Esittelyketju

Aca

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jouluäidit 2020
Aloitetaan tällä viestillä nyt tämä Joulukuisten ryhmä. Toivottavasti lisää väkeä hyppää pian mukaan! Tässä ketjussa jokainen voi esitellä itsensä :)

Eli olen 30-vuotias, kahden lapsen äiti Satakunnasta. Olen vuoden aikana ollut raskaana 4 kertaa, tämä raskaus mukaanlukien. Löytyy valitettavasti kokemusta kohdun ulkoisesta raskaudesta, keskeytyneestä keskenmenosta sekä keskenmenoista. Raskaustesti näytti plussaa jo Dpo 8. Tänään Dpo 12. Testit ovat hienosti vahvistuneet, joten pakko oli uskaltaa kirjoittaa tänne. Toivottavasti tällä kertaa saan kulkea tämän ryhmän mukana vauvan syntymään asti (ja sen jälkeenkin). Liian monta kertaa joutunut lähtemään ryhmästä huonojen uutisten vuoksi.

Olo on onnellinen mutta raskauteen en osaa viimeaikaisten kokemusten vuoksi luottaa yhtään. Yritän keskittyä arkeen ja olla ajattelematta liiaksi raskautta, vaikkakin se on mahdoton asia. Toivon todella, että nyt saamme tämän vauvan kotiin asti.

Odotan, että pääsen tutustumaan muihin Joulukuun odottajiin :)
 
Onpa harmillista kuulla Aca, että sinulla on taustalla jo noin monta ennen aikojaan päättynyttä raskautta. Toivotaan kuitenkin kovasti, että tämä raskaus sujuisi loppuun ja saisitte pienokaisen syliin asti!:Heartred

Itse olen alkukesästä 24 vuotta täyttävä yhden lapsen äiti Päijät-Hämeestä. Meillä oli suunnitteilla toinen lapsi lähinnä jonnekin vuodelle 2021, mutta mulle tuli hirveä tarve testata, kun menkat oli päivän myöhässä, ja yllätys oli kyllä melkoisen ihana, kun se toinen haalea viiva siihen piirtyi!:love7
Nyt olen ollut ihan fiiliksissä viimeiset pari päivää ja koittanut uskoa tätä todeksi:happy:

Esikoisen kohdalla paljon lueskelin tätä palstaa, mutta en vielä kirjautunut tänne. Enää en malttanut vain lueskella! Odotan myös innolla, että millainen porukka tänne joulukuisiin kertyy:grin
 
Hei

Tämä on toinen raskauteni. Edellinen alkoi tasan vuosi sitten mutta päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon, mikä selvisi ekassa ultrassa. Se oli tietysti raskas kokemus. Nyt suhtaudun rauhallisella jännityksellä tämän uuden elämän alkuun. Haluisin heti liittyä tänne jakamaan rohkeasti tätä matkaa teidän kanssa! Odottelemme siis ensimmäistä lastamme.
 
Hei!

28 vuotias ja kahden lapsen äiti.
Kolmas lapsi oli haluttu mutta silti aika yllätys! Toivon että tämä raskaus sujuisi hyvin ja ongelmitta (meillä kaikilla)!
 
Moi kaikille!

Kai minäkin uskaltaudun mukaan kun muillakin on kokemuksia keskenmenosta ennen tätä raskautta. Esikoinen on 4 v ja vauvakuume vaivannut viimeisen vuoden ajan. Keskenmeno lokakuussa viikolla 7 ja pari kuukautta sitten kemiallinen raskaus. Pelottaa että tämäkään ei pääty hyvin.. :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Moikka. 33-vuotias uusperheellinen nainen Ylöjärveltä täällä uskaltaa liittyä. Perheeseen kuuluvat minun ja miehen lisäksi miehen 10 vee tyttö, mun 5 vee tyttö ja meidän yhteinen 9 kk ikäinen poika. Päätimme yrittää uuden vauvan yrittämisen helmikuussa ja sehän sitten napsahti heti. Tällä viikolla siis vasta plussasin ja koska kierto hieman epäsäännöllinen niin varhaisultraan menossa, jossa sitten varmistellaan kestoa. Nyt vain toivon, että sinne asti päästään. Kiva päästä jakaan muiden kanssa kokemuksia.
 
Täällä 39-vuotias kolmannen lapsen odottaja. Edelliset lapset ovat 5- ja 4-vuotiaat. Oli ajatuksena yrittää pienoisen harkinnan jälkeen vielä kolmatta ennen kuin ikä tulee vastaan. Aloitettiin yritys marraskuussa, mutta mun kierrot on olleet pillerien jälkeen niin lyhyet, että turvauduin lopulta lääkitykseen, josta sitten ekalla kierrolla tärppäsi. Ei olla lähipiirille kerrottu suunnitelmistamme eikä tästä plussastakaan, joten jännän salaisuuden kanssa eletään. Luulen, että ajattelevat lapsilukumme olevan jo täynnä :) Toivotaan tämän jatkuvan hyvin loppuun asti. Menen myös varhaisultraan yksityiselle.
 
