Espoolaiset marrasmammat tapaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kiittelen myös! :) Oli hauska nähdä!
Ja sain kuin sainkin kaikki paperit, mitä kaipailin, torstain neuvolareissulla.

Keskiviiko 28.8. Iso omena Ciao caffe.
Uusi tapaaminen marrasmammoille, katsotaan moniko vielä pääsee tulemaan ettei satu päällekkäin perhevalmennusten ja muun kanssa :)

Täällä myös kalenterissa. Oma jätskimakuvalintani oli pienoinen pettymys, joten jotain parempaa tällä kertaa! :)

Jes! Minäkin pääsin tänne nyt liittymään kun vaihdoin s-postin ja salasanani kun oli tosiaan ongelmia siinä! Oli mukava juttelutuokio! :)

Tää on jo vähän vaikeeta aikaa löytää kaikille sopivaa aikaa kun perhevalmennukset ja muut käynnistyy monilla. Katotaan tuo päivä ja uuden päivänhän voi sitten katsoa taas sen jälkeen :) Eipä täsäs nty kauaa mee nin ollaan vaunujen kanssa tuolla...

Heips! Pvm sopii hienosti myös minulle, joten tulen jälleen Kehä III:n ulkopuolelta "kuokkimaan";)

oi..olisin ite just ton viikon lomalla, mutta just tona iltana on ensimmäinen valmennus .. ehkä mä pääsen sitten kolmanteen tapaamiseen..

Mitäs espoo /pks mammat touhaa tiistaina 24.9? oisko tapaaminen ompun retro kahvilassa klo 18 passeli jollekin?

Okei :) Sovitaan siis tiistaina 24.9 tapaaminen ompun retro kahvilassa klo 18. kahvila on siinä kakkoskerroksessa ihan keskellä omenaa. Menen varaamaan paikkoja sinne hyvissä ajoin

Ainakin näillä näkymin minulle tuo ajankohta sopii. Nähdään ja tervetuloa myös uudet mammat :)

Koska on seuraava tapaaminen? :) Tulisin mielelläni mukaan, jos vain huolittte Helsinkiläisenkin teidän joukkoonne.

Takaisin