Esittelyt

Hei, kaiketi kohta voi meitäkin kutsua suurperheellisiks kun kaksoset toivottavasti joulukuussa syliin saadaan. Eilisessä rakenne ultrassa kaikki vaikutti olevan kunnossa. Vanhemmat lapset on 7/14 ja 3/19 syntyneet pojat ja miun (vm. - 85) lisäks löytyy mies 28v. ja kolme kissaa. Etelä-Karjalassa asutaan.
 
Ilmoittaudun joukkoon vaikka en tunne itseäni suurperheelliseksi :grin Muksut syntyneet -08, -10, -13, -16, -20 ja -22.
Tunnustan olevani ikuinen kuumeilija :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Meillä 6 lasta, seitsemäs tulossa :) Pohjois-pohjanmaalla asustellaan. Lapset on tyttö 2/11, poika 10/12, tyttö 3/14, poika 8/15, tyttö 7/17 ja tyttö 12/19. Laskettu aika 8/21, saa nähdä kumpi tulee. 1v7kk tulee ikäeroa näille pienimmille.

Ehkä yhden vois vielä jos 3 sektion jälkeen saa vielä luvan :rolleyes: Vaikka raskausajat menee pahoinvoiden ja oksentaen. Mutta loppusuorallahan tässä ollaan jo, kohta on lapsiluku täynnä :grin
 
Heipähei, ehkäpä voisin seurailla tätäkin ajan kuluksi. Minulla on nyt neljä lasta ja viides tuloillaan, LA 18.2.2022. :) Säpinäähän riittää kun kolme nuorinta on alta kouluikäisiä. Kotiäitinä olen heitä hoitanut. :)
 
Muokattu viimeksi:
Moi! Minäkin tulen mukaan! Meillä lapset vuosimallia 2015, 2017 ja 2019 ja nyt 2/2022 tulossa neljäs lapsi :smiling-eyes: Kai meitä jo suurperheeksi voi sanoa, ainakin kaupassa saan aina pitkiä katseita jos sinne lähden koko sakin kanssa :tears:

Asutaan Pirkanmaalla ja remontoidaan vanhaa kyläkoulua, johon joskus ehkä päästään muuttamaan. Itse oon tehnyt lasten välissä välillä kesätöitä, mutta muuten olen työttömänä tai kotiäitinä (sitä oman alan löytämistä odotellessa). Täytyy illalla lueskella paremmin teidän juttuja :smiling-eyes:
 
Hei!

Varsinais-Suomesta kirjoittelen, olen 38-vuotias kotiäiti. Lapset ovat syntyneet -09, -12, -14 pojat ja tytöt -19 ja -21. Vauva on nyt kohta kaksi kuukautta, taapero lähes tasan kaksi vuotta vanhempi. Mies on yrittäjä, mutta ei sellainen hyvätuloinen vaan enemmän unelmia toteuttava. :D Toimeen tullaan kuitenkin. Asumme vanhassa omakotitalossa, jossa riittää remontoitavaa loppuiäksi. Aika alkeellisesti olemme viime vuodet eläneet, nyt ovat remontit nytkähtäneet eteenpäin. Tahtoo olla kädet täynnä muutenkin, niin hidasta on.

Mitäs muuta... Koiramummo kuuluu vielä talouteen, terveenä on pysynyt, mutta aika herkällä korvalla seuraan vointia. Esikoinen on vahvasti autistinen, ja käy erikoiskoulussa taksikyydillä. Hyvin olemme oppineet puolin ja toisin tulemaan toimeen, hän on jo reipas 12-vuotias, niin ikä tulee avuksi monessa asiassa, jotka olivat ennen vaikeita.

Ihanaa, kun löytyi tällainen ryhmä, missä viisi lasta on vasta hyvä alku. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Hei, kuuden lapsen äiti olen. Lapset vm -97, -99, -05, -14, -16 ja -18. Vielä olisi yksi tervetullut mutta ikää taitaa mulla olla jo liikaa Kiitollinen näistä mitä jo on ❤ Käyn tällä hetkellä katekumeeni kurssia ja liityn ortodoksiseen kirkkoon pääsiäisen tienoilla. Olen tehnyt lähihoitajan töitä lasten saamisen välillä ja toiseksi vanhin lapsi erityislapsi, nyt erityisaikuinen ja asuu palvelukeskuksessa. Lemmikkejä ei ole, lapset haluaisi koiran mutta olen sitä mieltä että ei vielä sellaista tähän sirkukseen lisäksi
 
Moikka, täällä kohta 39-vuotias neljän lapsen äiti. Edellisestä avioliitosta siis lapset syntyneet -05, -07, -10 ja -11. Nyt odottelen viidettä uuden miehen kanssa elokuussa syntyväksi, hänellä ei lapsia ennestään ole. Olin kyllä vannonut, että lapsiluku täynnä mut näin se elämä vie. Tämä jää kyllä viimeiseksi, sen verran kova koettelemus oli alun oksentelu ja pahoinvointi. Mutta ihan mahtavaa päästä vielä kerran kokemaan vauva-aika, ja käytännössä aika rauhassa kun kuopukseenkin tulee ikäeroa 11 vuotta...isommat lapset kun on niin pienellä ikäerolla, että nuorempien vauva-ajasta ei juuri muistoja ole.
 
Olen 6 lapsen äiti pohjoisesta. Meillä lapset syntyneet 05, 06, 08, 11, 14 ja 19. Pienin vasta kolmeviikkoinen, kun taas vanhin täyttää kuukauden päästä 15v. Kotona on elämää kun löytyy pari teiniä, pari alakoululaista, viskarilainen ja vauva. Oma ammattini on myös lasten parissa, eskariopena. Mutta nyt on ihana hoitaa kotona omia lapsia. :Heartred
Pitääkö tää jo päivittää. Meillä lapset nyt 18, kesällä 17, kesällä 16, 12, 9, 3,5v ja 9kk. Edelleen elämää ja hässäkkää riittää. Kotona vielä elokuun alkuun asti ja sitten töihin.
 
Vuosi sitten täällä näköjään viimeksi esitelty ketään.

Minäpäs nyt sen sitten teen kans. 35v pian kuuden lapsen äiti Koillismaalta (Pohjois-pohjanmaan puolelta). Tällä hetkellä on rv35+6 menossa vielä reilun pari tuntia 🤭
Mies saman ikäinen kun minä, on reissutyöläinen.
Asutaan isolla maa- ja metsätilalla jossa tosin on tällä hetkellä vain metsän viljelyä, ei muuta maatilatoimintaa. Onneksi, ei mun jaksaminen riittäis 😃 koira meiltä löytyy kuitenki 🥰
 
Takaisin
Top