Esittelyketju

Olen 17 vuotias ja odotan esikoistani asun 17-vuotiaan avokkini kanssa varsinais-suomessa. Ollaan seurusteltu 2 vuotta ja lapsen synnyttyä 3. Raskaus tuli meille molemmille yllätyksenä koska raskauden riski oli todella pieni mutta jokatapauksessa vauva on enemmän kuin tervetullut. Ja olen tuleva lähihoitaja jossain kohtaa joko ensihoitaja tai kätilö toivottavasti.
 
Täällä 25-vuotias nainen odottelee miehensä kanssa toista lastaan. Jännittävää tästä odotuksesta/toisen lapsen syntymästä tekee se, että lasten ikäeroksi tulee n. 1vuosi :nailbiting:

Toki olemme toivoneet lasten välille pientä ikäeroa, mutta näinkin nopeaan tärppäämiseen ei ihan uskottu :p tänään ultrassa viikoiksi tarkentui 12+1
 
Tänään saatiin hyviä uutisia ultrassa niin enköhän uskalla liittyä joukkoon :) elikkäs mulle on tullut ikää mittariin 30 vuotta ja perheeseen kuuluu mies, 04/2016 syntynyt esikoinen sekä 2 kissaa.
 
Jokohan uskaltautuis esittäytymään :) menossa kuitenkin jo 16. raskausviikko. Miksi pysytellyt taustalla johtuu siitä, että yritystä takana yli kaksi vuotta. Viime vuonna tuli kolme alkuraskauden keskenmenoa, joihin syytä ei tutkimuksissa löytynyt.

Esikoinen siis tuloillaan ja ikää 29v. Omakotitalo ja lauma koiria odottelee uutta perheenjäsentä, meidän lisäksi siis!
 
Tervetuloa Twelve, hienoo että tällä kertaa näin pitkällä :)
 
Täällä pitkään toivottua esikoista odottava kohta 35v. Hedelmöityshoidoilla tärppäsi, eikä tätä raskautumista oikein usko. Tapahtuuko tämä oikeasti minulle! :)
Miehen kanssa Oulussa asustellaan, ja viikko kerrallaan eteenpäin!

Nii ja tällähetkellä 13+6.
 
Mä ajattelin ensin etten kirjoita yhtään viestiä koko palstalle, mutta toisin kävi. Siksi ehkä voisin laittaa jotain esittelyn tynkää.

40 v. ja neljättä odotan. Kaksi isompaa on teinejä edellisestä liitosta. Nyt siis toinen uuden miehen kanssa. Pienimmän ja uusimman ikäero tulis olemaan 2.5 v.
Laskettu aika taisi olla 6.10.

En ole ihan hirveen innoissani tästä raskaudesta. Siksi en muista edes tuota laskettua aikaa niin päivälleen. Oli kyllä suunniteltu ja ihan tarkoitus vielä pikkusisrus pallerolle tehdä, mutta tärppäs niin väärään aikaan kun vaan mahdollista. Tollon lokakuussa me ei oikein ehdittäis ottaa lasta vastaan ja miehelle isyysloman pitäminen ihan poissuljettu juttu. Tärpinkin olis voinut ennakoida ja pitää housut jalassa, mutta kumpikaan meistä ei ajatellut paljoa huomista pidemmälle. Lisäksi mulla on menkat ollu ja tullu edellisen synnytyksen jälkeen miten sattuu, niin en edes ajatellut lapsen saannin enää onnistuvan.
Olen yrittänyt palstalta hakea kadoksissa olevaa fiilistä. Jos en lukis tätä päivittäin, niin en varmaan edes muistais olevani raskaana. Välillä tuntuu, että te muut hihhuloitte ihan hulluina tälläsen mitättömän asian ympärillä, mutta luulen, että mä olenkin se epänormaali kun ei oikein mikään asia hetkauta. Ehkä se tästä...mies jo on vähän paremmalla mielellä kun pääsi kuulemaan sydänääniä. Näki oikein kun simät alkoi kostumaan ja näytti onnelliselta:love7

Asustellaan itä-uusimaalla...itä-uudellamaalla...itä-uusimaassa...miten se nyt menee hei?
 
Mahtaa se pallero raivata tilan itselleen.. harmi että tärppi osui noin väärään aikaan, mut onneks raskaus kestää aikansa että on mahdollisuus :) Toivottaasti asiat järjestyy hyvin kaikesta huolimatta!
 
Onneksi teillä on nyt aikaa tässä sopeutua ajatukseen :) ja jospa se isäkin voisi viettää isyyslomaa vaikka edes sitten myöhemmin..
 
Pitkään oon sivusta seuraillut tätä foorumia aina sillon tällöin. :)

Oon 27vuotias nainen pohjois-pohjanmaalta. Odotan neljättä lastani. Koko perhe ollaan aivan haltioissaan tästä pienestä ihmeestä, joka masussa kasvaa. Meillä on tytär 6v, poika 5v ja tytär 3v. :) oon ollut lasten saannin jälkeen koko ajan kotona ja menen nyt kesäksi töihin. Huippua käydä hetki töissä ja jäädä sitten taas murujen kans kotia. Mulla on laskettu aika 25.10, mutta vauva on ollut koko ajan vajaa viikon isompi, joten itestä la on jo aikasemmin ja omien laskelmien mukaan muutenkin.
Ollaan miehen kans aika oman tien kulkijoita ja kannatetaan kaikkea ekologista ja luomua. Olipa kyse ruuasta, kulutuksesta tai synnytyksestä. :)
 
Täällä 28v viidettä odottava Oulusta . perheeseen kuuluu kohta 9v täyttävä tyttö, parin viikon päästä 7v poika ja 5,5v poika ja heinäkuussa 4v täyttävä tyttö. Toki mies kuuluu perheeseen ja koira.
Tää raskaus tuli tosiaan täytenä yllätyksenä tietoon n. Viikko sitten RV 17+0 ja la 27.10 .
 
Takaisin
Top