Esikoista odottavat

Haha apua nauroin noille kahdelle edelliselle tunteenpurkausviesteille ! :D vaikka en pahuuttani naura, vaan just sitä, kuinka tutulta tuo kaikki kuulostaa.. ihanaa huomata ettei oo ainut hermohullu ja lyhytpinnanen :D Säälittää välillä oma mies, kun sen suurimmaksi osaksi saa kaiken itkun ja huudon ja raivon kontilleen. Pitää vaan aina yrittää muistaa pyytää anteeks ettei toinenkaan ihan uuvu :)
 
Mä olen aina ollut sellainen yksin jupisija, kun sählään jotakin (melkein päivittäin, myös ennen raskautta). Se onneksi lähinnä naurattaa mua ja mies tulee aina jostain nurkalta ryminän perässä vinoillen jotain "Toivottavasti noi ei ole vauvan ensimmäiset sanat", "Kylläpä mammalla on täällä taas kuumat paikat" tai jotaki muuta yhtä viisasta ja itsetuhoista :D Mutta ehkäpä vittuilu on välittämistä.

Fyysisesti olo on mainio ja olen siitä kyllä kiitollinen miten hyvin kaikki on menny tähän asti! Tunteja seistessä saattaa selkä kipeytyä, mutta venyttelyllä, foam rollelilla ja levolla helpottaa.

Ajatukset taas on varmaan nekin aika asiaan kuuluvia, mutta perus minkälainen äiti minusta tulee, teenhän kaiken nyt varmasti mahdollisimman hyvin vauvaa ajatellen ja sellaista yleistä pohdikelua olen huomannut, että millaisia ihmisiä haluan päästää lapseni ja perheeni lähelle, keneen voi luottaa, jne.

Mikään ei ahdista tai pelota (ainakaan vielä) ja nautinkin nyt näistä hetkistä täysin rinnoin, koska tiedostan että tilanne voi muuttua ihan koska vain.

Ensi viikon neuvolaa ja 4D-ultraa odotan kyllä innolla :)
 
Millä viikoilla meette Giovanna 4D ultraan? :) Mä varasin tänään viikoille 27+2, mietin onko hyvä ajankohta.

Onko muiden vatsanahka venynyt hyvin vauvan mukana vai onko tullut jo arpia? Vielä ainakaan ei arpia näy itsellä ja oon kyllä öljynnyt ihoa, tiedä sitten onko siitä hyötyä vai ei. Vähän arvet jännittää kyllä..
 
Mulla on uusia arpia jokunen tullut uskoisin. Lihavuuden takia on ollut ennestäänkin tosi arpinen mutta olivat haalistuneet niin nyt taas palannut ne ainakin tummiksi ja ainakin pari uutta.
 
Me mennään ens viikon pe eli 25+2, jos oikein nopeesti laskin. Mulle ei sinällään ollu väliä ajankohdalla, mutta mies haluaa varmistusta sukupuoleen ja kai vähän pienempänä on varmempaa nähdä rakenteet muutenkin paremmin. Kasvothan näkee kai sit isommilla viikoilla tietysti paremmin :)

Mulla on ennestäänkin arpia, aika vaaleita tosin jo ja en oo kummemmin tutkinu onko ne muuttunu, eli ei kai ainakaan kirkuvan punaisiksi ja ei varmaan uusiakaan :D Olipa epämääräistä, anteeks.

Mikä ehkä vähän naurattaa välillä on operaatio karvanpoisto, mutta ilman apua oon vielä selvinnyt, en tosin montaa viikkoa :D
 
Ei ole arpia vielä näkynyt. :) Olen ahkerasti rasvannut aina saunan ja suihkun jälkeen. Minullakin on jaloissa vanhoja arpia, kun opiskeluaikoina tuli kiloja niin vauhdilla. Ei nekään ole muuttuneet miksikään. :) Pitänee koputtaa puuta :D
 
Täällä alkanut arpia tulemaan, tulee muutenkin herkästi. :cool: Yrittäny rasvata kun muistanu mut ei taija olla apuja.
Karvanpoisto täällä myös yksi ongelma, uimahalliin ois kiva mennä tuntien että on siistiä, mutta kun ei enää näe. :grin
Muutenkin kumartelu etenkin istuessa kun yrittää lattialta ottaa niin tuntuu ettei taivu sinne asti.
 
