Facebook yhteisö?

outi222

Satasella mukana keskusteluissa

Hei, tuli tuossa mieleeni, kun kävin maaliskuisissa... Että mitä mieltä olette jos tehdään facebookkiin Huhtikuisten yhteisö? Ne joilla siis on facebook, varmaan aika monella on... :D

En tiedä mitä mieltä olette, mutta tämä oli vaan ehdotus. :)

 
Mites tuo kannattaisi perustaa? Maaliskuisilla näytti olleen vähän ongelmia..
Mut oon kyllä mukana, jos joku jaksaa perustaa ryhmän :)
 
Saanko mäkin liittyä jos sellasen yhteisön perustatte?
Oon siis taustalla ollut mutten kirjotellu pitkään aikaan.
Ens viikon ke laskettuaika. Nyt siis menossa 38+6
 
Tottakai Sannuli85. Meil on vissiin sama laskettu aika =) 14.4...
Nii, jos joku tosiaan viitsii perustaa sen ryhmän.. emoticon
 
kiva juttu :) Mulla on itseasiassa 13.4 Muuttui sillon ihan alussa neuvolan laskujen mukaan,mutta hyvin samoissa mennään! :D
 
Kuka osais perustaa semmosen yhteisön facebookkiin? Itse olen vähän hömelö, enkä varmaan osaa. :D
 
Olisin kanssa mukana, mutta en kyllä osaa sellaista perustaa, kun muutenkin tuntuu välillä tää koneen käyttö vaikeelta ;)
 
Minä voin yrittää perustaa. Kattelin tossa äsken ryhmän perustamista, niin tehdäänkö siitä salainen yhteisö eli niin että vain jäsenet voivat nähdä ryhmän, sen jäsenet ja heidän julkaisunsa? Siihen voi ilmeisesti vain kavereita lisätä jäseniksi tässä vaiheessa, mutta luulen että kun se on perustettu, niin siihen voi kutsua myös muita mukaan. Mutta kokeillaanko niin, että joku teistä laittaa mulle yksärinä nimensä, niin lisään kaveriksi ja sit perustan sen ryhmän, katotaan miten käy :D Niin ja mikäs sen nimeksi laitetaan?
 
Joo, Jos sä Jolane voisit sen perustaa, niin hyvä juttu. :) Ja ois varmaa kiva jos sen jäsenet voi nähdä sen ryhmän. Mulle on tosi vaikee keksiä joku hyvä nimi sille yhteisölle.. :D
Varmaan joku "Huhtikuiset odottajat 2011", tai jotain vastaavaa. Ehdotuksia?? :D
 
Huhtikuiset odottajat 2011 kuulostaa ihan hyvältä. Sieltä löytyy jo huhtimasut 2011, ei ainakaan mene sekaisin.
 
Ok, minä perustan tai siis yritän kunhan hyväksytte minut kaveriksi :D ja laitan nimeks sen huhtikuiset odottajat 2011 jos ei muita ehdotuksia vielä tässä tule?! Mulla ainakin pää aivan tyhjä nimen suhteen.. 
 
Nyt on ryhmä perustettu nimellä huhtikuiset odottajat 2011. Kävin tuolla maaliskuisten puolella lukemassa ja niillä tosiaan oli ongelma ollut se, että salaiseen ryhmään voi kutsua jäseneksi vain omia kavereita. Elikkä olisko se nyt sit järkevää tehä niin, että laitatte mulle yksärinä nimenne ketkä tähän ryhmään haluaa liittyä, niin lisäilen teitä sit sitä mukaa kaverikseni ja sitä kautta sit siihen ryhmään? 
 
Minä kävin yrittämässä etsiä tuota ryhmää mutta ei ainakaan mulle auennu ollenkaan.. siis etsin eikä fb löytänyt huhtikuiset odottajat 2011 -ryhmää ollenkaan.. tai sitten en osannut etsiä oikein?
 
Takaisin
Top