Esittelyt

Misma

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elokuiset 2023
Tänne vois halutessaan vähän laitella esittelyä itsestään 🙂
 
Itse oon 28v ensiodottaja Etelä-Savosta. Tämä on toinen raskauteni, ja toivon kovasti että tämä saadaan syliin saakka. Ollaan miehen kanssa molemmat innokkaita koiraharrastajia, itse olen myös entinen hevosharrastaja. Asutaan maalla, mulla myös laajin tukiverkosto on 500km päässä.

Tällä hetkellä työskentelen tehtaalla vuorotyössä, sekä sivutoimisesti valokuvaan ja teen graafisia tilaustöitä. ☺️
 
Mie ehkä esittelen paremmin salaiselle puolelle sitten itsestä enemmän 🤗

Mutta itse 28v ja mies 34v toista lasta odotetaan tulevaksi ❤️ Olis toivottu jo mieluiten sitä alle 2v ikäeroa, mutta luonto ei suonut tätä meille joten onnellisesti nyt plussa saatiin (suht pian silti) 🤗
Meillä siis esikoinen 11/20 ja perheessä kaksi kissaa. 🐱🐱
 
Muokattu viimeksi:
Miekin odotan sit salaista puolta tarkempaan esittelyyn mutta 29v, kotona kohta 4v esikoinen, aviomies ja koira:) tätä toista pienokaista on yritetty kaksi vuotta ja IVF tuoresiirrosta onneksi tärppäsi 🥰
 
Minä olen 39 ja mies 40. Tämä on minun neljäs, mutta miehelle ensimmäinen ja siis meidän ensimmäinen yhteinen eli uusperhe ollaan.
Meillä on lisäksi koira ja kolme kissaa eli hulinaa riittää😊
Minulta poistettiin kuparikierukka elokuussa. Siitä alkaen käytettiin vielä kondomia ehkäisynä ja sit kun päätettiin olla käyttämättä, niin heti tärppäsi. Ollaan edelleen siitä aika ihmeissään, kun ajateltiin, että tämän ikäisenä plussautuminen vois olla jo vaikeampaa.
Todella onnellisia ollaan, mutta silti tietysti vielä jännittää, että meneekö kaikki hyvin loppuun asti. 😊
 
Minulta poistettiin kuparikierukka elokuussa. Siitä alkaen käytettiin vielä kondomia ehkäisynä ja sit kun päätettiin olla käyttämättä, niin heti tärppäsi. Ollaan edelleen siitä aika ihmeissään, kun ajateltiin, että tämän ikäisenä plussautuminen vois olla jo vaikeampaa.
Todella onnellisia ollaan, mutta silti tietysti vielä jännittää, että meneekö kaikki hyvin loppuun asti. 😊
Huikeaa, toivottavasti raskaus sujuu hyvin loppuun asti 😊
 
Minulta poistettiin kuparikierukka elokuussa. Siitä alkaen käytettiin vielä kondomia ehkäisynä ja sit kun päätettiin olla käyttämättä, niin heti tärppäsi. Ollaan edelleen siitä aika ihmeissään, kun ajateltiin, että tämän ikäisenä plussautuminen vois olla jo vaikeampaa.
Todella onnellisia ollaan, mutta silti tietysti vielä jännittää, että meneekö kaikki hyvin loppuun asti. 😊
Luulin itse sitä sama, olen 38, kuparikierukka poistettiin syyskuussa ja lokakuussa yritettiin. Olin itse shokissa, että miten niin nopeasti, ensimmäisellä kerrallaan onnistui
 
Meillä alko lapsettomuushoidot marraskuussa. Ei keretty ku ottaa verikokeet niin nyt tulikin yllätys plussa. Oon ihan sekaisin tästä asiasta ja vähän ylikierroksilla. 🤣😍 Mut me ollaan siis 30 pariskunta ja meillä esikoinen hoitojen kautta. Maaliskuussa hänelle tulee kaks täyteen. Kotona on myös kissoja.😻
 
Uudestaan hilaudun tänne foorumille elokuisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen...

