Esikoinen toiveissa

Jannah mitkäs päivät sulla nyt olikaan menossa? Ei taia olla kauaa enää että pääset heilumaan testipuikon kanssa? Viikko? ;)

Ihanaa kuulla että nyt voit paremmin! Haha voi ei "kävelevä zombi" :hilarious: hyvä että paremmin voit.Voi ku aika vaan menee sullahan on jo Np ultraki :eek: onko pikku masu jo ? :) Toivotaan ettäkaikki hyvin nyytillä/nyyteillä jos sieltä löytyykin pari ;)

:) huvitutti tuo turina ja pörinä joka rööristä.. tosin täytyy sanoa että täällon kans yks samanlainen oireilija ja vasta 5+4 mennään.. kuvotusta hitusen kans havaittavissa mut katotaa ens ja seuraavaa viikkoo mitä sitten :D

Joo, ihana kyllä päästä parin viikon päästä sinne ultraan ku ei käyty missään alkuraskauden ultrassakaan yksityisellä. :)
Noooh, itte miellän tän massun lähinnä läskiksi ja turvotukseksi.. mun mummo tosin sano että tyttö on tulossa koska oon levinny sivusuuntaanki :'D tissit on lähinnä kasvanu kahdella kuppikoolla jo nyt :O

Bb, tuo vaihe kyl oli kaikista muista etenki mun miehestä erittäi huvittavaa kun pörisin tosissaan joka rööristä ja näytin iha kävelevältä zombilta ku olin jatkuvasti nii väsyny :'D
Jospa selviäisit lievillä oireilla niin saisit nauttia raskaudesta täysillä :)
Ittekki oon lähinnä taustaillut foorumilla kun ei oo olojen takia jaksanu kirjotella mut nyt pikkuhiljaa alkaa jo olla voiton puolella ni jaksaa kirjotella :)

Masukki: Onnea huimasti ❤

MindiS: Aivan käsittämätön suhtautuminen sun miehen vanhemmilta... Valitettavasti tunnen kyllä ihmistyypin myös omasta lähipiiristä ja pelkään pahinta, kun toivottavasti joskus pääsen ilouutisia kertomaan

On: Plääh... Tuhrua tullut yöllä, ruskeaa kylläkin. Nyt päivällä ei mitään kuitenkaan, ei myöskään menkkakramppeja, jotka mulla yleensä ovat ihan huomattavat. Mutta eiköhän tämä nyt kuitenkin vielä uudeksi kierroksi tästä väänny, nyt kp29/26-29. Usko ainakin loppui :(

Masukk1 kyllä on plussat vahvistuneet ja totta se on! :) onnea hurjasti! Itsekin tein raskaana ollessani aina vaan lisää testejä, että onko se totta. Kuusi tein niitä yhteensä. :rolleyes:

mindiS, ei ole kivat appivanhemmat kun noin ison ongelman teki lapsen syntymästä. Sehän on ihana asia syntyy se koska tahansa! Onko tämä appien eka lapsenlapsi? Onneksi sun mies on noin ihana! :happy: Hyvä, että olo alkaa "normalisoitua", vaikka kyllähän sitä pahaa oloa kestää vaikka koko askauden ajan, kunhan saa sen nyytin lopuksi syliin! :)

Beneathbeutiful, sulla taitaa oireet olla vielä edessä :yuck: mulla se kuvotus alkoi silloin joskus rv 6+ että saa nähdä miten sulla sitten käy. Kunhan pikkunen pysyy matkassa loppuun saakka :happy:

Teillä on kyllä paljon samoja oireita ku mulla alkuraskaudessa :grin Olin kans zombi ku oli niiiin väsyny ja rinnat turpos koolla ja oli hemmetin arat :woot:
Nyt on vuoto runsasta, niinku hanasta tulis. Toisaalta hyvä, niin tulee viimeistään viimesetkin raskausmateriaalit ulos. Kp 2 mennään.:rolleyes:

Voi ei mrs c! :sad001 Voitko kuitekin tehdä testin? Joskus kp 1 voi tulla pientä vuotoa, vaikka olisikin raskaana. ääh.. olen pahoillani jos ei tärpännyt.:sad001

Ninni22 toivon kyllä että pysyis mukana ihan oireetki saa olla mitä vaan <3 millä viikolla sulla menikään kesken? Oon tosi pahoillani :( toivottavasti kaikki materiaali tulee ulos etkä joudu kaavintaan tms. :/

