Ihan ku olisin jossaa joskus lukenu tosta sähkötupakasta, että olis melkee parempi vaihtoehto raskaana, ku ite tupakka.. jostaa mulla tämmönen mielikuva, mut voin olla väärässä...
Valitettavasti oon itte kanssa tupakkaa sortunu ihminen, mutta vähentäny kyllä oon ja plussan tullessa olis tavote kokonaa jättääkki.. hyvin se vähentäminen viimeks onnistuki, tulipa melkee sit kahta kauheempana takas, ku tuulimuna todettii... Mut tosiaa tarkotus on lopettaa. Vaikka ite tupakoin, nii raskaana olevia naisia en ite pysty kumminkaa sietämää :D jokaisen valinta, mutta mun mielipide on se että 9kk pystyy kyllä ilman 'päihteitä' elämää tai enemmänki... Mut jokainen tyylillään. Mut tarviiko kumminkaa pientä ihmistä altistaa kaikelle ? Eikä munkaa lopetus varmaa tuu helppoo olemaa, en voi asiaa kiistää. Mut hyvä puoli on se, että meilläkin töissä tupakointi työaikana on kielletty, nii helpottaa asiaa muutenki :D pitää sit kovasti töissä olla, jos ei muu auta :D
Mutta tekstin tarkotuksena ei oo kumminkaan loukata ketää tai mitää. Esitin vaan oman mielipiteen asiasta
Tänää kp 31 ja harkitsin aamulla testin tekemistä, mutta en sit kumminkaa :D voihan tässä päivän aikana käydä vielä vaikka ja mitä. Jos huomenna sit ? :D kirotut piinapäivät ! Mut yhtää ei täti olo ole... Eikä toi vatsakaa oo mitää ilmotellu, että polttelis tai vääntelis. Tulis sit jo, jos on tullaksee ! :D mut eiköhän nyt, ku asiast pääs sanomaa, nii alkaa seulana vuotamaa :D