Esittelyt

Kiitos kovasti, toivotaan :Heartred Tää on nyt sitten virallisesti se "koronavauva" vai mikskä sitä sanottiin että kun raskautuu koronan- aikana :facepalm: Vaikka meillä ei kyllä mies oo työttömänä ollut, pikemminkin päin vastoin, töissä painanu jopa enemmän kuin ennen. Mut anyways, happy I am :Heartpink
 
Heippa kaikille! Tuttujaki näkyy, jos joku muistaa. Mulla jäi foorumi sovelluksen poistuttua mut nyt vois kesällä olla taas aikaa yövuorois selata puhelinta :D

Mä oon 29v lähihoitaja kotihoidossa ja nyt pääosin yövuoroa tekevä, 3 pojan (-15, -17 & -19) äiti ja nyt LA 11/20 todennäkösesti 4 pojasta. Tämä oli vähä yllätysraskaus, tarkotus oli parin kuukautta myöhemmin alkaa yrittää sitä tyttöä, mut näin nyt kävi. En saa tyttöä enkä pääse uudelle synnärille, mutta aina ei saa mitä haluaa :D
 
Mä kyllä muistan sut niemja :)

Ihanaa, neljäs sinnekin :Heartred

Mä meillä neljättä pitkään ja hartaasti toivoin mutta mies ei sillon lämmennyt. Viime kesänä lämpesi ja tänään on 39+0, pieni tyttö on vihdoin tulossa :Heartred
 
Muistelinkin twisted että teillä oli niin, ihanaa, pian sielä on pieni maailmas :Heartred

Mä pelkään että haluan sen viidennen, kun en sitä tyttöä saa. Mies on aika ehdoton että vaan 4, mutta saa nähdä, se haluaa yhtä paljo tyttöä silti kans.. Vaikka eihän se tae oo että tyttö edes tulis mutta olis edes yritetty kun nyt ei keriitty :facepalm:
 
Muistelinkin twisted että teillä oli niin, ihanaa, pian sielä on pieni maailmas :Heartred

Mä pelkään että haluan sen viidennen, kun en sitä tyttöä saa. Mies on aika ehdoton että vaan 4, mutta saa nähdä, se haluaa yhtä paljo tyttöä silti kans.. Vaikka eihän se tae oo että tyttö edes tulis mutta olis edes yritetty kun nyt ei keriitty :facepalm:
Ootko varma et siellä on poika? Koska teillä on ry? :)
 
Ootko varma et siellä on poika? Koska teillä on ry? :)

Aika varma oon, hedelmöitys tapahtui just oviksen mentyä ja aiemmin ei simppoja ollu odottelemas, ja olot viittaa poikaan, sekä ekan ultrakuvan tulkinta. Toki virheitä sattuu mutta en usko meillä siihen :grin
RU on 1.7, mut mä en halua tietää, mies haluaa.
 
Mä pelkään että haluan sen viidennen, kun en sitä tyttöä saa. Mies on aika ehdoton että vaan 4, mutta saa nähdä, se haluaa yhtä paljo tyttöä silti kans.. Vaikka eihän se tae oo että tyttö edes tulis mutta olis edes yritetty kun nyt ei keriitty :facepalm:
Kaikki syyt on sallittuja lasten haluamiseen! :grin
Sulla on iän puolesta vielä hyvin aikaa vaikka saada toiset neljä tyttöä :). Tai poikaa, onneksi ne on ihan yhtä ihania :Heartred:Heartblue
Anna miehelle vaan aikaa sisäistää tarve lisälapsista :grin

Niin ja onnittelut parhaasta ylläristä!
 
Aika varma oon, hedelmöitys tapahtui just oviksen mentyä ja aiemmin ei simppoja ollu odottelemas, ja olot viittaa poikaan, sekä ekan ultrakuvan tulkinta. Toki virheitä sattuu mutta en usko meillä siihen :grin
RU on 1.7, mut mä en halua tietää, mies haluaa.
Meillä myös mies halus tietää ja mä en, mutta kun mentiin rakenneultraan, niin sit lopussa sanoin et No kerro nyt ja siellä on tyttö :D en voinut odottaa.

Mä laitoin nt-ultra kuvan nubtechsille ja sieltä tuli 90% tyttö, siks mä uskalsin kysyä :D
 
Kaikki syyt on sallittuja lasten haluamiseen! :grin
Sulla on iän puolesta vielä hyvin aikaa vaikka saada toiset neljä tyttöä :). Tai poikaa, onneksi ne on ihan yhtä ihania :Heartred:Heartblue
Anna miehelle vaan aikaa sisäistää tarve lisälapsista :grin

Niin ja onnittelut parhaasta ylläristä!

Kiitos ♡ onhan täs onneks aikaa, ja sanoinki miehelle että ku nämä 4 tulee nyt aika tiuhaan (5v sisään), niin jos se 5 tehdään niin pitää tulla isompi ikäero, vaikka iltatähteä en tee :D mutta joku 3-4v, ja eikös iän myötä tyttöjä tuu helpommin :wink

Meillä myös mies halus tietää ja mä en, mutta kun mentiin rakenneultraan, niin sit lopussa sanoin et No kerro nyt ja siellä on tyttö :D en voinut odottaa.

Mä laitoin nt-ultra kuvan nubtechsille ja sieltä tuli 90% tyttö, siks mä uskalsin kysyä :D

Joo, mä kysyin kans yhdeltä joka sanoi poika niin en halua edes tietää ennemmin :D
 
Kiitos ♡ onhan täs onneks aikaa, ja sanoinki miehelle että ku nämä 4 tulee nyt aika tiuhaan (5v sisään), niin jos se 5 tehdään niin pitää tulla isompi ikäero, vaikka iltatähteä en tee :D mutta joku 3-4v, ja eikös iän myötä tyttöjä tuu helpommin :wink



Joo, mä kysyin kans yhdeltä joka sanoi poika niin en halua edes tietää ennemmin :D
Kuvan vois tänne laittaa niin mekin arvuutellaan :D
 
Tässä tämä :p
 

Liitteet

  • 15901651717054465076916743962237.jpg
    15901651717054465076916743962237.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 267
Mä kattoin jostain et pään mallista voi myös ennustaa kumpi tulee ja pää on pojan. :wacky: täs viä toinen kuva jos auttaa.
15902159628202440961775777040973.jpg
 
Jos sulla on 10e ylimääräistä niin laita sinne nubtechs.comille noi kuvat. Kyllä mun mielestä toi on enemmän tyttö :)

Olipa nubwhisper samaa mieltä sun kans :dummy1: nyt pitäis silti malttaa synnytykseen asti oottaa, ainaki vielä siltä tuntuu :grin
 

Liitteet

  • Screenshot_20200523-112815_Logopit Plus.jpg
    Screenshot_20200523-112815_Logopit Plus.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 291
Ja 98% varma on jo aika varma :P

Mulla oli "vaan" 90% varma tytöstä ja rakenneultrassa sanoi et 100% tyttö. Nyt kun kävin äitipolilla, niin piti kysyä vielä varmistus että onhan edelleen tyttö ja kyllä oli :) :Heartred
 
Takaisin
Top