Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Millaisia ajatuksia kahdesta pienestä? Teillä tuleekin tosi pieni ikäeroIloisin mielin positiivisesta tuloksesta, oikein odotettu ja tervetullut pikkusisarus, kunhan kaikki tosiaan hyvin menee
Oon jo äitiyslomalla että töihin paluun kanssa ei taida ollakkaan niin kiire![]()
Kyllä varmaan aika hektiseksi arki muuttuu mutta unelmana oli että toinen tulisi just tälleen et muodostuis pieni ikäero, oli kyllä iloinen yllätys että tärppäsi näinkin pianMillaisia ajatuksia kahdesta pienestä? Teillä tuleekin tosi pieni ikäero![]()
Kyllä varmaan aika hektiseksi arki muuttuu mutta unelmana oli että toinen tulisi just tälleen et muodostuis pieni ikäero, oli kyllä iloinen yllätys että tärppäsi näinkin pian![]()
Juu niin ne kasvaa äkkii!Sithän on just ihanaa että näin kävikyllä sitä kaikesta sit selviää vaikka varmasti kiireistä tulee olemaan, mutta lapsetkin kasvaa niin nopeasti
![]()
Valmiiksi jo hirvittää miten isolta esikoinen tulee tuntumaan vauvan myötäJuu niin ne kasvaa äkkii!![]()
Niimpä, kyllä sen silloin viimeistään erottaa kuinka paljon onkin isompi vaikka pieni tulee varmaan aina olemaan!Valmiiksi jo hirvittää miten isolta esikoinen tulee tuntumaan vauvan myötä![]()
Niimpä, kyllä sen silloin viimeistään erottaa kuinka paljon onkin isompi vaikka pieni tulee varmaan aina olemaan!
Nii sulla on kolmivuotias lapsi (tosta allekirjoituksesta lukien)![]()
Toivotaan että tällä kertaa ennättäisi myös syliin astiVoi teillä molemmilla tulee olemaan menoa kahden pienen kanssa
Ekasta plussasta helmikuussa olin ihan onneni kukkuloilla. Nyt koitan olla vähän rauhassa ja vaan seurailla jääkö pieni kasvamaan. Positiivisin mielin siltiAika menee niin super hitaasti ku vaan odottaa et viikot etenis
Mitä kivaa ootte ehtinyt tehdä kesän aikana ja onko vielä jotain suunnitelmia?
Voi teillä molemmilla tulee olemaan menoa kahden pienen kanssa
Ekasta plussasta helmikuussa olin ihan onneni kukkuloilla. Nyt koitan olla vähän rauhassa ja vaan seurailla jääkö pieni kasvamaan. Positiivisin mielin siltiAika menee niin super hitaasti ku vaan odottaa et viikot etenis
Mitä kivaa ootte ehtinyt tehdä kesän aikana ja onko vielä jotain suunnitelmia?