Esittelyketju

Jos sitä jo uskaltautuis tälle foorumille takaisin. Nyt olis 6+ vko ja lähinnä odotan koska tulee km. :confused005 Kotoa löytyy jo onneksi 7/18 syntynyt lapsi, joten on toiveitakin onnistumisesta. Ihan alkuun oli km sekä vko 10+ ja 6+, joten pieni paniikki päällä. Taas raskautuminen ekasta kierrosta milloin yritetty, mutta kauanko kestää...
 
Moikka! Mä oon 28-vuotias lähihoitaja Helsingistä. Meillä on myös uusioperhe. Miehellä on edellisestä liitosta kaksi lasta ja minulla yksi poika, joka on nyt 4-vuotias. Eli ensimäinen ja todennäköisesti viimeinen yhteinen lapsi olisi tulossa :D alkuraskaus on ollut hieman pelonsekava, tulin raskaaksi heti ekasta kierrosta, mikä oli todellinen yllätys, koska esikoista odoteltiin puolitoista vuotta. Toivottavasti kaikki menisi hyvin :)
 
Hei, oon 23v kokki Tampereelta.
Meillä on 1 12/16 syntynyt ihana poika.
Mulle on jouduttu tekemään lääkkeellinen keskeytys 01/16 viikkoja oli tuolloin 12+ :sad001. Ekalla kokeilulla saatiin näkökään tämä elokuinen aluilleen. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Poika on nimittäin kovasti vailla leikkikaveria

Tsemppii myös teille muillekin! Pidetään peukut pystyssä:thumleft:thumright
 
Nyt uskaltaudun minäkin esittäytymään, kun eilen (7+2) nähtiin syke ja päivälleen laskujeni kokoinen alkio varhaisultrassa.

Odotamme toista lasta mieheni kanssa, ensimmäinen rakas ihana poikamme on nyt 2v4kk ja ikäeroa on tulossa lähes päivälleen 3 vuotta. Paljon on ollut pelkoa minulla alkuraskaudessa, raskauduin elokuussa, mutta meni kesken lokakuussa (tuulimuna). Marraskuussa sitten uusi tärppi ja toivomme kovasti, että saamme tämän pienokaisen syliin. Keskenmeno meillä oli myös ennen esikoista, joten jännitystä on tosiaan riittänyt, eikä mitään ole pitänyt itsestäänselvänä.

"Onneksi" kovat raskausoireet on ollut päällä, pahoinvointikin alkoi jo 4+6.
 
Heipsan kaikille! Täällä joukkoon nyt varovaisesti uskaltautuu 4:n ihanan lapsen 36v äiti.. viikot olis 6+5, mutta aiempia km 5 takana tässä vuosien varrella, ja viime syyskuussa jo kerkesin plussata, mutta silloin ei sitten kauaa ilo kestänyt :sad001 joten nyt täällä kovasti toivotaan, että tämä pieni pysyisi kyydissä mukana onnelliseen loppuun asti :Heartred
Tsemppiä ja onnea kaikille täällä oleville :)
 
Ihanasti tuntuu olevan useampi äiti, jolla useampi lapsi :happy: tuntuu, että kaikki ketkä ovat raskaudestani saaneet tietää, pyörittelevät silmiä kun 4. Lapsi tulossao_O
 
Moikka :greet025 Olen 25v ennestään yhden lapsen äiti. Toista yritetty parin vuoden ajan, nyt tärppäsi ekaa kertaa. Työskentelen rahoitusalalla ja naimisissa ihanan miehen kanssa :happy: Nyt rv 6+2 vasta, loppukuusta laskettu aika. Vapaa-ajalla tykkään lenkkeillä, uida ja tehdä kotitreenejä sen mitä lapsiperhearjelta ennätän.
 
Uskaltaisinkohan esittäytyä.
Olen pian 35-vuotta täyttävä, päihdepuolella työskentelevä sairaanhoitaja savosta. Meillä uusioperhe joka koostuu minun ja miehen lisäksi miehen kahdesta lapsesta, 7 ja 10v, sekä 4/18 syntyneestä yhteisestä tyttärestä.

