Esikoinen toiveissa

Mä en itte mikää ovis-asiantuntija oo, ku itekki vielä vähä opettelen :D mut mulla oli ainaki 'käyttö ohjeissa' kerrottu, että millo kannattaa ovista tikuttaa.. Mut mähän itte tein ekan kierron, et taisin tikuttaa koko kierron, ku tutustuin niihin tikkuihin ja että oppii 'tulkitsemaa' :) jokainen tyylillään :D

Mulla on vielä piinapäiviä jälellä ! Kp 29 ja 2-5 päivää !! En oo kyllä vieläkään erikoista havainnu, että näinköhän :) tosin enhän mä havainnu mun edellistäkää raskautta, kun vasta tajusin, että myöhässä ollaa :D ei kai auta kun jännäillä ! :)

Moi taas! En tiedä oonko ihan tyhmä kun menin eilen tekemään testin (vasta viikon päästä pitäisi mun laskujen mukaan alkaa menkat). Negaahan se näytti, mutta kun tarkasteli lähemmin niin näkyi haaleaakin haaleampi toinen viiva! Luulin kuvittelevani sen, mutta mieskin sanoi että näkee sen. En ole koskaan aiemmin noi tarkasti tikkua katsonut, joten en tiedä onko tuossa mitään erikoista vai näyttääkö aina siltä. Käytin niitä Prisman halpistestejä, liilassa pahvirasiassa 2 kpl / about 4 €. Voiko jo tässä vaiheessa näkyä jotain haamuviivoja?

Kuulostaa pregchekin testiltä :) voihan se ollakin, mutta niinku sanoit, olit tosi aikaisessa. Teepä muutaman päivän päästä uudelleen jos se viiva siitä vahvistuu! :) +++

Niin ja mulla on pregchekin testeissä vaan hyviä kokemuksia, ei oo mulla näyttäny haamuja!

Naurattaa oma käytös kun oon niin kissa pistoksissa Pitää kehitellä hirveästi tekemistä että nämä muutama päivä menisi nopeaa. .

Noni tää lähti nyt vähän käsistä, mutta tilasin sitten 20 paketin CB:n tuplahormoni digitestejä, juhannusovulaatiota sitten metsästämään. Tulee hauska mökkiviikonloppu kaveriporukan kanssa, miestäkin vähän nauratti jo tuo laskennallinen ajoitus... :smiley-ashamed005

Hirvi1, mä testasin ekan kerran juurikin tollasella liuskalla dpo9 ja sain sen "viivanpaikan" sit dpo11 sain jo puikkotestiin selkeän haalean viivan. Nytpä mennäänkin jo 6+1 :) pahoinvointi alkaakin jo hiiviskellä täällä mun luo.. tänään etonut ihan urakalla pitkin päivää, ei malta odottaa että pääsis jo kotiin ottamaan rennommin.. ei nää iltavuorot oo yhtään raskaana olevan hommaa ku väsyttääkin niin hirveästi.

MrsC: Noniin toivotaan, että ovis löytyy! :p Ensin luin, että 20 pakettia eli 200testiä:woot::woot:

Apua, ei sentään 200 testiä :joyful: On muuten kyllä todella paljon edullisempia netissä, puolet lähtee hinnasta pois amazonissa verrattuna apteekkiin!

Eikö, mäki tilasin olikohan se halpatesti.fi tai joku sen tyylinen, ja puolet lähti kans apteekkihinnasta pois. EIkä postimaksuja! :)

Bb joo nuo iltavuorot on ollu melkosta taistelua nyt raskaana ollessa! Meillä kun ei ole tarjolla töissä kun vaan iltavuoroja niin se on lähinnä ollu että töihin ja nukkumaan. Jospa selviäisit vähillä raskaus oireilla :)

Tiedän miltä vuorotyö tuntuu. Aamu ja iltavuoroja, viikonloppuja, yhden päivän vapaita ja työputkia. Jo alkuraskaudessa oli kamalaa kun oli kauhea VÄSY. Ja siihen päälle raskas työ.:wideyed:

No se on mun arkea ollut viimeiset 3 vuotta ja voin kertoa että ei tuu ikävä noihin hommiin kunhan äippälomalle jään ja oon jo ajatellu että takasin en mene. Lähen sitten kouluun ja muihin töihin jos elämä sen vain suo.. tuonne en palaa enää.

Mulla ollu samat ajatukset :D oon kans ollu kolme vuotta samas paikassa ja olin niiiin mielelläni jäämässä äippälomalle lokakuussa. Mutta enpä jääkään. :wtf:

Takaisin