Olen helmikuussa 40v täyttävä nainen ja meillä oli ensimmäinen PAS elokuussa joka siis päättyi. Nyt uudella kierroksella, tänään 4+0 ja plussa testiin. En oikein osaa iloita vielä kun jännittää/ pelottaa sen verran. Viimeksi selvittiin 9.vkolle asti...

Mulla on ennestään 9 ja 14 vuotiaat pojat
 
Heipä hei vaan kaikille 😊 toivon mukaan hieman raskas vuosi sai kuitenkin nyt onnellisemman lopun. Jos kaikki menee hyvin, olisi molemmille ensimmäinen tulossa. Itse olen reilu kolmekymppinen, mies on useamman vuoden nuorempi. Tänä vuonna tosiaan ollut jo kaksi varhaista keskenmenoa, ja se valitettavasti varjostaa tätäkin kertaa, koska pelko on kova että taas käy niin. Siksi tännekin uskalsin varovasti tulla vasta nyt, vaikka olen tiennyt raskaudesta jo melkein kaksi viikkoa 🙈
 
Heipä hei vaan kaikille 😊 toivon mukaan hieman raskas vuosi sai kuitenkin nyt onnellisemman lopun. Jos kaikki menee hyvin, olisi molemmille ensimmäinen tulossa. Itse olen reilu kolmekymppinen, mies on useamman vuoden nuorempi. Tänä vuonna tosiaan ollut jo kaksi varhaista keskenmenoa, ja se valitettavasti varjostaa tätäkin kertaa, koska pelko on kova että taas käy niin. Siksi tännekin uskalsin varovasti tulla vasta nyt, vaikka olen tiennyt raskaudesta jo melkein kaksi viikkoa 🙈
Toivon kovasti et kaikki menee nyt hyvin. Keskenmenot on ihan hirveitä ♥️ ootko menossa varhaisultraan?
 
Toivon kovasti et kaikki menee nyt hyvin. Keskenmenot on ihan hirveitä ♥️ ootko menossa varhaisultraan?

Olen menossa, sain sen jopa neuvolan kautta tämän keskenmenopelon takia. Mutta sinne sai ajan vasta 3.1, jolloin olisi viikkoja 7+5, en tiedä pystynkö odottamaan sinne asti. Joulun välipäivinä olisi se 6+3 jo ylittynyt, jolloin sykkeen pitäisi näkyä, jos on näkyäkseen. Eli todennäköisesti menen yksityiselle jo ennen tuota neuvolan kautta saatua aikaa 🙈
 
Olen menossa, sain sen jopa neuvolan kautta tämän keskenmenopelon takia. Mutta sinne sai ajan vasta 3.1, jolloin olisi viikkoja 7+5, en tiedä pystynkö odottamaan sinne asti. Joulun välipäivinä olisi se 6+3 jo ylittynyt, jolloin sykkeen pitäisi näkyä, jos on näkyäkseen. Eli todennäköisesti menen yksityiselle jo ennen tuota neuvolan kautta saatua aikaa 🙈
Hyvä juttu et on mahdollisuus ultraan ♥️

Minä oon menossa 30.12. lapsettomuuspolille ultraan. Tuntuu et sinnekin on sata vuotta. Mua kans pelottaa keskenmeno. Mulla on kilpparin liikatoiminta just huomattu, ei oo tehty mitää sille, enkä oo saanu lääkäriä viel tavoitettua. Hoitaja oli sitä mieltä et ei sillä oo väliä mut lueskelin et lisää keskenmeno riskiä yms..
 
Olen 28 vuotias, mies 30. Meidän ensimmäinen raskaus. Plussa tuli kolmisen viikkoa sitten ja en jotenkin osaa vielä uskoa että kaikki voisi mennä hyvin. Odotan vain jostain syystä kokoajan pahinta. Pari päivää ennen plussaa tein negatiivisen testin, olimme lähdössä työporukan kanssa bilettämään. No, plussa ilmestyi pari päivää bilereissun jälkeen ja oli ihan kauheaa. Varmaan siksi ollut vaikea iloita tästä toivotusta raskaudesta, kun alku meni niin pieleen. Toivottavasti kaikki menee silti hyvin.
 
Takaisin
Top