Esikoista odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suvetar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ensimmäinen myös tulossa, rv5+1 tällä hetkellä ja LA 18.10. :)
Ehdin juuri täyttää 29 ennen esikoisen tuloa. Nyt sormet ja varpaat ristiin että kaikki menee hyvin! Siis meillä kaikilla!

Täälläkin esikoista odottava. Tein vasta eilen positiivisen testin eikä aivot ollenkaan sisäistä asiaa vielä. Nyt on ihmeen rento olo, en ole ajatellut tehdä uutta testiä ainakaan toistaiseksi.
LA on laskurin mukaan 28.10. eli nyt on ilmeisesti rv 4+3.

Täällä 25vuotias esikoista odotteleva. LA on 8.10. Sekavien kiertojen takia käyty jo kahteen kertaan ultrassa ja tänään näkyi vahva syke (rv 7+2). Onnea kaikille meille odottajille! :)

Enimmäistä se minäkin odotan ja on mukava huomata, että on muutama muukin 39-vuotias.
Itse jäin jotenkin ihmisten pelottelun ja netin välityksellä luuloon, että raskaus ei varmasti enää onnistu ei ainakaan helpolla.
Oli iloinen yllätys ettei se ole mikään kiveen hakattu sääntö.

Täällä esikoistaan odottaa 37-vee. Nyt rv 5+1.
Ja komppaan Campanitaa tuon iällä pelottelun kanssa. Me saatiin ihana yllätys kun meillä tärppäsi toisesta kierrosta, kun mua on kanssa peloteltu jo vuosia ton iän vaikutuksesta lastensaantiin.

täällä on myös yks ekaa odottava :)
oon ihan hermona innosta vihdoinkin onnistui 2016 luvulla kyllä me saatii kovasti yrittää 5 v ja nyt vhdoinkin onnistui
kuulkaa voisko teistä joku ihan pikkasen valaista mua miten noi viikot oikein lasketaan ekan kerran ku tein testin se oli 13pvä helmikuuta silloin se näytti 3-4 raskausviikkoa eli miten tosta lasketaan eteen päin esim millä viikolla nyt oon suurinpiirtein ?
mut pakko myöntää oli se tosi kova sana sama ku oltaisiin voitettu lotossa ku sain plussan tikusta mä räjähdin innosta ja onnesta niin että sinä päivänä juoksin olkkariin huutaen mies katto minkä ihmeen kohtauksen sain yhtä äkkiä huusin vaa kato tätä testiä kato tätä testiä näät sä saman ku mä ? näät sä yhen vai kaks viivaa ? se vastas kaks viivaa siinä erottuu selkeesti miten ni se kysyi mä: tajuut sä ollenkaa mitä tää takoittaa hömppä tää tarkoittaa sitä että oon testin mukaan Raskaana no se ei aluks heti uskonu no ei mitää päätin heti varata ajan labraan virtsakokeisiin lopulta sain muutaman päivän sisällä ajan ja mikä parasta tulos tuli ja se oli Positiivinen sama ku kotosalla soitin miehelle kerroin että kuuleppas ukko kultain se on semmonen juttu että nyt oot kuule isä ukko nyte :) no se sekos siitä nii että soitti heti koko sen suvulle kertomaan uutisen ja sen jälkee siitä tuli heti ylisuojeleva
et saa nostaa imuria se on liian paina muista vauva jos jotain käy sille ni se ei anna mulle anteeks sitten kauppa reissu et saa ostaa liikaa et voi kantaa raskasta muista vauva tai et saa anteeks jos käy jotain mä vaa nii heh .... juu :)

NewMama90 lasket edellisten kuukautisten alkamispäivästä viikot. Eli jos esim. Viimeiset kuukautiset olivat 4.1 niin 1.2.2016 rv4+0 ja tänään olisi meneillään jo rv9+0 :--)

Muoks.. siis viikko 8+0 tänään olisi, vähän laskin väärin :D

Muokattu viimeksi:
NewMama90 ne digitaaliset raskaustestit näyttää arvioidut viikot hedelmöityksestä eli ei niin sanottuja virallisia raskausviikkoja :)

muuten onks teillä jo tullu joitakin ensi oireita ?
mulla ei tullu kauheesti mitä nyt aluks alkoi oikean puoleista rintaa nippaseen sitten ummetusta ja vähän laimeaa väsymystä
ei muuta nyt olo sellanen et onks oikeesti kaikki hyvin masussa :0 ku ei oo nyt pariin päivään tuntunut miltään
ei oo ees ollu pahoinvointia apua oon ihan riekaleina mieleltä oottamisen kanssa vasta tostaina alkaa eka neuvola reissu ja tuhat kysymystä mielessä heti en jaksais millää oottaa

Kiitti SiniApila :) toi oli tosi arvokasta tietoa kiva ku jostain sain jonkun näköistä tietoa
tiedostamaton tila se on oikeesti hirveetä
sitä rupee sit kuvittee kaikkee tyhmää päässä jos ei saa mistää tarkempaa tietoo
hetkinen wow oonks mä niin pitkällä jo oikeesti
nipistäkää joku mua onks tää kaikki unta vai todellisuutta

NewMama90 googleta lasketunajan laskuri ja syötät sinne sun tiedot eli viimeisten kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus :) saat lasketunajan arvion!

oikeesti mahdotonta uskoa että oon jo noin kivasti pitkällä ku ei oo mitää mitää miltä tuntuis ei särkyjä ei pahaa oloa ei mitää

olo on tosi hölmistyny jotenki ku ei tunne mitää pää on ihan räjähtämis pisteessä ku pyörittää asioita liikaa päässä

Takaisin