Espoolaiset marrasmammat tapaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tapaaminen tänään :D Menen varailemaan paikkaa kahvilasta siinä vähän ennen kuutta

Heissan Espoon tai miksei muutkin lähitienoon äitylit.
Tuli mieleen että voisko sitä jatkaa Tota äityleiden tapaamista vauvojen kera jossain? Itse en tunne noita äiti-lapsi kahviloita joten minusta oisi kiva,tavata muitakin samassa elämäntilanteessa olevia :-) ?

oisko se se ompun retro siellä ylhäällä? siihen sillalle mahtuu hvyin vaunujen kanssa?

Eipä oikeastaan mitään vakkarirytmiä, minulle käy milloin tahansa. Jos viikonpäivää saa toivoa, niin mieluiten ti tai to, silloin esikoinen varmuudella päiväkodissa ja saa hengailla rauhassa;)

Olisko viikon kuluttua tiistai eli25.päivä? Ja ehkä joskus puolen päivän aikaan? Ompun retro on mulle ihan tuntematon paikka, mutta ehkäpä löydän paikalle.

Jee, mekin päästään :-) siis tiistaina ompun retrossa. En ole ihan sata varma tuleeko bussi ihan tasaks sinne mut pikkase yli viimestää... Toki voin koittaa ehtii siihen aikasempaan.

Kiitos Tän päiväsestä kahvittelu/ rupattelu hetkestä :-) seuraavaks jos sit Selloon sovittas :-) saa ehdotella paikkaa siellä ja aikaa ja päivää jos haluaa.

• Tykkään
Reaktiot: M&S
Takaisin