Facebook yhteisö?

Enkuli85: joo perille tuli ja laitoinkin sulle jo kaveripyynnön tulemaan, tulikohan se perille? :D

Pikkuenkeli67: ei sitä sieltä pitäis löytyä, kun se on salainen ryhmä.. Mut minä taas yritin ettiä sinua sieltä, mut en löytäny??!! Eihän sulla oo mitään estoa, että sua ei vois kaveriksi pyytää siellä?!
 
Jolane... tässä se nähdään ettei tällänen fossiili enää mitään ymmärrä näistä jutuista emoticon .
No, kävin muuttamassa fb:ssa ainakin nyt profiilini..
 
Jolane, kun tarpeeksi kauan seniori yrittää niin onnistuu.. ;-) , siis siinä, että nyt mut pitäis pystyä ettimään kaveriksi fb:ssa..
 
Kävin laittamassa sulle Enkuli85 uuden pyynnön, liekkö nyt tuli perille saakka? 

Mut Pikkuenkeliä ei löydy kyllä vieläkään..

Minäpäs laitan teille kummallekkii yksärinä omaa nimeäni, niin jos niin päin onnistuis...
 
Tota ryhmää ei siis löydy käsitykseni mukaan fb:stä koska Jolane teki sen salaiseksi, niin pystyy liittämään mukaan vaan jos on ensin kaveri. Kattelin tuossa että onkohan Jolane lähtenyt kenties synnyttämään kun ei eilen langoilla pyörinyt :) Mulla on kans semmonen "liitä kavereita ryhmään" -kohta tuossa seinällä että voitte te mullekin nimenne laittaa niin lähetän kaveripyynnön ja kokeilen sitä kautta :)
 
Sorry, väärä hälytys, mut en hetkeen päässy nettiin. Mut lisäilin teitä ketkä olitte mulle nimeenne laittaneet, lisäilen teitä ryhmään jahka hyväksytte pyyntöjä. 

Ja tosiaan ryhmää ei pitäis löytyäkkään kun laitoin sen sillä salaiseksi, että jos joku (kuten minä) ei halua, että ihan kaikki tämän ryhmän näkevät. Eli ainakin siis Enkuli pystyy lisäämään myös kavereita sinne, pystyykö muut?
 
Joo en mäkään halua että on kaikille avoin, kun siellä omilla nimillä kuitenkin mennään ni ei tartte kaikkien tietää mun limoista :D Mä lisäsin Kalinan siihen ryhmään ja Ultimatelle laitoin kaveripyynnön, jos oli nyt oikea kelle sen laitoin :)
 
Kiva tosiaan ettei toi ryhmä näy muille. Mulla kun ei kovin moni FB:ssä vielä edes tiedä koko raskaudesta. :) (Lähiaikona ajattelin julkistaa asian.) Minäkin näköjään pystyisin lisäämään kavereita ryhmään.
 
Janitaä laita oikea nimesi yksityisviestinä vaikka mulle, niin lisään sut kaveriks ja sit ku olet hyväksyny, niin lisään sut ryhmään :)
 
Oli tullu enkuli kaveripyyntö! Hetken piti miettiä että whaat the fak mutta sitte muistin että ainii joo tää oli tää juttu xD
 
Haluaisin nyt liittyä Huhtikuisten ryhmään, mutta kuinka toimin kun minua ei löydä tuolta fb:stä nimellä hakemalla...Ainoastaan kavereiden kaverit voi pyytää?!
 
Annika: Ryhmä on salainen ja kavereita tosiaan vaan pystyy liittämään. Jos haluut liittyä niin laita mulle yksityisviestiä tän foorumin kautta, laitan sulle vaikka mun nimen ja voit hakea mut kaveriksi ja lisään sut ryhmään.
 
Mahtaisiko joku haluta lisäillä meikäläisenkin tuohon ryhmään?
Tällä sivustolla kun on niin kovin kovin hiljaista nykyään :(
 
Takaisin
Top