Esikoista odottavat

Mahtavia nää teidän isyyspakkaus-ideat!

Näin viime yönä sellaista unta että pidettiin vauvatreffit tän ryhmän kanssa. Siellä oli mukana ainakin Gagezzz, perhonenz ja Wadalma. Teidän viestejä oon ehkä eniten kommentoinut. :D Mua vaan huvitti nähdä unta ihmisistä joita en oo koskaan nähnyt! :D
 
Adelheid: hahah aika hyvä :D
Vähän voi olla välimatkaa, mutta eihän se ees mahoton ajatus oo täältä Turustakaan sinne Helsinkii tulla
 
Muokattu viimeksi:
Ootteko pitämässä tai pidetäänkö teille näitä mitkä baby shower vai mikä se on nimeltään? Mulle vahingossa paljastu et ovat järkkäämässä moisia illan istujaisia, kiva nähdä mimmoiset tulee. Netistä piti tietysti urkkia minkälaisia on pidetty muille. :grin
 
Kyllä mä oletan että mulle yllätystä järkätään, kun oon jo ite parille kaverille ja siskolle ollut järjestämässä ite.. niin vaatiihan sitä omallekkin vuorolleen :D tosin mä oon vähän pomotyyppiä niin mä vinkkinä ihan suoraan annoin nimilistan ihmisistä kenet tahdon ja mitä leikkejä ei saa leikkiä-listan parhaalle ystävälleni, joka on se kenet on velvoitettu ne järkkäämään.
Raukkaparka sitten kun joskus joutuu polttareita tälläselle hirviölle järkkäämään :D
 
Mulle yks kaveri sanoi jo aikoja sitten, että hän haluaa ne järjestää, joten toivottavasti on tulossa jossain välissä :joyful: Ehdotin jo Harry Potter-teemaa, luonnollisesti... :grin
 
Mitähän kaikkea muuta samaa sä Wadalma hypetät ku mä :D kun vähän väliä mainitset aina jotain sellasta!
 
Yksi kaverini puhui järkkäävänsä minulle ne. En kyllä odota liikoja, koska aina ne puheet ei riitä teoiksi asti. :D Yllätyn kyllä positiivisesti jos he todellakin saavat minulle ne järjestettyä. :)
 
Mulle järjestetään kanssa vauvasuihkut :D En pidä yllätyksistä, niin ystäväni kertoilee mitä ovat alustavasti suunnitelleet ja kysyi keitä haluan sinne kutsua.....
 
Hyviä ideoita isyyspakkaukseksi! Mäkin ajattelin koota sellaisen isäinpäivälahjaksi. Kun olen tietokoneella laitan lisää ideoita...

Baby showereista...mies sanoi jo aikaa ennen raskautta, että sit kun joskus on se vauvan aika, niin hän pitää huolen että sellaset tulee, jos ei muuten ala tapahtumaan:-) lisäks töissä on yleensä muistettu kaikkia mammalaisia. Mutta milloin baby showereita yleensä järkätään?
 
Hmmm muistaakseni kaikilla mun tutuilla on ollut pari kuukautta ennen synnytystä.. tosin yhellä oltiin kauneusmessuilla ja yhellä taas disney on ice niin siksi juuri ne tietyt päivämäärät... mä luulen että kun la on helmiskuussa ja synttärit joulukuussa niin taitaa tulla vauvakutsut ja synttärit samana pakettina :D
 
En tienny että mihin osioon tästä kirjoittais, ni aattelin että tännehän sopii kaikki "typerät kysymykset" :p

Mua huolettaa ihan kauheesti selälteen nauraminen! Siis että voiks se tehä vauvalle jotain.. Ku jos makaan selällään ja saan kunnon kikatuskohtauksen (esim. eilen ku mies selitti jotain ja sillä meni artikulaatio ja ejakulaatio-termit hieman sekaisin...:hilarious:) niin maha hytkyy aivan hillittömästi ja tuntuu että kohtu ja vauva pullistuu ihan pintaan ja tulee semmonen oudon muotoinen puikula keskelle mahaa ja tuntuu että siellä se vauva nyt litistyy tai jotain... Ni oon miettiny että voiko se kun nauraa tosi voimakkaasti ja jännittää niitä lihaksia kovasti ni jotenkin rusentaa vauvaa, tai kun kohtu hytkyy niin voimakkaasti, niin voiko olla haitallista, siis samalla periaatteella ku ei saa mennä ny mihkään huvipuiston laitteisiin tms...?? :nailbiting: Tuntuu, että tää on maailman idioottimaisin juttu pelätä, mut en löytänyt googlettelemalla tietoa tästä ja en tiedä miten kehtaan neuvolassa kysyä asiasta...:oops:
 
Monethan nukkuu mahalteen läpi raskauden, ja sun maha laukku ja suolisto nousee ylöspäin ja vatsalihakset siirtyy sivuille :D huvipuisto laitteethan on kiellettyjä äkkinäisten voimakkaitten liikkeitten takia, ettei istukka repeä.. Jotenki kaiken järjen mukaan nauraminen ei saa aikaan yhtä isoa voimaa :DMutta en sano juuta enkä jaata tohon, jään pohtimaan tätä :D
 
Jos nauraminen tai esim yskiminen tekisi jotain istukalle tai vahingoittaisi vauvaa, olisi ihmiskunnan historian aikana syntynyt aika paljon vähemmän lapsia :) eli älä huoli. Sillä on siellä lantion sisällä ja vatsaontelossa mainiosti tilaa mitä sun vatsalihakset ei pääse rusentamaan :)
 
Takaisin
Top