Esittelyt

@Janniliini Tervetuloa mukaan! Onpa teillä kurja tausta, todellakin ymmärrän ettei jaksa tai uskalla oikeen innostua plussasta. Olisipa tämä kuitenkin se kerta, kun kaikki vihdoinkin sujuisi hyvin loppuun asti. :red-heart:
 
Hei. Kaippa sitä rohkenis tänne kirjoittaa. Tuntuu vaa et jinksaan tällä keskenmenon ku tuun tänne kirjoittaa. :sad-face:
Olen siis 32-vuotias ja tämä on miun kahdeksas raskaus, ei elävää lasta. Ensimäinen raskaus päättyi kohtukuolemaan ja tämän jälkeen sitten useita keskeytyneitäkeskenmenoja, keskenmeno ja tuulimuna.
Luottoahan tähän raskauteen ei oo yhtään oman historiani takia ja sen takia en ole saanut aikaseks soittaa mihinkään, vaikka olen saanut joka kerta varhaisultran, nyt sekään ei innosta.

Oon seurannu tätä ketjua oikeestaan alusta lähtien, mut en oo saanu aikaseks kirjoittaa aikasemmin. Nyt ois ehkä rv 9+5 menossa.

Kaneli näyttäskin olevan täällä minulle ennestään tuttu?, ja onnea odotukseen ja toivon että nyt sinullakin olisi onni matkassa :Heartred
Oi apua. Ihan hirveä polku sinulla takana, 😔. Ymmärrän enemmänkin kuin hyvin tuon luoton puutteen. Et ole ilmeisesti hoidoissa? Onko tehty mitään tutkimuksia keskenmenoista? Ei tietenkään tarvitse vastata ellet halua 🧡.
Toivon sydämestäni, että tämä olisi sinulle SE raskaus ❤️❤️❤️.
 
Oi apua. Ihan hirveä polku sinulla takana, 😔. Ymmärrän enemmänkin kuin hyvin tuon luoton puutteen. Et ole ilmeisesti hoidoissa? Onko tehty mitään tutkimuksia keskenmenoista? Ei tietenkään tarvitse vastata ellet halua 🧡.
Toivon sydämestäni, että tämä olisi sinulle SE raskaus ❤️❤️❤️.
Kohtukuoleman jälkeen tutkittiin paljon ja keskenmenojen jälkeen lisää. Mitään vikaa ei ole löytynyt. Kohtukuolema johtui istukassa olleesta veritulpasta ja poika kuoli hapenpuutteeseen. Joissakin raskauksissa on sit ollut klexane mukana ja nyt on primaspan käytössä.🙂

Hoitoihin pääsimme, mutta lääkärit oli sitä mieltä että hoidot ei tule auttamaan kun minun ongelma ei ole raskaaksi tuleminen vaan niiden kestäminen. Mutta päädyttiin että niitä voisi kokeilla. Mutta sitten tuli muita henkilökohtaisia elämän muutoksia ettemme koskaan aloittaneet hoitoja.
 
Huh miten raskaan tien olet jo kulkenut lapsen yrityksessä @Janniliini 💔🥺 Toivon myös todella tämän kahdeksannen päätyvän onnellisesti terveen lapsen syntymään ❣️🌈
 
Tervetuloa kaikille uusille ja toivottavasti nähdään kohta myös salaisella puolella😍 tsemppiä ihan jokaiselle raskauksiin ja ainakin itseä helpottaa tietää et on paikka mis voi jutella ja kysellä muilta vertaisilta🧡 toivotaan kaikille pieni rakas syliin elokuussa ✨
 
Hei. Kaippa sitä rohkenis tänne kirjoittaa. Tuntuu vaa et jinksaan tällä keskenmenon ku tuun tänne kirjoittaa. :sad-face:
Olen siis 32-vuotias ja tämä on miun kahdeksas raskaus, ei elävää lasta. Ensimäinen raskaus päättyi kohtukuolemaan ja tämän jälkeen sitten useita keskeytyneitäkeskenmenoja, keskenmeno ja tuulimuna.
Luottoahan tähän raskauteen ei oo yhtään oman historiani takia ja sen takia en ole saanut aikaseks soittaa mihinkään, vaikka olen saanut joka kerta varhaisultran, nyt sekään ei innosta.

Oon seurannu tätä ketjua oikeestaan alusta lähtien, mut en oo saanu aikaseks kirjoittaa aikasemmin. Nyt ois ehkä rv 9+5 menossa.

