Esikoista odottavat helmikuiset

Voi vitsit, ihanaa kun hyviä uutisia vaan satelee tänne, onnea hurjasti kaikille nt-ultrassa käyneille ja pikkusensa nähneille!! :) <3 Nyt voi tosiaan hieman huokaista ja alkaa nauttia, ja mikä ihaninta saa alkaa kulkea maha pullottaen ihan vapaasti =D

Vaunuista, mä oon jotenkin miettinyt et haluaisin kaiken olevan uutta vaikka maksaahan ne hunajaa... Onneks mulla on niin ihana ja osallistuva perhe että luulen et tollaset suuremmat hankinnat tulee heidän kautta, äiti jo eilen kyseli et koska mennään ostoksille :D Meillä on muuten toi vauvan syntymäajankohta ihan parhaaseen mahdolliseen aikaan kun tammikuussa alkaa kaikki alet! Jos la olis joulukuussa niin sillon kaikki ois kalleimmillaan just ennen joulua, nyt voi ne kalleimmat ostokset jättää sinne tammikuulle ja ostella sit vähän halvemmalla... Nehän myy niitä rattaitakin edellisen vuoden malleja suht huokeesti pois uusien mallejen tieltä.

Inttu mäkin taidan olla vielä siinä haikaravaiheessa, äiti alko eilen puhumaan et jos näyttää siltä että vauvasta tulee tosi iso niin pyydä leikkausta, et synnytys voi olla aika kaameeta jos vauva on jätti, en osannut kyl yhtään ajatella sellasia vielä :D Haikarahan sen vauvan tuo, ei synnytykset tai leikkaukset, hui... :P

Tervetuloa Ameeba, hyvin soluttauduttu :D

Kivaa tosiaan ku muutamien kanssa mennään ihan samoilla aikatauluilla, saadaan sitten jännäillä yhdessä kenen luona se haikara tulee ensimmäisenä käymään

ellumoj, kuulostaa tosi kurjalta :( Jaksamisia! Hyvä että saat kuitenkin olla kotona lepäilemässä eikä tarvii töissä kituutella...

Mullekin iski kova hankintavimma päälle noitten hyvien ultrauutisten jälkeen, tosin meinaan viel malttaa mieleni:) Mut haaveilen kaikennäkösestä..... Se äitiyspakkaus olis ihana saada, mut missä vaiheessa raskautta sen saa? Sellasta isyyspakkausta ajattelin alkaa väsäämään ja antaa sen isänpäivänä, sinne oon hankkinut jo yhet sukat joissa lukee jotain että i <3 dad tms. ja vauvankäyttöoppaan :D Täs on hyvää aikaa koota sitä.... Sitten alotin eilen raskauspäiväkirjan teon, siellä on kirjotettu jo viikkoon 9. asti =) Siitä tulee kyl ihana muisto<3

Hauskaa, että kaikilla on jotenkin niin yhteneväisiä tunteita ja ajatuksia. Mäkin ehkä viikko sitten kehuskelin, ettei juuri ole mielessä vaunut tai muutkaan hankinnat. Nyt kun ultrasta tuli hyvät uutiset ja raskaus alkaa tuntumaan jo todellisemmalta, on tilanne muuttunut täysin. Eksyttiin eilen kauppareissulla lastentarvikeosastolle, ja johan alkoi ostoksetkin kiinnostaa! :D 

Mä iskin kauppareissulla silmäni yksiin rattaisiin, ja mallin ollessa kohtalaisen uusi, en juuri löytänyt niitä vielä netistä käytettyinä. Toisaalta me tarvitaan mahdollisimman kapeat vaunut, että saadaan ne kotihissiin sisään - ja nämä olis just sellaiset. (Kyllä mä syyt keksin että saan vaununi!) Ehkäpä siis investiomme juuri niihin sikakalliisiin, laadukkaisiin rattaisiin, ja etsitään sitten muut kalusteet ja kalliimmat hankinnat käytettyinä. 

Pakko kyllä tunnustaa, että olin totaalisen kujalla siellä vaunuosastolla. Kesti hetken ottaa tolkkua yhdistelmävaunuista, erilaisista lisävarusteista, vaunukopista ja ties mistä. APUA! :) Onneksi tässä on vielä aikaa päästä kaikesta kärryille.

