?

Ekasta plussasta helmikuussa olin ihan onneni kukkuloilla. Nyt koitan olla vähän rauhassa ja vaan seurailla jääkö pieni kasvamaan. Positiivisin mielin silti ☺️ Aika menee niin super hitaasti ku vaan odottaa et viikot etenis 😂

Toivotaan että tällä kertaa ennättäisi myös syliin asti🥹💕

Jotenkin kesä mennyt tytön kanssa niin hujauksessa että en edes muista mitä kaikkea ollaankaan tehty😂 juhannus ainakin oli kiva kun mentiin appiukolle grillaamaan ja saunomaan☺️

Mua ei esikoisesta hirvittänyt varsinaisesti keskenmeno mut nyt mietin enemmän. En tiedä miksi. Ehkä nyt vauvatoive on kovempi.

Kesälomalla reissailtiin ja pidettiin esikoisen kavereille kesäjuhlat, se oli kivaa. Ei isompia suunnitelmia enää edessä.

Takaisin