Esittelyt

twisted

Kunnioitettu kommentaattori
Kesä-äidit 2020
Vm -88, Pirkanmaalla, landella asuva lähihoitaja, äiti kolmelle pojalle (-11, - 13, -16 syntyneet).

28.5 laskettu aika neljännelle :)

Kotona myös mies ja kaksi kissaa.
 
Täällä ilmottautuu 34v 4 lapsen äiti ja viidettä odotellaan syntyvän elokuussa 2020. Vanhemmat lapset kaksoset 12v, keskimmäinen 10v ja nuorin 1,4v. Oppisopimuksella opiskelen lähihoitajaksi.
Ollaan uusioperhe, mun vanhasta liitosta kolme lasta ja nuorin on yhteinen.
 
Täällä on 6 lapsen, 32-v äiti Uudeltamaalta:) ammattina on baarimestari mutta en kyl niihin hommiin enää palaa, pitäis keksiä mikä musta tulee isona:wink
Vanhin lapsi on 8v ja nuorin 1v 2kk. Enää en kuumeile ja steri on tehty viimeisemmän muksun jälkeen:) kohti uusia tuulia siis:wink
 
Täällä 4 itse tekemän ja 2 bonus lapsen äiti 34v pohjoisesta:)

Uusioperhe kuvio siis. Lapsia löytyy nämä minun tekemät tyttö -05 ja poika -08(edellisestä elämästä) ja nykyisen miehen kanssa yhteiset tyttö -18 ja poika -19, kaksi viikkoa vanha ❤️Sekä miehen edellisestä tytöt -09 ja-11.

Menoa ja meininkiä riittää:joyful:

Ammatiltani olen lähihoitaja ja työpaikka päiväkodissa. Mutta nyt kohta kolmatta vuotta kotona ollut.
Meillä on lapsiluku täynnä, synnäri hyvästeltiin kun poika syntyi pari viikkoa sitten. Vaikkakin itse tulen varmaan kuumeilemaan lopun elämää.
 
Tervetuloa Mami_18! Teilläkin riittää tosiaan menoa :) 6 lasta on jo suurperhe :)

Vaikka koen et meilläkin on jo kolmen kanssa, niin neljän kanssa varsinkin suurperhe :)
 
Vm -78 Uudeltamaalta alunperin nykyisin ulkomailla asuva viiden lapsen äiti, lapset -96,-97,-00,-01 ja iltatähti vm 06/19

Hoitaja ammatiltani mutta työtapaturman vuoksi niitä hommia en ole tehnyt enään vuosiin, nyt vauvan kanssa kotona toivottavasti mahdollisimman pitkään.
 
Vm -78 myöskin- rannikkoPohjanmaalta, lapset -03, -06, -08, -12, -14, -17 ja -20.
6 vuotta ollut putkeen kotiäitinä ja pientilan päällikkönä - ja toivottavasti vielä aika pitkään jatkuu tämä ura.

Aikuisen oikeasti Insinööri rakennusalalla- ja sitä hommaa kerinnyt aktiivisesti ab 7v(??) tekemään lomien välissä :rolleyes:..
 
Muokattu viimeksi:
Täällä 35 vuotias kuuden äiti :) Meillä on lapset syntyneet -10, -12, -14, -15, -17 ja -19. Lapsiluku on melko varmasti täynnä, omat fiilikset vähän soutaa ja huopaa ja mieskin toisinaan höpisee seuraavasta lapsesta :joyful: Ainakin odotetaan muutama vuosi jos sitten päädytään vielä yrittämään.
Töitä teen kaupassa hyllyttäjänä. Juuri tuli 11 vuotta samassa talossa täyteen, perhevapailla olen tosin ollut siitä yhteensä joku reilu 8vuotta, ja viimeksi töissä ollessani tein 2 päiväistä viikkoa puolisen vuotta :rolleyes:
 
Olen 6 lapsen äiti pohjoisesta. Meillä lapset syntyneet 05, 06, 08, 11, 14 ja 19. Pienin vasta kolmeviikkoinen, kun taas vanhin täyttää kuukauden päästä 15v. Kotona on elämää kun löytyy pari teiniä, pari alakoululaista, viskarilainen ja vauva. Oma ammattini on myös lasten parissa, eskariopena. Mutta nyt on ihana hoitaa kotona omia lapsia. :Heartred
 
Vm -85 ulkomailla, 3 lasta -06, -14, -17 ja nyt 4. InshaAllah tulossa (11. raskaus kaikkiaan). Kotoa teen toita netissa kommunikaatio ja some valmentajana, some markkinointia. Lisana on 5 kukkoa, 12 kanaa ja kohta poikiva vuohi.
 
Hei!

Täällä 39v kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta. Lapset 11/08, 1/11 ja 8/13. Neljättä yritetty yli vuosi. Muuten olisin mennyt nyt gynegologilla käymään, mutta miehellä on aivokasvainepäily eikä hän enää haluaisi yrittää.

Olen opettaja, mieheni ohjelmistoasiantuntija. Molemmat samalta kunnalta kotoisin ja samanikäisiä.
 
Helena jaksamista, mulla loydettiin kysta ilmeisestikin aivoista kun sain kuopuksen ja jouduin tajunnan menetyksen takia kuvauksiin. Epatietoisuus on raastavaa ja vaikuttaa usein moniin elaman osa-alueisiin, ehka mies muuttaa mielta kun asiat selviaa.
 
Täällä vm85 6 lapsen äiti. (05, 07,08, 12, 13 ja 17). Seitsemännestä haaveillaan vaikka lapsiluvun piti olla täynnä. Kuopuksen jälkeen olin täysin varma että lapsiluku on täynnä ja steriäkin mietin, mutta mies toppuutteli ja sanoi että mieli muuttuu kuitenkin ja masennut jos teen sterin. Kuinka oikeassa olikaan. :happy:

Oon rakennusinsinööri ammatiltani.

Olen palstaillut täällä aiemminkin mutta pidin hyvän tovin palstataukoa.
 
Kaipa minäkin tänne. 28v äiti Uudeltamaalta.
6v, 4v ja 2v lapset löytyy ja neljättä nyt yritetty 7kk. Riippuen tilanteesta miltä tuntuu sitten jos vielä neljäs saadaan voi olla että vielä lisääkin toiveissa.
 
Kaipa minäkin tänne. 28v äiti Uudeltamaalta.
6v, 4v ja 2v lapset löytyy ja neljättä nyt yritetty 7kk. Riippuen tilanteesta miltä tuntuu sitten jos vielä neljäs saadaan voi olla että vielä lisääkin toiveissa.
Tervetuloa uusille :)
 
Heipparallaa pitkästä aikaa

Muutamia vuosia sitten olin aika aktiivinen täällä, mutta elämän kiireellisyys ja monenmoiset kuviot vei mukanaan enkä ole ehtinyt juuri kirjoittelemaan. Meillä 5 lasta ja kuudes nähtävästi olis tuloillaan :joyful::hilarious: Mutta vielä niin aluillaan että en tässä nyt hirveesti vielä ole hehkuttelemassa. Katsotaan muutaman viikon päästä jos kävisin varhaisultrassa varmentamassa viikot ja mikä tilanne.
 
Takaisin
Top