MindiS mun mies on kans sitä mieltä että tää on superhuvittavaa ku pystyn röyhtäilee ja pieree yhtäaikaa ihan ongelmitta :D sori jos joku järkyttyi tästä mutta tämmöstä tää on hahhha :D

Mrs c oon tosi pahoillani jos uuteen kiertoon joudut :/ mut jospa sit juhannustaiat sais teiän pienen alulle ;)

Ninni siis tää ois niille mun miehen vanhemmille toinen lapsenlapsi koska miehen siskolla on jo lapsi ja siihenki lapseen niitten suhtautuminen oli tosi tökeröä. Mut jokainen tyylillään. Onneks niitten suhtautuminen ei oo ainakaa mun miehen intoa lannistanu tippaakaan :)

Bb hahahah tiiän, tuolle päästelylle saa kyl nauraa mut oon asiakaspalvelu työssä ni välillä on ollu aika kuumottavia tilanteita :'D

Menin ar-ultraan 8+5 ja sikiö vastas viikkoa 8+0. Ei sykettä löytynyt. :( Kyllä mulla on hyvä tunne, että kaikki menee hyvin ja päästään jo yrittämään tällä kierrolla :)

Jos jostain syystä eli raskaudesta johtuen tämä ei oikeaksi vuodoksi käännykään niin testaan sitten sunnuntaina. Mulla näitä yhden kahden päivän tiputteluja on satunnaisesti ennen tädin vierailuja, joten siksi luulen että vuoto alkaa tässä vuorokauden sisällä. Jos se ei sitten huomenna alakaan niin sit, voisin olla varovaisen toiveikas. Nyt jos testaan niin voihan se plussan yritys siellä ollakin ja en turhaan halua itselleni päänvaivaa siitä, että jotain mahdollisesti yritti tapahtua.

Bb: Hah, mahtavaa! Hulvattomampaa tuo pörinä sun kannalta on kuin jatkuva pahoinvointi :)

Muoks. Puhelin hävitti hymiöt...

Ninni22, <3 toivotaan että tärppää nopeasti uudelleen!

Itsekin mindiS oon asiakaspalvelutyössä :D kaukana hauskasta jos alkaa vielä pahoinvointi ni huoh.. :D pörinä viel menee ihan ongelmitta. Eniten ahdistaa tämä "oireettomuus" noin muuten.. että onko täälläkään kaikki oikeasti kunnossa. Mut kaipa näin aikasilla viikoilla vielä aika normaalia.

Bb nauti vaan nyt tuosta alun oireettomuudesta koska taatusti kohta toivot että oisit osannu nauttia alun oireettomuudesta :)
Ittellä tosissaa alko sillo 6+ ja nyt vasta alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja nyt 10+5 :)

Jaa kai sitä tänneki pitäis kirjotella välillä, täällä on niin paljon sellasta porukkaa johon en oo osannu perehtyä ku on paljon sellasia jokka ei oo tuolla raskaaksi 2015 ryhmässä.. mutta pikalukasulla menin ja joillain oli plussia, onnea ♡ ja oli kyllä sellasiakin jolla negaa ja kp1 :/ tsemppiä ♥

On. Kp. 27/27-44 dpo. 10-11
Oireita. Tissikipu, unettomuus, mahassa kaikkea outoa tekeillä, lämmönnousut ja henkiset "ongelmat" :D
Näin erittäin tiivistettynä :"D

Ne jotka ei tiiä mua vielä sillain niin. Ite 21,mies 26 varsinaista yritystä nyt kaks kiertoa mutta tammikuusta asti ollaan oltu ilman mitään ehkäisyä.. itellä endo vaivana mikä näköjään on lapsettomuuden takana..

Näillä mennään :D
Pitäis vissiin enemmältikin alkaa oleen tässäkin ketjussa mukana (: :D

Elyssei.. kp.27/27-44 dpo.10-11 yk.2

Yövuorossa katselin Yle Areenasta ruotsalaista dokumenttisarjaa Hartain toive. Käsittelee lapsettomuutta eri näkökulmista. Hyvin pystyin samaistumaan pitkään yrittäneiden epätoivoon ja tuskaan, vaikka meillä yritystä vasta kärpäsenkakan verran pitkään yrittäneisiin verrattuna. Ihan hyviä kysymyksiä ohjelmassa tuli esiin, kuten missä kohtaa lopettaa yrittäminen ja miten käsitellä ja hyväksyä oma tilanne.
Nyt on taas semmoset fiilikset päällä, että usko raskautumiseen on aika heikko. :grumpy:

Takaisin