Eilen tuli 154raskauspäivää täyteen :Heartred harmi vasta ensviikolla seuraava neuvola, kun tää viikko täynnä :/ haluaisin jo nyt lähtee kelaa hakee äitiyspakkausta :D kun siinäkin paketin saapumisessa kestää tovi
 
En oikein tiedä vielä mitä siellä kaikkea on. Täälläpäin niitä on kaksi kertaa, toisella puhutaan lapsen hoidosta ja toisella synnytyksestä. :)

Tilasin äitiyspakkauksen viime torstaina ja hain sen eilen eli täällä tuli tosi nopeasti!! :)
 
Mäkin tilasin sen viime viikon tiistaina ja postitin liitteen keskiviikkona postissa. Niin netistä stalkkasin et päätös oli tullu maanantaina. Ja päätöskirje ja itse paketti saapus eilen molemmat :D mä odotin ihan että siinä menee se 2 viikkoa enenku mitään saa
 
Tosta karvahommasta.. vessan peilistä ku luurailee ni saa edestä ja sivuilta siistiks (kai?...) mut siihen se sit jää :D Ja joo patterin päälle kinttu kerrallaan ni saa sääret sileeks :D
 
Mulla meni kyllä aika kauan äp saamisessa. 10.10. laitoin sekä hakemuksen että liitteen ja eilen saapui. Päätöskin tuli vasta 26.10. Vaihtelee varmaan toimistojen ruuhkan mukaan.
 
Oon varmaan jotenkin outo, kun en jaksa ottaa stressiä siitä karvanpoistosta :D Viimeksi varmaan 10 viikkoa sitten sheivannut. Kamala nyt kun rupesi asiaa ajattelemaan!! :D Uskoisin kyllä, että taivun vielä kuitenkin. :D Pitää kokeilla tässä lähiaikoina. :D Minulla on viikon päästä viikonloppuna sijaisuuspätkä päiväkodilla ja kävin tulevalla työpaikalla kurkistamassa sekä moikkaamassa pomoa. Kun mainitsin äitiyslomasta niin työntekijöillä, kuin pomollakin loksahti leuka lattiaan. Ei ne huomanneet minusta mitään että olisin raskaana. :D Ja näinkin pitkällä. Että siitä varmaan voitte päätellä, ettei minulla vielä isoa mahaa ole. En käsitä mihinpäin tuo muksu oikein kasvaa. :D Pitäisi nauttia tästä mahattomuudesta, mutta en osaa. Kun ei ole vieläkään kunnon masua joka tekisi tämän kaiken konkreettiseksi itselle ja puolisolle. Tuntuu, että kuvittelen vain koko raskauden vaikka ultrassa selvästi poika näkyykin ja potkut tuntuu ja välillä näkyykin tosi selvästi. Huh. Mutta nauttikaa te masuista, minä painun sheivaamaan vielä kun hyvin taivun. :D Ja anteeksi ei ollut tarkoitus valittaa, tästä nyt vaan jotenkin muodostui tällainen valitusvirsi. :D
 
Emmäkää stressiä jaksa ottaa, huvittaa lähinnä oma ähinä ja puhina :D Onneks on sysipimeä talvi, kun on viimeisillään! Ja miehelle olen vannottanut, että mikäli näkee epämääräisiä karvatupsuja pimeissä kulmissa, niin ei sano sanaakaan ja antaa minun luulla, että olen tosi hyvin onnistunut :D
 
Tosta karvahommasta.. vessan peilistä ku luurailee ni saa edestä ja sivuilta siistiks (kai?...) mut siihen se sit jää :D Ja joo patterin päälle kinttu kerrallaan ni saa sääret sileeks :D

Minulla mies on ajellut bikinirajan uimahallikuntoon. Vitsaili jossain vaiheessa tosin sydämen mallisesta pehkosta. Pitäisiköhän käydä tarkastamassa peilistä. :grin
 
Takaisin
Top