Hölpön Pölpön-ketju

Eilen kävin hieronnassa, koko viime viikon oon yrittänyt tekohengittää tota hartialinjaa joka aina jumahtaa,eli venytellä ja hieroa piikkipalloilla alustaa vasten.
No hierottiin, tulin entistä kipeemmäksi ja jumissa edelleen. Käyn siis noin 2vko välein hieronnassa koska no, oon joka tapauksessa jumissa. Et en tajua miksi näin, ilkeetä vaan että jumit alkaa huipata ja naamaa puuduttaa. Oletan siis että se on syynä. Lääkärillä kävin valittamassa joku kolme vko sitten, lupasi neurologia konsultoida. Oishan se kiva tietää mitä tälle voi tehdä, mutta usein tuntuu et niin pintaraapaisu nuo lääkärikäynnit :sad001
 
Ah, häät lähestyy!!! Vein juuri mekon tuunattavaksi ompelija-ystävälle ja sormusta odotan niin ikään tuunauksesta kultasepältä,sekun on minun mummon sormus jota piti suurentaa. Matkalla kotiin tajusin että kukat, KUKAT!!!! Pitääkö kukat stemmata mun hiusten värin kanssa (en kyllä tiedä olenko enää kuukauden päästä punapää) vaiko kenties mekkoon? ja koristeet!! Ja pöytäjärjestyksen nimilaput, ja tapahtuma sivulle pitää kirjoittaa ohjeet juhlapaikkaan tulolle ja ja ja... Niin ja LASTEN vaatteet, omg!!!! Niin paljon hommaa. Ja mun pitäisi tavata ennen häitä edes kerran mun "kaaso" ja tuumailla kampausta. Häät on sunnuntaina niin ei taida oikein kampaajia olla auki, joilla voisi teettää jotain kivaa.

Vaikka olen uusiomorsian niin ikinä en ole häiden eteen tehnyt näin paljon! Mutta on tää ihanaa,voi vitsi miten ihanaa :love022

Eikö kellekään muulle tapahdu mitään? Haloo!!
 
MariQ, ei kai kukkien väriin mitään sääntöä ole. Valitset juuri niin kuin itse haluat. Istumajärjestyskään ei ole pakollinen. Meillä oli vain hääparin paikka määritelty ja muut istuivat, mihin halusivat, laskettiin vain, että paikkoja on riittävästi.

Meillä ei tapahdu mitään. Lapsi on hiukan vähemmän terveen oloinen. Arvuuttelen itsekseni , mikähän vika on kyseessä.
 
No me tehtiin istumajärkät ihan sillä, et haluttiin koota esim kaikki meidän lapset puolisoineen samaan (juu 12 hengen pöytä tuli täyteen) ja sit on perheitä joilla 3 lastakii, ni on kiva että sujuvasti piisaa paikat vieretysten.

Me muuten mennään ihan vieraspöytään istumaan, johon tulee vanhempamme ja läheisimmät. Lapsille tosiaan oma löytä koska kaikki ei ois mahtunu kumminkaan meidän kanssa.

Mistähän kukasta mä tykkäisin.... no mullon yks kukkakaupan työntekijä-ystäväkin niin hän varmaan neuvoo ja tekeekin mun kimpun .
 
Mikäs teijän muksulla???

Meillä oltu yllättävän terveenä, KOP KOP KOP, paitsi ne saakutin täithän silloin heti ku koulut alkoi ni iski meille :mad:
 
MariQ, vaikea sanoa mikä on vikana. Tuntuu lämpimältä, mutta mittari ei näytä kuumetta, nukkuu levottomasti, syö huonosti, on itkuherkkä mikä ei ole hänelle normaalia, niin ja välillä oksentaa. Se on kyllä normaalistikin ihan tuttua. Kun kysyn mihin sattuu, näyttää suuta mutta hampaiden harjaus sujuu hyvin
 
Ei, ei meillä tapahdu mitään. :D No lapsi oli kipeä viime viikolla torstaista eteenpäin. Oli useamman päivän kuume ja pieni oli ihan väsy. Ihan pienenä ei kuume hirveästi tahtia tuntunut haittaavan, mutta nyt jäi juoksuleikit pois ja pelattiin paljon lautapelejä.

Hääjärjestelyt kuulostaa samaan aikaan ihanalta ja stressaavalta. :Heartred
 
Enemmän nää järjestelyt on ihanaa :Heartbigred

Teen tän ilolla että saadaan ihanat juhlat. Aloin ny karkittomallekki että saan ton pöhötyksen vatsasta laskemaan.... puku meni hyvin päälle ja istui onneksi vielä
 
Mitäs viikonloppuun????

Täällä on seminaaripäivä mulla ja miehen passitan pakkaamaan huusholliaan :wink reiluu eiks niin! Saa myydä taas muutaman jutun pois muuton alta mutta believe me, sitä roinaa nimittäin piisaa!!!