Hyvä pointti nuo tammikuun alennukset! Tässähän voi siis rauhassa koko syksyn etsiä käytettynä haluamiaan tuotteita, ja jos niitä ei löydy, rynnätä viimeisenä vaihtoehtona sitten alekaupoille. Vaan kuinkahan monen hankinnan tuota uskaltaa jättää niin viimetinkaan. Enkä viitsi edes väittää pystyväni odottelemaan vaateostosten kanssa tammikuulle - oh no!

Tässä yksi lisää hihkuu onnesta. Käytiin aamulla np-ultrassa ja kaikki meni hyvin.

Käytiin niin aikaisin aamusta että kaveri oli vielä yöunilla eikä halunnu kääntyä tökkimisestä riippumatta. Piti sit lennosta ottaa kuvia niskaturvotusksen mittaamista varten. Riskit oli hyvin pienent. Kokonaispituus on 6cm, kuulemma normaalin pituinen vaikkakin minusta kuulosti hyvin pitkältä. Laskettu aika olisi päivän verran myöhemmin mutta pysytään vanhassa siis 17.2. Meitä on nyt tosi monta menossa samassa vaiheessa, ihanaa on paljon vertailukohteita.
Onnea vielä kaikille jotka saivat kuulla hyvät uutiset uä:ssä ja niille kanssa joilla se on vielä edessä.

Kyllä sitä huokaisi ultran jälkeen kun sai kuulla et kaikki on hyvin. Menin heti kertomaan muutamalle tutulle töissä : ) Ja vauvakin näyttä ihmiseltä ja jotenkin vähän konkreettisemmalta. Nyt tuli sellainen olo et kasvais nopeasti et näkis ja tuntis sen niin se olisi paljon todellisempi. Nyt se on vaan sellainen mielikuva et siellä on joku mä en vaan tunne enkä näe sitä. Synnytystä en ole edes ajatellut kun se on sellainen tapahtuma joka tapahtuu hämärässä tulevaisuudessa. Ehkä hyvä näin. Nyt sit seuraavaksi odotetaan potkuja.

Minä olen Juudithin kanssa samaa mieltä. Jotenkin vaan haluaisin ostaa kaiken uutena ja sit jos kaikki menee hyvin niin jättää seuraavaa vauvaa varten. Sit ne on vähän niinkuin tuplasti käytössä. Ajattelin kanssa katsella kaikkea ja ehkä sit yritän tähdätä alemyynteihin jos maltan sinne asti odottaa : )

Ameeba tervetuloa joukkoon. Meillä onkin sama la jos otetaan huomioon meidän yhden päivän heiton. Onnea ultraan...

Ellumoj ikävä kuulla että tässä vaiheessa selkävaivat alkaa. Jaksamisia ja mukavaa lomaa...

Juudith ihana idea tuo isyyspakkaus. Yksi kaveri teki aikoinaan omalle miehelle ja se oli aivan ihana. Oli ostanut sille essun vaipan vaihtoa varten : )

Hehe, mä menin tänään neuvolan jälkeen ostamaan parit bodyt ja pöksyt kun olin saanut kuunnella papusen sydänääniä <3 Muuten kaikki muut vauvaostokset menee vähän myöhempään, mutta nyt oli vaan pakko saada ostaa ekat vaatteet pikkuselle :D

Hei, täällä olisi yksi esikoistaan odottava mukaan keskusteluun!
Alku on ollut raskasta, paino on ollut aina normaali, mutta nyt joudutaan pian lihoitus kuurille kun paino on laskenut sen puolikiloa viikossa, vaikka ruokakin jo maistuu kohtuullisesti. Väsy on ollut aika kova, ei meinaa saada töiden jälkeen mitään aikaiseksi. Alkuraskausultrassa kävin, kun alkuvuonna oli tuulimunaraskaus ja kiertoa ei ole ollut minkäänlaista ja yhdet välikuukautiset kerkisivät tulla kun ihmeen tuurilla tärppäsi uudelleen ja tuuria se kyllä olikin kun harvemmin toisiamme näimme. Neuvolan ultrassa käytiin 13. viikolla ja voi sitä riemua, siellähän oli ihan ihmisen näköinen kaveri, joka pyöri ja potki.<3

Kyllä jo jännittää ja mietityttää ensi vuosi, kun meillä mies tekee ulkomaan töitä ja on suomessa todella vähän. Kysymysmerkkejä on paljon ilmassa! Onko kellään lähipiirissä vastaavaa tilannetta?

