Esittelyt

Olen 38v ja sain ihan vasta tietää odottavani esikoista. Ja nyt opettelen kaiken maailman foorumien selailun ja kaiken muun tämän kaiken shokkitilan keskellä. Esikoinen on toivottu ja silti tuli yllätyksenä. Kaikki on siis uutta ja ihmeellistä ❤️
 
Olen 38v ja sain ihan vasta tietää odottavani esikoista. Ja nyt opettelen kaiken maailman foorumien selailun ja kaiken muun tämän kaiken shokkitilan keskellä. Esikoinen on toivottu ja silti tuli yllätyksenä. Kaikki on siis uutta ja ihmeellistä ❤️
Ihanaa. 🥰😍
 
Täälläkin odotetaan ensimmäistä, ikää mulla on 34v ja miehellä 33v. Vasta vajaa viikko sitten plussasin ja jos kaikki menee hyvin, la olisi elokuun loppupuolella. Vuosi ollaan yritetty ja kaksi varhaista keskenmenoa koettu. Tämä plussa tuli melko pian edellisestä keskenmenosta, ja toivotaan tietysti kovin että pysyisi kyydissä mutta ei uskalleta kovin paljoa vielä innostua. Alkuvuodesta oli tarkoitus hakeutua tutkimuksiin mutta tulikin yllättäen tällainen joululahja ❤️
 
Täälläkin odotetaan ensimmäistä, ikää mulla on 34v ja miehellä 33v. Vasta vajaa viikko sitten plussasin ja jos kaikki menee hyvin, la olisi elokuun loppupuolella. Vuosi ollaan yritetty ja kaksi varhaista keskenmenoa koettu. Tämä plussa tuli melko pian edellisestä keskenmenosta, ja toivotaan tietysti kovin että pysyisi kyydissä mutta ei uskalleta kovin paljoa vielä innostua. Alkuvuodesta oli tarkoitus hakeutua tutkimuksiin mutta tulikin yllättäen tällainen joululahja ❤️
Toivotaan parasta ♥️ Onnea
 
Täällä odottaja on just täyttänyt 39v. Plussa vähän vajaa pari viikkoa sitten ja ihan yllätyksenä. Tämä olisi meidän toinen lapsi ❤️. Esikoinen syntyi 3/2019 ❤️ ja häntä toivottiin kovasti noin kolme vuotta. Sitä ennen yks km ja heti seuraavasta kierrosta esikoinen sitten saikin alkunsa. Tässä on salaa toivottu toista jo pari vuotta, mutta kun ei ole kuulunut mitään niin on tullut vähän jo luovutettua sen suhteen, ettei meille ehkä ole tarkoitus toista tullakaan. Mutta tässä sitä ollaan ja toivotaan että kaikki menisi hyvin ❤️
 
Heips!

Täällä olis 35v. plussannut.
Ensimmäistä odottamassa (viidettä kertaa...), eli taustalla aika paljon kaikkea, nyt uudessa suhteessa olisi lapsettomuushoidot alkaneet helmikuussa eka ajalla.

Kummallakaan ei ole lapsia, mulla tai miehellä, nyt vaan toivotaan et kuinka pitkälle päästäis.

Ehkäisy jätettiin '22 tammikuun lopussa pois, ja nyt hoitoja odottaessa tuli ylläri plussa.

Vielä en ole listalle uskaltautunut, ehkä sit varmistusultran jälkeen, kun laskettu aika vaihtelee. Kierron pituus ollut n 25-26. Mut jos 28 päivällä laskee, niin la olis mahdollisesti 30.8.
Voi onpa sulla rankka tausta. ♥️ Toivon koko sydämestäni että tämä menee loppuun asti.
 
Hei, täällä jo 42v kolmatta odottava, minulla on kaksi teiniä menneestä liitosta ja nyt uusioperheeseen toivottavasti vauva tulossa. Miehellä ei ennestään lapsia.
Oi, ihanaa!Sinä olet sitten kohtalotoveri minulle!❤️
Minulla on ennestään kolme (10, 13 ja 15-vuotiaat) ja miehelle tämä on ensimmäinen. Minua ainakin jännittää aika paljon kaikki tuleva vielä. Miten sitä osaa hoitaa enää vauvaa? Ja että miten minä jaksan..
 
Oi, ihanaa!Sinä olet sitten kohtalotoveri minulle!❤️
Minulla on ennestään kolme (10, 13 ja 15-vuotiaat) ja miehelle tämä on ensimmäinen. Minua ainakin jännittää aika paljon kaikki tuleva vielä. Miten sitä osaa hoitaa enää vauvaa? Ja että miten minä jaksan..
Kiva kuulla, että täällä samassa veneessä on muitakin 😃! Kyllä kaikki tuleva jännittää, nyt ensimmäisenä toki se, miten raskaus tulee menemään kaikkien näiden ikään liittyvien riskien kanssa...
 
Kiva kuulla, että täällä samassa veneessä on muitakin 😃! Kyllä kaikki tuleva jännittää, nyt ensimmäisenä toki se, miten raskaus tulee menemään kaikkien näiden ikään liittyvien riskien kanssa...
Joo, muakin jännittää oman iän takia, että meneekö kaikki hyvin. Pidetään meille peukkuja👍🏻
 
Esikoista odotellaan 30 ja 31v vanhemmat, ensimmäinen neuvola 11 päivä. Voisiko sanoa jopa että tämä raskaus oli positiivinen yllätys meille. 🤩 Vaikka kyllähän tämä pelottaa, suht tuore (että)suhde tuo omat haasteensa raskausajalle. Onneksi molemmilla on samanlaiset arvot ja tulevaisuuden unelmat.
 
Tarkempaa sepustusta sitten salaisissa, mutta reilu 30v kahden lapsen äiti. Nyt tulossa kolmas.
 
Hei. Kaippa sitä rohkenis tänne kirjoittaa. Tuntuu vaa et jinksaan tällä keskenmenon ku tuun tänne kirjoittaa. :sad-face:
Olen siis 32-vuotias ja tämä on miun kahdeksas raskaus, ei elävää lasta. Ensimäinen raskaus päättyi kohtukuolemaan ja tämän jälkeen sitten useita keskeytyneitäkeskenmenoja, keskenmeno ja tuulimuna.
Luottoahan tähän raskauteen ei oo yhtään oman historiani takia ja sen takia en ole saanut aikaseks soittaa mihinkään, vaikka olen saanut joka kerta varhaisultran, nyt sekään ei innosta.

Oon seurannu tätä ketjua oikeestaan alusta lähtien, mut en oo saanu aikaseks kirjoittaa aikasemmin. Nyt ois ehkä rv 9+5 menossa.

Kaneli näyttäskin olevan täällä minulle ennestään tuttu?, ja onnea odotukseen ja toivon että nyt sinullakin olisi onni matkassa :Heartred
 
Tervetuloa @Janniliini ! Onpa pitkä polku takana, toivottavasti tällä kertaa asiat menevät hyvin!

On varmasti todella vaikeaa löytää luottamusta ja uskoa raskauteen, mutta onneksi sillä ei ole vaikutusta lopputulokseen. ♥️
 
Takaisin
Top