Häätöilmoitus ;)

Oon aika samoilla linjoilla kun @sukki. Synnytys tietenkin jännittää ja pelottaakin, mulla lohduttavana ajatuksena on just se että se on maailman luonnollisin asia ja mun kroppa on sitä varten muovaantunut. Niinkuin joku tuolla korjasikin en siis tarkoittanut yliaikasia vaan lasketun ajan ylittäneitä.. Mulla käynnistys on jo viisi päivää ennen laskettua mietityttää onkohan tuolloin vielä niin kiirusta. Olivat tosiaan synnärillä aivan ihania kun soitin ja painottivat ettei ketään pakoteta tai sysätä mihinkään ja pitääkin kertoa siellä omista tuntemuksista. Tuo ballonki kuulostaisi mielenkiintoiselta, voisin tiedustella onko minulla mahdollisuutta sillä käynnistellä. Tai ylipäätänsäkin minkälaisia käynnistysmenetelmiä on tarjolla. Sen tiedän että 23 pvä surkuttais jos en halua käynnistystä. Kun parhaassa tapauksessa tuolloin olisi oma tuhiseva nyytti sylissä:Heartred
 
Niin se viikko meni ja tänään on käynnistys! Nyt h-hetken aamuna on alkanu perhoset lenteleen vatsassa ja vauva möykkää minkä vielä ehtii! Niin että palataan asiaan ja lykkyä mulle ja kaikille muillekin! :D
 
Onnea Sinbbu koitokseen :) Meinas multa jo itku päästä sunkii puolesta...
 
Voi tsemppiä Sinbbu, sulla varmaan vaavi alkaa oleen sylissä ihan jo näillä näppäimillä :) ONNEA kovasti :)
 
Jokohan Sinbbu on jakaantunut :love017 Olisi kiva päästä kuulemaan mitkä on fiilikset käynnistämisestä. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!
 
Takaisin
Top