S Saiku Vasta-alkaja 30 touko 2011 #41 Hei olisiko yhteisöön vielä mahdollista päästä mukaan? Koko raskausajan olen taustalla seuraillut...
J Jolane Vauhtiin päässyt keskustelija 31 touko 2011 #42 Akinna ja Saiku: Laittakaa mulle yksärinä oikeat nimenne, niin lisään teidät ensin kaverikseni ja sit kun olette hyväksyneet mut niin lisään teidät ryhmään :)
Akinna ja Saiku: Laittakaa mulle yksärinä oikeat nimenne, niin lisään teidät ensin kaverikseni ja sit kun olette hyväksyneet mut niin lisään teidät ryhmään :)
P pmk Silmät suurina ihmettelijä 6 kesä 2011 #43 Minä myös olisin halukas tulemaan mukaan. Laskettu aika oli 15.4.2011 mutta neiti syntyi jo 5.3.
J jepsu Silmät suurina ihmettelijä 12 heinä 2011 #44 Vieläköhän olisi mahdollista päästä FB-yhteisöön mukaan?
J Jolane Vauhtiin päässyt keskustelija 13 heinä 2011 #45 juu on, laita yksärinä nimes mulle niin lisään sut kaveriksi ja sitten rymään :)
J jepsu Silmät suurina ihmettelijä 13 heinä 2011 #46 En saanut lähetettyä viestiä, tai sitten en vaan osaa.. =(
J Jolane Vauhtiin päässyt keskustelija 14 heinä 2011 #47 minäpäs kokeilen laittaa sulle niin pyydä mut sit kaveriksi niin lisäilen sut sitten :)