Ehkäisy jätettiin pois syyskuussa, mutta ekat kuukautiset tuli vasta kp53. Mulla on taustaa epäsäännöllisessä kierrossa joten en vielä huolestunut. Kuukautisten jälkeen tein raskaustestin n kp35, joka oli nega. Kun oli kulunut 56 päivää, tein testin ja sehän olikin positiivinen. Kuitenkin tässä vaiheessa oireet jo tosi voimakkaat (rintojen arkuus, pahoinvointi, 'mahan tunteminen') joten tein vielä clearbluen testin joka näyttää viikot. Se näytti +5 viikkoa. Jos laskee kuukautisista niin olisin jo viikolla 9.
Neuvola ajan sain ensi viikolle, jolloin näkee sitten tarkemmin. Menkoista la 15.8.

Jotenkin jännittynyt olo kun on epävarmuutta kestosta ja sitä myötä epätietoisuutta. Melkeen pyysin jo tänään lääkärikaveria luikahtamaan mun kanssa neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä :hilarious: miten niin malttamaton :rolleyes:

Kiva päästä taas kirjoittelemaan tänne :happy:
 
Ihanasti tuntuu olevan useampi äiti, jolla useampi lapsi :happy: tuntuu, että kaikki ketkä ovat raskaudestani saaneet tietää, pyörittelevät silmiä kun 4. Lapsi tulossao_O

Jep, täällä samat silmien pyörittelyt vielä edessä sitten kun ruvetaan asiasta kertomaan— 4. tulossa ja ikää on 36– oli sellanen olo että nyt se neljäs tai sit tulee nopee liian myöhästä jo siis iän puolesta. Ja tämä on eka joka syntyy Suomessa niin sen takia oikeestaan täällä foorumissa pyörin ku kiinnostaa miten täällä kaikki tämä hoituu— hyödyllistä infoa löytynyt, ihmettelen ehkä just sitä että ultrataan niin myöhään mutta tuskin maksan ekstraa kuitenkaan siitä varhaisultrasta— nopee nää viikot menee kuitenkin
 
Uskaltaisinkohan esittäytyä.
Olen pian 35-vuotta täyttävä, päihdepuolella työskentelevä sairaanhoitaja savosta. Meillä uusioperhe joka koostuu minun ja miehen lisäksi miehen kahdesta lapsesta, 7 ja 10v, sekä 4/18 syntyneestä yhteisestä tyttärestä.

Ehkäisy jätettiin pois syyskuussa, mutta ekat kuukautiset tuli vasta kp53. Mulla on taustaa epäsäännöllisessä kierrossa joten en vielä huolestunut. Kuukautisten jälkeen tein raskaustestin n kp35, joka oli nega. Kun oli kulunut 56 päivää, tein testin ja sehän olikin positiivinen. Kuitenkin tässä vaiheessa oireet jo tosi voimakkaat (rintojen arkuus, pahoinvointi, 'mahan tunteminen') joten tein vielä clearbluen testin joka näyttää viikot. Se näytti +5 viikkoa. Jos laskee kuukautisista niin olisin jo viikolla 9.
Neuvola ajan sain ensi viikolle, jolloin näkee sitten tarkemmin. Menkoista la 15.8.

Jotenkin jännittynyt olo kun on epävarmuutta kestosta ja sitä myötä epätietoisuutta. Melkeen pyysin jo tänään lääkärikaveria luikahtamaan mun kanssa neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä :hilarious: miten niin malttamaton :rolleyes:

Kiva päästä taas kirjoittelemaan tänne :happy:

Mä muistan sut sieltä maaliskuisista :happy: vaikka itse karkasinkin sieltä kesken kaiken :p
 
Heippa, olen 30v ja odotellaan miehen kanssa 7/17 esikoiselle pikkusisarusta la 27.8. :) Esikoisen raskaudessa tuli loppuraskaudesta komplikaatioita, joten vähän jännittää, kuinka tällä kertaa sujuu...
 