Puolet lapsista pois joten mahdollista tää ettei tarvi kotona päivystää.

Sain viimein tilattua hääkakun koristeen, jestas että sellainenkin voi olla vaikeaa. Nyt etsin kampaajaa joka duunaisi mun letin sunnuntai- päivänä

Muuten puuttuu viel musiikki ja ehkä koristeet ellen lyö vaa kukkaa pöytään :D
 
Voin kuvitella että on vaikea löytää kampaajaa sunnuntaille. Onnea etsintöihin. Itse sain silloin naapurissa asuvalta kampaajalta erityispalveluna lauantaille, tavallisesti hän ei ole töissä viikonloppuna. :)

Tänne rantautui pojan elämän ensimmäinen korvatulehdus. Ei meinannut viime yönä nukkumisesta tulla mitään, kun sattui. :sad001 Tänään sitten lääkärissä totesi että ei ihme jos sattuu, kun oli tosi pahan näköinen. Samantien aloitettiin antibiootti ja nyt ainakin illalla meni rauhallisemmin nukkumaan. Katsotaan mitä tästä yöstä tulee.
 
No voihan korvatulehdus!!! Toivottavasti ei tuu ny riesaa siitä

Löysin kampaajan ja päätinkin että saa duunata värin ja hoidot ym hiuksiin samalla.

Tänää haettii hääkarkit ja katsottii vähän koristeita.
 
Oi rakas Hölpön Pälpön ketju!!

Mitäpä tänään kuuluu, mikä meno?

Mä kävin viemässä aamulla eskarin ja mieheni nakkasin kouluun täksi päivää. Kaupan kautta kotiin,kalasoppa-ainekset hain ja heikkouteni kana-pekoni wrapin itselle lounaaksi.

Mut hei, mä oon rouva ny,ja niin pirskatin onnellinen. Eilen tuli 2vko naimisissa. Siis hassua kyllä, elo ei oo ollu yhtä auvoa, vaan vähän semmoista pitkästä stressistä toipumista kiukutteluineen jne.

Mulla ei ole tänään eikä huomenna muita menoja, joten yritän nyt jaksaa keskittyä luomaan uutta sivustoani vanhan rinnalle ensin. Suuntaus on inasen muuttunut, joten haluisin sellaisen pohjan, joka vastaisi paremmin nykyistä linjaa, ja samalla avaisi helpommin ovia koko palvelutarjopnnan laajenemiselle. Mietin jopa yhteistyökumppania :confused004:computer005 mut katsoo ny.

VIIKKO enää jouluun ja mun saldo lapsille on se, että mulla on YHDET lelulahjat vaan 6 ja 10v tyypeille. YHDET!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kummatkin halus tyyliin kymmenen erilaista pelikonsolii luurii tablettii jne. Ja ne saa YHDET LELUT. Loput on tylsää pehmeää.
Mutta siis mua ei haittaa toki tää, lapset vaan saattavat pettyy pahanpäiväisesti. Mut tällainen lahjaideologia on niinku mun elämänkatsomuksen mukaista
 
Oi rakas Hölpön Pälpön ketju!!

Mitäpä tänään kuuluu, mikä meno?

Mä kävin viemässä aamulla eskarin ja mieheni nakkasin kouluun täksi päivää. Kaupan kautta kotiin,kalasoppa-ainekset hain ja heikkouteni kana-pekoni wrapin itselle lounaaksi.

Mut hei, mä oon rouva ny,ja niin pirskatin onnellinen. Eilen tuli 2vko naimisissa. Siis hassua kyllä, elo ei oo ollu yhtä auvoa, vaan vähän semmoista pitkästä stressistä toipumista kiukutteluineen jne.

Mulla ei ole tänään eikä huomenna muita menoja, joten yritän nyt jaksaa keskittyä luomaan uutta sivustoani vanhan rinnalle ensin. Suuntaus on inasen muuttunut, joten haluisin sellaisen pohjan, joka vastaisi paremmin nykyistä linjaa, ja samalla avaisi helpommin ovia koko palvelutarjopnnan laajenemiselle. Mietin jopa yhteistyökumppania :confused004:computer005 mut katsoo ny.

