Fiksuja äitiysvaatteita

Mä tein saman löysin hm alekorista 2 yhden hinnalla kokoa b75 vaikka kaarituelluset liivit on kokoa c75 ja ajattelin että tuun noilla kotiin ja katson sitten minkä kokoista oikeasti tarvii..ei mitään käsitystä millaiseksi ne muotoutuu :S


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäkin meinasin käydä ihan loppuvaiheessa ostamassa yhdet halvat imetysliivit synnärille, koska en osaa yhtään arvioida kokoa. Tuntuu tuo ympäryskin kasvavan, niin kuukaudenkin päästä voi olla eri tilanne. Ja sitten, kun maito on noussu, käyn ostamassa sopivammat.
 
Mulla on hm imetysrintsikat nyt raskauden aikana ku kaarituet tuppaa painamaan. Ei näistä enää maitoämpäreitä kannattelemaan oo, se on varmaa. Normikoko 85D ja nää on 80E ja just sopivat nyt.
 
Jei, mä löysin tämän hameen komeron perältä. Ostin tän kirppikseltä het alkuraskaudesta parilla eurolla vaikka oli sillon ISO. Oon unohtanut tämän! Nyt leikin kotiprinsessaa ja käyn vaikka kaupallakin tällä pakkasesta huolimatta!
 

Liitteet

  • 1420462048405.jpg
    1420462048405.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 51
Jei, mä löysin tämän hameen komeron perältä. Ostin tän kirppikseltä het alkuraskaudesta parilla eurolla vaikka oli sillon ISO. Oon unohtanut tämän! Nyt leikin kotiprinsessaa ja käyn vaikka kaupallakin tällä pakkasesta huolimatta!
Toi jakkaralle kiipeäminen on ihan yybersöpis :Heartred
 
Hahah :) Hame ei ois näkynyt muuten :) Jakkaralta alastulo oli se vaativampi osio, imakasti kävi... Huomatkaa imurin varsi lattialla, siihen se jäikin→jatkuu tänään...
 
Tästä vinkistä on apua vaan pääkaupunkiseutulaisille, mutta Marks&Spencerillä keskustan Sokoksella oli imetysliivejä muistaakseni 40e/2kpl. Olivat mitoitettu ympärysmitalla ja kuppikoolla, toisin kuin muut näkemäni edulliset. Ajattelin käydä sellaset ostamassa lähempänä laskettua aikaa, rintavarustus on innostunut jo pelkästä raskaudesta sen verran että saapa nähdä minkä kokoisten kaa lähdetään synnyttämään.

Noi eivät kyllä olleet mitenkään erityisen hemaisevat, kaarituettomat ja kuosit oli aika mummomaisia, mutta ehkä se mukavuus on varsinkin alkuvaiheessa olennaisempaa ainakin itselleni.
 
Hei kiitti, Jyväskylään aukes kanssa just Marks&Spencer, pitää käydä kattoon oisko täälläkin.

Ja sit se Lindexikin pitäs, kun on alet. Vai onko mammakamat yleensä alennuksessa?
 
RoseRed: kiitos tiedosta! Täytyy käydä tuolta katsomassa kunhan näkee mikskä nää paisuu. Ostin Prismasta imetysliivit, jotka oli kans ihan ympärysmitalla ja kuppikoolla, mutta ne varmaan jää pieneksi kunhan maito lähtee nousemaan.
 
Kiitos RoseRed tuosta vinkistä, M&S liivit on tällä hetkellä päällä 24/7 ja hyvin toimivat. :) tosi mukavat ja toisaalta tukevat, eikä hintakaan ollut paha.
 
Bebesissä ja etenkin lapsenpäästäjän puodissa on kivoja imetyspaitoja ja -mekkoja. Jälkimmäisessä erityisesti, vähän erilaisiakin, eikä aina niitä samoja perustrikoopaitoja...
 
Mä oon ostanut noita Lindexin toppimallisia imetys liivejä, mahtuu helposti utareet sit paistamaan synnytyksen jälkeen ja ympäryysmittaa oon nyt loppuajan turvotuksissa lisännyt jatkopaloilla. Normi ois 75A ja nyt sais ostaa jotai 85C, enkä halua edes ajatella et mikä ois koko sit synnytyksen jälkeen.
 
Takaisin
Top