Hankintoja ei olla vielä tehty, mutta paljon ollaan pyydetty kavereilta lainaan sänkyä ja muuta vastaavaa. Mies on autoa etsinyt ja sellainenkin toivottavasti ensi viikolla jo on(tällä hetkellä vain laina-auto, kun edellinen myytiin jo alku kesästä). Meillä on mies näistä hankinnoista paremmin kärryillä kuin minä(mitä kun nukun kokoajan).

Vaikka olen laihtunut niin mammahousut on pitänyt hankkia, en ole kestänyt mitään painetta mahan päällä.
Sitten mulla on aika kummallinen raskausoire, sylkirauhasten ylituotantoa, saan kulkea sylkikipon kanssa, oletteko kuulleet ikinä vastaavasta tai joutunut itse kokemaan?

Minä 42 v odotan esikoista.
 Kävin ultrassa viime torstaina 12+2 . Kaveri oli 4,9 cm pitkä hyvin eloisa. On muutaman päivän jäljessä, mutta ei muutettu laskettua aikaa, se on 12.2.
Tämä on kyllä sektio lapsi, joten leikataan varmasti hieman aikaisemmin. Leikkus johtuu iästäni ja että kohtuontelo on kerran leikkauksessa avattu myöman poistossa. Se voi synnytyksessä olla riski ja onhan vauvaa odotettu noin kymmenen vuotta. Ei siis mitään riskejä!!!!!!!! Kaikki arvoit ja jutut olivat kunnossa, joten riski saada sairas lapsi on todella pieni.
Olen edelleen todella hämmentynyt ja ihmeissäni, onko tämä totta. Kovan verenhyytymisarvon takia tämä on koeputkivauva ja pistän veren ohennusta joka ilta. Vauvan vaatteita en ole vielä ostanut enkä ommellut.

Kaikkea hyvää ja siunausta kaikille.

Täällä odotellaan myös esikoista. Perjantaina käytiin ensimmäisessä ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. :) Nyt voi siis hyvillä mielin jatkaa odotusta. :) Meillä ei yritystä kauan kestänyt kun plussa jo tuli, maaliskuussa nimittäin lopetin vasta pillereiden syönnin. Yhdessä ollaan oltu kuutisen vuotta ja molemmilla vakituiset työpaikat joten nyt oli sopiva aika kasvattaa perheen kokoa. Ensi vuoden elokuussa olisi häät tiedossa joten minulla alkaa kova kuntoilu synnytyksen jälkeen jotta olen hyvässä kunnossa häissä. :)

Toi isyyspakkaus idea on aivan loistava!

"Hankinta-arki" iski meille päälle, kun miehen serkun vaimo onnitteluviestinsä lomassa luetteloi kaiken, mitä saadaan jos halutaan :) Me kun ollaan opiskelijoita, niin otetaan sieltä kaikki tarpeellinen mitä lainaksi saadaan. On myös kivaa, kun ei ole paljoakaan varastotilaa, kierrättää sukulaisten kesken kaikki mahdollinen. Rattaat, syöttötuoli ja sitteri on ainakin tulossa. Mun isovanhempien vintillä on myös oma vanha pinnasänkyni, jonka voi ottaa käyttöön. Kierrättämällä mennään siis meillä ja hyvin tyytyväisiä ollaan. Kivaa kun muillakin jo hankinnat mielessä :)

Tervetuloa uusille ja onnea helmivauvan johdosta! 

Onnea uusille helmivauvaa odottaville ja tervetuloa pieneen joukkoomme joka näköjään kasvaa aika vauhdilla : )

Minä löysin ihanan mekuupussin neulontaohjeen ja päätin hakea langat siihen. Olen siis kova neuloo muutenkin ja nyt on hyvä syy siihen. Lopputulos olikin että ostin säkillisen eri lankoja jotka riittää ainakin kolmeen eri vaatesettiin. Mies katseli vierestä silmät pyöreänä ja ihmetteli mitä mä oikein aion tehdä : ) Ei siis kannata eksyä kauppaan aikeena ostaa jotakin pientä vauvalle.

Te jotka suunnittelette isyyspakkauksen tekemistä laitaisitteko viestiä mitä kivoja ideoita teillä on ja jos olete tehneet löytöjä niin nekin voi mainita. Voidaan sit "käyttää" toistemme hyviä ideoita.