Moi. Olen kolmekymppinen odottaja, laskettu aika elokuun alussa. Taustalla hyvin ikäviä kokemuksia ja toivon, että tämä raskaus sujuisi hyvin loppuun saakka. Varhaisultrassa on käyty ja kaikki oli silloin vielä hyvin. Avaan taustoja vähän enemmän sitten salaisella puolella
 
Heips! Täällä 37v äippä, joka odottaa kolmatta lastaan rv 11-3, la 1.8
Ihana huomata, että täällä on myös paljon 30-40 vuotiaita odottajia!

Mun tarina on vähän samankaltainen, kuin Äitykkä-77 Eli löysin 16 vuoden jälkeen uudelleen entisen rakkauteni ja nyt eletään uusperhearkea.
Kaksi lastani olen saanut -06 ja -10, joten ikäeroa nuorimman kanssa tulee 10 vuotta.

Jännityksellä odotan mitä tästä tulee, koska henkisesti olin jo valmistautunut, että 2 lasta riittää..
 
Täällä yhden ihanan 08/2017 syntyneen tytön äiti. Asutaan miehen, tyttären ja koiran kanssa Vantaalla. Esikoisen raskaus meni kuin unelma, joten hieman jännittää miten tämä tulee menemään. Tähän mennessä kaikki kuitenkin mennyt hyvin. Uudella elokuisella LA 27.8.
 
Hei! Täällä 36v viidennen lapsen odottaja Lapista Laskettu aika on 3.8. vaikka ultran mukaan olisi 31.7. Ei silti alettu siirtämään, kun oli vain muutaman päivän ero. Meillä vanhin on nyt ekalla ja nuorin täyttää kesällä 3v.
 
Helou. Oon 26-vuotias sairaanhoitaja ja ensimmäistä odottelen. Takana kolme keskenmenoa. Nyt laskettu aika 14.8. Kovasti jännittää ja pelottaa, kun kaikki on ihan uutta! Aikaisemmat raskaudet eivät ole edenneet viikkoa 10 pidemmälle ja nyt huidellaan jo raskausviikkoa 23 :grin
 
Heippa!

Täällä kirjoittelee 34v. esikoisen odottaja. Taustalla rv. 9 km 10/19, joka paljastuikin sit tuulimunaksi. Varovaisin mielin meni siis tästä raskaudesta alku ja nyt vasta uskaltaa jollain lailla luottaa että pienen sais syliin.

Heti alkuraskaudessa jo lueskelin teidän juttuja täällä, mutta en vielä uskaltanut liittyä! Nyt siis odottelen vielä kuukauden että pääsen salaiselle puolelle :)
 
Heips,

olen 39-vuotias ja odottelen neljättä lastani. Koitan liittyä porukkaan vaikka vähän myöhässä tulenkin.. On ollut alkuvuonna vähän kiireitä. :grin Kaikki lapset kotona hoidossa, esikoiselle toiminut apuopena etäopetuksen ajan ja tuntuu että olen koko ajan kokannutkin.. Mieskin on ollut kotona etätöissä. Huh! Ei paljoa ole ehtinyt raskauteen keskittymään kun tuntuu että saa olla koko ajan laittamassa porukalle ruokaa. Mutta jospa nyt vähän arki asettuisi kun koululainen on lomilla ja mieskin alkaa jo palailemaan työpaikalleen.

Viime syksynä alkoi tosiaan vielä tuntumaan että ehkäpä meille vielä yksi vauvali mahtuisi. Ikä kun lähestyy jo 40:tä, niin vauvahaaveita ei passaa lykätä. Muutaman kuukauden yrittelyn jälkeen sitten tärppäsi, ja 21.8. olisi laskettu aika. Jospa tämä olisi sitten se kuopus. (Niin kyllä ajattelin edellisenkin kohdalla, aika näyttää siis.)
 
Takaisin
Top