VIIKKO enää jouluun ja mun saldo lapsille on se, että mulla on YHDET lelulahjat vaan 6 ja 10v tyypeille. YHDET!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kummatkin halus tyyliin kymmenen erilaista pelikonsolii luurii tablettii jne. Ja ne saa YHDET LELUT. Loput on tylsää pehmeää.
Mutta siis mua ei haittaa toki tää, lapset vaan saattavat pettyy pahanpäiväisesti. Mut tällainen lahjaideologia on niinku mun elämänkatsomuksen mukaista

Mäkin inhoan kaupallista joulua ja sitä, kun pojan serkku kinuaa 130 € arvoista legopakettia multa, hoitovapaalaiselta. Annan vaatetta. Pojalle paketoin kaikkea, minkä olen hankkinut tarpeeseen, esim. silikonisen ruokailualustan. Pääseepähän repimään paketteja auki. :grin Miehelle annan lahjaksi lautapelin, jota voimme pelailla yhdessä, sekä toivottavasti kivan joulutunnelman.
 
Oi rakas Hölpön Pälpön ketju!!

Mitäpä tänään kuuluu, mikä meno?

Mä kävin viemässä aamulla eskarin ja mieheni nakkasin kouluun täksi päivää. Kaupan kautta kotiin,kalasoppa-ainekset hain ja heikkouteni kana-pekoni wrapin itselle lounaaksi.

Mut hei, mä oon rouva ny,ja niin pirskatin onnellinen. Eilen tuli 2vko naimisissa. Siis hassua kyllä, elo ei oo ollu yhtä auvoa, vaan vähän semmoista pitkästä stressistä toipumista kiukutteluineen jne.

Mulla ei ole tänään eikä huomenna muita menoja, joten yritän nyt jaksaa keskittyä luomaan uutta sivustoani vanhan rinnalle ensin. Suuntaus on inasen muuttunut, joten haluisin sellaisen pohjan, joka vastaisi paremmin nykyistä linjaa, ja samalla avaisi helpommin ovia koko palvelutarjopnnan laajenemiselle. Mietin jopa yhteistyökumppania :confused004:computer005 mut katsoo ny.

VIIKKO enää jouluun ja mun saldo lapsille on se, että mulla on YHDET lelulahjat vaan 6 ja 10v tyypeille. YHDET!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kummatkin halus tyyliin kymmenen erilaista pelikonsolii luurii tablettii jne. Ja ne saa YHDET LELUT. Loput on tylsää pehmeää.
Mutta siis mua ei haittaa toki tää, lapset vaan saattavat pettyy pahanpäiväisesti. Mut tällainen lahjaideologia on niinku mun elämänkatsomuksen mukaista


Mä kans annan kaksi lelulahjaa lapsille (2v ja 4kk), joista toinen on yhteinen. Molemmat saa lisäksi pyjamat, ja isompi pelin ja värityskirjan. Käytännöllisiä ja kohtuuhintaisia lahjoja tykkään antaa muutenkin, lähinnä kivoja lautapelejä, vaatteita tai tusseja saa kavereidenkin lapset siis.
Saas nähdä muuttaako aika näkökantaa tulevaisuudessa, kun lahjatoiveet on isompia (taapero tosin käskee nytkin laittaa kauppalistaan aina mopon ja rekan) :D
 
Me ollaan miehen kanssa hankittu lapselle yksi lelulahja (+lautapeli, pari kirjaa jotka olen säästänyt omasta lapsuudesta ja pehmeitä paketteja), mutta kun sukukin haluaa lahjoa niin niitä leluja taitaa tulla aika monta... Yksi lelu ostettiin isäni puolesta, kun hän asuu vähän kauempana. Vielä ei lapsen lahjatoivelista ollut hirmupitkä, mutta toivoi mm muumitaloa niin on tässä maku hieman kallistunut. Syksyllä vielä toivoi synttärilahjaksi seinälle laitettavaa pituusmittaa. :D
 
Meidän isoin likka toivoi viime jouluna, 3,5-vuotiaana, joululahjaksi moottorisahaa. Onneksi älysin kertoa että leikkimoottorisaha ei toimi niin kuin oikea, tyttö olisi halunnut oikean moottorisahan, jolla olisi lähtenyt puun kaatoon :)
 
Meidän isoin likka toivoi viime jouluna, 3,5-vuotiaana, joululahjaksi moottorisahaa. Onneksi älysin kertoa että leikkimoottorisaha ei toimi niin kuin oikea, tyttö olisi halunnut oikean moottorisahan, jolla olisi lähtenyt puun kaatoon :)
Oi että meillä oli moottorisaha erityäin haluttu ja monikäyttöinen lelu, siitä oli iloa moneksi vuodeksi. Milloin sillä sahattiin sisaruksen kaulaa , milloin tuolinjalkaa... aina oli hauskaa. Toinen lelu josta oli paljon hauskuutta oli vasara josta lähti osuessaan särkyvän lasin ääni ... jeah.

Lahjojen hankinta vaikeutuu sitä mukaa kun lapsi kasvaa. Nyt kun meillä on periaatteessa 3 teiniä (12-14-17) ja 10 ja 6 v , niin toivotun lahjan hankinta on jos ei vaikea niin ainakin kallista
 
Takaisin
Top