Jee! Ultra ohi ja kaikki oli hyvin!! sen niskajutun paksuus oli 1,8-2 mm tienoilla.. oli vähä hankala mitata ku käänteli kylykiä ja torkahteli koko ajan. <3 :) Se kuulemma on ihan hyvä. Pituus oli jotain 6cm paikkeilla ja kuulemma 12+2 ois menossa mutta menkoista katottuna 11+6.. eli otappa siitä nyt sitte selevää missä se on menossa. :D No, kaikki oli hyvin ja nyt oon onnellinen eikä tarvi enää ressata sitä. Vielä n. viikko tätä kauhunaikaa nii sitte uskaltaapi höpöttää kavereille.. ja vanhemmille.. ehkä. :)

Hei täällä ilmoittautuu uusi odottava mamma. Nyt vasta tuli halu löytää samassa tilanteessa olevia ihmisiä, oikeastaan kellään kavereistani ei ole vielä lapsia eikä tarkoitustakaan niitä ihan heti saada. Joten mikäs sen parempi paikka kuin tämä! Olen 23 vuotias ja mies on 24. Meillä kävi uskomaton tuuri ja tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta, toivotaan, että hyvä tuuri jatkuu loppuun asti. Tällä hetkellä viikot 14+0 eli laskettu aika on 5.2. Menee jännäksi saanko synttärilahjan, omat synttärit on 8.2. Ja miehellä 17.1, jos vaikka syntyisi ajoissa :) Meillä oli eka ultra muutama viikko sitten ja kaikki oli hyvin. Edellisenä yönä näin kyllä vaikka minkälaisia painajaisia. Helpotuksen määrä oli suunnaton kun kuuli Pähkinän sydänäänet. Kaikki näytti hyvältä, Pähkinä nukkui vielä istukkaa vasten ja näytti vain selkänsä, ei suostunut kääntymään vaikka kuinka heilutettiin ja kiusattiin. Vähän kuitenkin liikkui niin saatiin siitäkin rauha.
Onko teillä työnimiä vauvalle? Meillä tosiaan tuo Pähkinä, mikä tuli ystäväni lausahduksesta :)
Vaunut on meillä jo hankittuna kun sain kaveriltani todella hyvällä diilillä Emmaljungan uusia vastaavat vaunut ja kaupanpäälle vielä pinnasängyn ja hiukan vaatteita. Tosin ne ovat hiukan tyttömäisiä, mutta tuskinpa se haittaa vaikka pojallakin pitäisi.
Apua tästä tulee nyt hirmuinen kilometri postaus!
Hei saako kysellä mistä päin te olette? Itse muutan parin viikon päästä Kouvolaan enkä tunne sieltä ketään (!) niin olisi kiva, jos sattuisi olemaan sieltäpäin joku :) 
Niin ja tosiaan elämäntilanteesta niin itse olisi tarkoitus valmistua joulukuussa (oppari pitäisi tässä kirjoittaa...) ja mies valmistuu nyt 30.8 ja aloittaa työt 3.9. Itse sain töitä Kouvolasta, mutta en ole vielä kertonut raskaudesta enkä kerrokaan ennen kuin on soppari kirjoitettu. Sitten ajattelin kertoa lähes heti, koska haluan kuitenkin olla reilu työnantajaa kohtaan. Suuria muutoksen aikoja eletään nyt. Meillä on myöskin ensi elokuulle häät suunnittella (jollakin muullakin taisi olla?), mutta en oikein osaa tehdä sen asian eteen mitään :D
Nyt lopetan. Toivottavasti jaksoitte lukea tämän :)

Täällä yllätys-helmivauvan odottaja ilmoittautuu vielä mukaan. Ensimmäistä odotetaan, ja alkuhämmennyksen jälkeen olo on onnellinen. Nt ultra viime viikolta takana ja kaikki näytti ihan normaalilta. Laskettu aika olisi helmikuun puolen välin jälkeen. Oireita ei ole rintojen arkuutta lukuun ottamatta ollut oikeastaan ollenkaan, ja senkin takia olo tuntuuu vieläkin epätodelliselta! Pieni ihmisenalku siellä kuitenkin vatsassa köllötti, heilutti kovasti käsiä :)

Onko ketään muuta, joita jo hieman mitetityttää tuleva vauva-arki? Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo lähes vuosikymmen ja tuntuu hassulta että kohta meitä on kahden sijasta kolme! Mies on työn ja urheilun vuoksi myös paljon pois kotoa..Vauvoista ja lapsista minulla ei kauheasti ole kokemusta muuten kuin kummilasten muodossa, mutta toivon silti selviäväni :)

Onnea ja tsemppiä kaikille odottajille!