Heippa kaikille!
Täällä 29v nainen. Ensimmäinen lapsi tulossa. Kolme edellistä raskautta keskeytyi alkuraskaudessa ja nyt jännitetään taas että miten tässä käy.
 
Hei, olen 36-vuotias ja 1. lasta odotan.. Olemme reilun vuoden yrittäneet ja lopulta hakeuduimme hedelmöityshoitoihin ja nyt pakastealkion siirrosta tuli tämä plussa! Ei vielä oikein oireitakaan ole, mutta olen todella innoissani tästä!
 
Heippa. Olen kolmannen odottaja Hämeestä. Edelliset raskaudet olleet helppoja.
Tää kolmas raskaus tuli ihan yllätyksenä, ei oltu ruvettu vielä yrittämään mutta pienen tuumailun jälkeen tää tuntuu jo ihan hyvältä, jos vain kaikki sujuu loppuunkin asti hyvin.
 
Heippa olen 31v toisen lapsen odottaja Jyväskylästä. Esikoinen täyttää pian 2v.
Josko uskallan nyt minäkin liittyä tänne, kun täällä tuntuu olevan muitakin keskenmenon kokeneita. itsellä oli loppuvuodesta kkm. yritystä tuli siis tälle joulukuiselle 9kk.
vauvafoorumi oli läsnä myös esikoisen odotusaikana ja siinä välissä tullut oltua tuolla yrittäjien puolella. Toivotaan, että pysyy meillä kaikilla pikkuinen matkassa loppuun saakka :Heartred
(viikkoja hurjat 4+2 kasassa)
 
Täällä kohta 41v, ennestään mulla on
4 lapsukaista joista 2 vanhinta asuu jo omillaan.

Edellisestä synnytyksestä 11kk ja kierukan poiston jälkeen tärppäskin heti❤️

Rennosti katellaan miten tässä käy, kokemusta on jos jonkinmoisista raskauksista et mitä vaan voi käydä mut ne muistelot pysykööt takaraivon takana.

Ihanaa odotusta kaikille❤️
 
Hei kaikille. Olen 30 -vuotias kahden lapsen (6v.tyttö ja 4v.poika) äiti Helsingistä. Kolmatta lasta olemme haaveilleet kohta 1,5 vuotta. Viime kesänä tulin raskaaksi, mutta tämä päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka todettiin ensimmäisessä ultrassa. Myös ensimmäinen raskauteni päättyi samalla tavalla. Tein plussatestin kolme viikkoa sitten. Jännää tässä on se, että edelliset kuukautiset ovat olleet tammikuussa, johtuen ilmeisesti stressistä. Olen kuitenkin tehnyt testejä viikon välein, joten uskoisin että laskettu aika olisi joulukuun alussa. Viime keskenmenosta minulle jäi pienet traumat, koska en osannut yhtään odottaa sitä ja koin pienen romahduksen. Lisäksi sen jälkeinen aika ei mennyt ihan niinkuin strömsössä. Sain lääkkeet ja vuoto kesti monta viikkoa. Lopulta tuli tulehdus ja jouduin osastolle tiputukseen, kaavintaan ja kärsin veren hukasta. Nyt olen ihan hermorauniona ja pelkään kamalasti tätä alkuraskautta. Välillä iskee ihan kamala ahdistus.Oloa ei helpota se, että en ole ikinä kärsinyt pahoista raskausoireita. Tämän takia varasin ensimmäistä kertaa ajan varhaisultraan yksityiselle, joka on viikon päästä. Yritän tässä jo henkisesti varautua, että ultrassa ei kaikki ole hyvin ettei tule niin shokkina. Huh, anteeksi tämä vuodatus. Toivon teille kaikille ihanaa odotusta ja että kaikki menee hyvin ❤
 
Moikka! Mä tuun kans esittelemään itseni, vaikka ensin ajattelin että rupeen sitten vasta tänne kirjoittelemaan kun kaikki on varmasti hyvin, mutta ei malta pysyä poissa! :smiley-ashamed008 Olen 28-vuotias, toista lasta odottava Helsingistä. Meillä tärppäs heti E-pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta tammikuussa varhaisultrassa selvis että oli tuulimuna. Nyt olen positiivisesta testistä todella onnellinen mutta silti pelottaa kauheasti. Aion kans varata ajan varhaisultraan tässäkin raskaudessa. Se ajatus ahdistaa, että kuvittelee kaiken olevan hyvin ja sitten ei ookkaan. Mulla on näissä kaikissa kolmessa raskaudessa oireet alkaneet jo viikko ennenkuin kuukautisten pitäisi alkaa. Mutta tuulimuna kohdalla ne kyllä sitten myös loppu aika pian. Meillä on uusioperhe, miehellä on kaksi lasta ja minulla yksi 4-vuotias poika. Toivon että meillä kaikilla menis hyvin raskaudet! Mun mies käski sanoa että Joulukuun lapset on viisaita. (Hän on itse syntynyt joulukuussa) :wink
 
Takaisin
Top