BrendaLee
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mäki oon vaan pyrkinyt syömään puhtaammin ja lisännyt vihanneksia ja hedelmiä sekä parempia viljoja ruokavalioon. Täydellistä muutosta en oo tehnyt enkä aiokaan. En ole sanonut herkuille kokonaan ei ja kuuntelen mielitekoja, mutta pyrin kontrolloimaan määriä. Parasta tässä onkin se, ettei mikään makea oikein maistu raskauden takia
Jo yksi suklaapatukka on kerta-annoksena liikaa. Kuuntelen kehoa, musta tuntuu että ensimmäistä kertaa osaan kunnolla tulkita sen viestejä oikein.
Jo yksi suklaapatukka on kerta-annoksena liikaa. Kuuntelen kehoa, musta tuntuu että ensimmäistä kertaa osaan kunnolla tulkita sen viestejä oikein.
Kipitin mieheltäkin kysymään että näkeekö vatsassa jotain niin sanoi että joku vauhtiraita sulla tossa menee.
Tietty siis sitä omaa pienokaista odottaa innolla ja rakastaa jo yli kaiken, mutta jotenkin silti... Kadehdin kyllä niitä jotka pystyy oikeasti nauttiimaan tästä touhusta alusta alkaen! Mulla oli plussan jälkeen ehkä neljä päivää ihan ok olo, sitten alkoi pahoinvointi ja siihen hiljalleen kertyi kaikkea muuta enemmän ja vähemmän inhottavaa. Melkein toivoin että ultrassa olisi löytynyt parikin kyytiläistä.
Mullakaan ei alun etomisia eikä kohdun kasvukipuja lukuunottamatta ole juurikaan ollut oireita, iltaisin esiintupsahtava pötsi on ainut mikä toistaiseksi kertoo kehon "poikkeustilasta"
Jo sydänäänien kuuleminen ensimmäistä kertaa oli niin tunteellinen kokemus, etten voi kuvitellakaan miltä liikkeet voivat tuntua. Olen ollut nyt kahden vaiheilla pitäisikö hankkia doppler-laite. Se voisi ehkä vähän rauhoittaa näin ensisynnyttäjää.