Minua ainakin hiukan jännittää se vauvan ja lapsen kanssa eläminen. Itsellä ei ole oikein mitään kokemusta vauvoista, mutta luotan siihen, että äidinvaistot toimivat oman ipanan kanssa ja kaikki sujuu hyvin. Odotan kyllä suurella innolla sitä ja ollaan jo suuresti puhuttu miten kasvatetaan lapsemme :D Katsotaan miten se menee oikeasti. Meillä avomies aikoo lähteä jossain vaiheessa ulkomaan komennukselle ja se mietityttää. Toisaalta ei ole vielä tietoa ajankohdasta, joten sitä vielä turha murehtia :)
Itsellä alun pahoinvointi (sekin oli suht kesyä, oksensin vain kerran) on helpottanut ja oireet vähentynyt. Onko teillä muilla koko ajan nälkä? Tuntuu, että tunnin välein pitää saada jotain suuhun pantavaa :D Syön kyllä vähän kerrallaan, joten sekin varmasti tekee sitä.

Tervetuloa Aidi ja Selina! :)

Selina, täällä toinen lähes täysin oireeton tapaus, tuntu nt-ultrassa niin hassulta että sisällä oikeesti kasvaa tollanen pieni ihana vauhtipää eikä itsellä se tunnu missää... Mutta totta se taitaa silti olla <3 Vauva-arki myös täällä hieman jännittää, vauvanhoidosta vain hieman kokemusta ja tiedän jo nyt että se stressin määrä tulee olemaan valtava! Suurin pelko varmaan on että se kuolee yö aikana tms :( Muistan kun meidän koiravauva oli justiin tullu meille, niin mun piti öisin välillä käydä tarkistamassa hengittääkö se, voin vaan kuvitella et jos olen niin neuroottinen koiran kanssa niin mitä se tulee olemaan lapsen kanssa, en varmaan nuku öisin sekuntiakaan=D

Aidi, juu nälkä on kova ja jatkuva, maha tuntuu pohjattomalta :D Ja se kiukun määrä jos on kovin nälissään eikä saa heti ruokaa, normaalioloissakin pistää vähän vihaks mut nyt se kyllä pistää näkemään täysin punasta :P

Altsu, mä en oo viel keksinyt uutta sinne isyyspakkaukseen, oon koittanut katella kaupoissa vaatteita yms mis lukis jotain isään liittyvää mut ei oo viel pistäny silmään kun en sukat mitkä jo hankin :/

Tervetuloa mukaan Aidi ja Selina!

Täällä myös nälkä suuri ja kokoaikainen!!! Oon nyt vähän yrittänyt tarkistella annoskokoja sen jälkeen kun huomasin, että söin yksin päivän aikana ison monen litran kattilan kesäkeittoa kunnon voileipien kera (ja en edes viitsi mainita mitä kaikkea muuta). Mutta siis siitä pidän huolen, ettei ruokailujen välille tule 2 tuntia enempää. Pahoinvointi, heikotus ja kiukku alkaa nimittäin heti 2 tunnin jälkeen. Nim. banaanilaukussakokoajan. Mulla myös hedelmien ahmiminen auttaa. Nam!

Miunkin pitäis ostaa lisää hedelmiä, päärynää rupes tekemään just nyt ihan törkeesti mieli :D Nyt alkanu varmaan hormoonit miulla hyrrätä kun oon ollu töissä kauheet agret päällä. Kaikki muut on jotenkin ihan kauheen huonoja ja hitaita ja se ottaa ihan sikana päähän :D Puhisen siellä itekseni keittiön puolella ja räyhään välillä kassan puolelle sinne. Työntekijä raukat pitää minuu varmaan ihan kauheena ämmänä :D

Täällä kans esikoista odottava 24v, mies 23v. Oli ihan mahtavaa nähdä pikkunen venyttelemässä ultrassa ja toetää että kaikki kunnossa <3 Viikkoja on nyt tänään 14.