Kaneli näyttäskin olevan täällä minulle ennestään tuttu?, ja onnea odotukseen ja toivon että nyt sinullakin olisi onni matkassa :Heartred
Joo! Oli kyllä ihana nähdä Janniliini sinut täällä. Luin eka jonkun toisen ketjun ja hoksasin, että olit sinne kirjoittanutkin 😊

Kaikkea onnea ja hyvää sullekin odotukseen ja toivottavasti ollaan molemmat täällä loppuun saakka ❤️
 
Nyt ku nt-ultrastakin on jo selvitty, niin uskallan tänne vähän esittäytyä, mutta tarkemmin varmaan itsekin sitten tuonne salaiselle puolelle. Eli 37-v ensimmäisen lapsen odottaja. Meillä on miehen kans lapsettomuustaustaa ja tämä ihme on saanut alkunsa pakastealkionsiirrosta. Ensimmäinen raskautuminen oli vajaa pari vuotta sitten ekasta inseminaatiosta, mutta meni varhaisessa vaiheessa kesken.

On ollut aika totuttelua ajatukseen, että kyytiläinen on yhä matkassa ja voi pysyä ihan loppuun saakkakin tällä kertaa. Ei olla vielä kovin hurjasti uskallettu iloita ja itsellä on suuria haasteita uskaltaa heittäytyä vieläkään "nauttimaan" raskaudesta (näillä oloilla ei kyllä kovin nautittavaa ole), mutta ehkä sitä pikku hiljaa uskaltaa jo alkaa iloita.
 
Täällä morjestaa 39v esikoistaan odottava. Yrittäminen alkoi lokakuussa 2021 ja tärppäsi heti saman vuoden joulukuussa. Valitettavasti tapahtui kuitenkin keskeytynyt keskenmeno joka jouduttiin kaapimaan ja huhtikuussa 2022 alettiin uudet yritykset.

Puolen vuoden yritysten jälkeen hakeudumme tutkimuksiin eikä mitään vikaa kummastakaan löytynyt. Munasolujakin on kuulemma vielä runsain määrin jäljellä. Joka tapauksessa iän vuoksi meille varattiin aika IVF:aan tammikuulle 2023 mutta tämä pienokainen päätti ilmoittaa tulostaan joulukuussa 2022.

Varhaisultrassa käytiin tällä kertaa varmuuden vuoksi kahdesti ja nt ultrassakin kaikki näytti hyvältä. Mutta eipä siitä menettämisen pelosta meinaa silti helpolla päästä. Ei auta kuin toivoa parasta ja olla stressaamatta liikaa.
 
Nt-ultrassa oli kaikki kunnossa ja nyt ehkä uskallan liittyä tänne. Esittäydyn lyhyesti, tarkemmin voin kertoa sitten salaisessa ryhmässä.

Odotetaan ensimmäistä lasta, tie on ollut kivinen ja edelleen on vaikea uskoa, että näillä näkymin saadaan käärö syliin elokussa.
 
Nt-ultrassa oli kaikki kunnossa ja nyt ehkä uskallan liittyä tänne. Esittäydyn lyhyesti, tarkemmin voin kertoa sitten salaisessa ryhmässä.

Odotetaan ensimmäistä lasta, tie on ollut kivinen ja edelleen on vaikea uskoa, että näillä näkymin saadaan käärö syliin elokussa.
Toivon kovasti, että kaikki menee nyt hyvin ja saatte käärön syliin asti ♥️
 
Hei, myöhäinen mukaantulija täällä! Olen seurannut keskusteluja, mutta uskalsin liittyä vasta nyt, kun nt-ultrasta tuli parhaita mahdollisia uutisia. Ensimmäinen lapsi tulossa.
Ihanaa 😍 onneks olkoon. Viestejä naputtamaan nii pääset salaiselle puolelle mukaan ☺️
 
Löysin nyt vasta tänne kun vauvakin jo syntynyt. Mutta yritetään silti päästä mukaan.
Täällä 40v äiti. Meillä la oli elokuun lopulla, mutta neiti sitkeästi pysytteli maksussa syyskuun puolelle. Lisäksi meillä on 4v, 5v, 8v ja 16v lapset.
 
Löysin nyt vasta tänne kun vauvakin jo syntynyt. Mutta yritetään silti päästä mukaan.
Täällä 40v äiti. Meillä la oli elokuun lopulla, mutta neiti sitkeästi pysytteli maksussa syyskuun puolelle. Lisäksi meillä on 4v, 5v, 8v ja 16v lapset.
Tervetuloa mukaan ☺️ naputtele viestit kasaan nii pääset tonne salaiselle puolelle. Siellä ollaan. Koitan vastailla sulle, nii ei tarvi yksin höpötellä. 🤭
 
Löysin nyt vasta tänne kun vauvakin jo syntynyt. Mutta yritetään silti päästä mukaan.
Täällä 40v äiti. Meillä la oli elokuun lopulla, mutta neiti sitkeästi pysytteli maksussa syyskuun puolelle. Lisäksi meillä on 4v, 5v, 8v ja 16v lapset.
Vilinää ja vilskettä varmaan riittää. Kuinkas on, onko pikku prinsessa enempi teidän perheen rytmittäjä jonka herättämistä esim päikkäteiltä isommat varovat vai onko hän perustyytyväinen kaiken seurailija?
 
Takaisin
Top