Mullakin nälkä yllättää siinä parin tunnin jälkeen ja jos ei kerkee syödä niin sit tulee kunnon kiukku kohtaukset..  Mulla on töissä ollut nyt kasa hedelmäpilttejä ja jugurttia mukana, niin pärjää aterioiden välit :)

Onneks mies on ymmärtänyt huolehtia niitä jääkaapin täyteen, niin jää nää kiukkukohtaukset vähemmälle.... :D

Iltavuorot alkaa olla vähän ongelma, kun tuo pahin väsymys alkaa jo 15 aikaan ja siitä vielä ysiin asti pitäis jaksaa tehdä töitä :/

Monella muullakin on varmaan ollut rintojen arkuutta? Mulla se on tosiaan ollut oikeastaan ainoa oire, ja nyt sekin lähes loppui kun rv 12+2. Toivottavasti kaikki silti hyvin..

Mulle on nyt parina iltana ennen nukkumaan menoa ilmestynyt molempiin ranteisiin nokkosihottuman näköistä ja todella kutiavaa ihottumaa. Ekana yönä hävisi mutta tänä aamuna "syyhy" oli levinnyt käsiin asti. Olen herkkäihoinen muutenkin, mutta ei kuitenkaan mitään atooppista ihoa. Onko kenelläkään vastaavaa? Kortisoni & histec auttaa vähän.

Smari: Tilanne sinänsä samanlainen että kysymysmerkkejä on paljon, mutta mies ei kulje ulkomailla asti onneksi.. Paljon pitää hänen kyllä joustaa omista menoista sitten kun vauva syntyy.  Onneksi ei kulje baareissa tms vaan urheilee "puoliammatikseen". Ensi vuonna mahdollisesti suunnitteilla ulkomaille lähtö n. vuodeksi, mutta koska olisin äitiyslomalla niin voisin lähteä mukaan! Ajatus kiehtoo kyllä, mutta vaatisi kyllä aika paljon järjestelyjä. Ja tuosta sylkiongelmasta, minulla on valitettavasti ihan samaa. Luin jostain neuvolasta tulleesta oppaasta että on normaalia.. Ihan hävettää välillä syljen eritys kun puhuu tuttujen ja tuntemattomien kanssa. :/

Miten muuten teidän muiden puolisot on suhtautuneet raskauteen ja tulevaan vauvaan? Olen yrittänyt kovasti ottaa miestä mukaan juttuihin, ettei hän jäisi ulkopuolelle. Tuntuu kuitenkin että hän ei ole kovin vastaanottavainen, vaan lähinnä kiinnostaa uuden auton hankinta ja sekös minua ärsyttää välillä :) Hän on ehkä hieman hämmentynyt vielä, ja on muutenkin melko hiljainen joten ehkä tarvitsee vain aikaa tottua ajatukseen vauvasta..

Tervetuloa uudet helmiäisten odottajat :)

En ole vähään aikaan täällä käynytkään, töitten jälkeen ei aina jaksa istua koneelle. Tänään menossa iltavuoroon. Töissä mennyt muuten ihan hyvin mutta iltavuorossa aina siinä viiden maissa maistuis päikkärit, aamuvuorossa taas yhden maissa. Mitään en oo turhaan stressannut :) Vanhuksia hoitaessa menee just niin kauan kun menee :)

Selina: Minäkin olen yrittänyt ottaa mieheni mukaan juttuihin ja on innoissaan tulevasta vauvasta mutta hän ei vielä suunnittele asioita samalla tavalla kuin minä :) Sanoinkin hänelle toissa päivänä että muutaman viikon päästä voi alkaa tuntea liikettä ja silloin hänkin saatta tuntea jotain kun hän koskettaa mun mahaa ja ehkä se silloin kolahtaa paremmin kun konkreettisesti voi tuntea jotain :) Molemmat ollaan tosi onnellisia ja hän jaksaa kuunnella mun valituksia voinnista :D 

Ekat äitiyshousut ostettu :) Kyllä on niin ihanat jalkaan, että tuskin muita enää laitankaan, vaikka meniskin vielä :D

Meillä mies on kyllä tosi kivasti mukana, katsellut käytettyjä vaunuja yms. Ja neuvolan oppaita lukee kanssa mielellään.

Mulla on sellainen tilanne, että työsoppari loppuu kohta ja seuraava olis tiedossa vasta lokakuulla, no mielellään tietty pitäisin lomaa tässä välissä, mut mietin vaan, et jos olen nyt kuukauden pois töistä niin miten jaksan enää palata normaalirytmiin takaisin..

Takaisin