Esikoinen toiveissa

Heh, tänään muuten tuli postiluukusta tilaamani pre-seed siittiöystävällinen liukuvoide :D jos puuhiin tarvitsee vähän apua ja on tolla miehellä ööh, kokoakin niin ihan hyvä kun on tuommoinen voide joka antaa siittiöiden liikkua vapaasti eikä vahingoita niitä. Noita asettimia en kyllä varmaan halua käyttää. :D

Hei vaan kaikille! :)

Ajattelin nyt tännekin ilmoittautua. Eli tuolla Raskaaksi 2015 -ketjussa olenkin jo jonkin aikaa kirjoitellut. Eli olen 27-vuotias ja mies on 28-vuotias ja esikoista yritetään. Molemmat ollaan tosi lapsirakkaita ja aina ollaan tiedetty haluavamme omiakin lapsia. Vuoden alussa sitten alettiin miettiä sopivaa ajankohtaa. Minipillerit lopetin helmikuussa ja virallisesti aloitettiin yritys 5/15, toukokuussa mies oli vaan pitemmällä työreissulla niin jäi ovis hyödyntämättä. Nyt vedellään kierron viimeisiä päiviä (kp 33/33) ja odotellaan innoissaan että päästäisiin seuraavassa kierrossa kunnolla yrittämään. Jännä kesä on edessä siis! :happy:

Paljon onnea tänne kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia muille! :)

Lissulle onnea taivallukseen kohti plussaa. :) :Heartpink :hello2

Itse plussasin juuri Clearbluella. Haamut ja alavatsatuntemukset piti paikkaansa.
Ihan ku joku ois pari päivää kutitellut mun masuani sulalla. Sellanen vieno
kipristely ja "värinä".
Hemmetin aikaista mutta suupieli niinku uskaltais vähä
nousta pieneen hymyyn. Ainakin jotain mun kehossani yrittää tapahtua.

Täytyy kastaa pää jäävatiin. Onneks saikku on ohi ja pääsee tunnin päästä töihin.
Saa muuta ajateltavaa ettei totaalisesti sekoa.

Hei ihmiset! Saako ketjuun liittyä? :)

Juuri äsken vasta tein tunnarit tänne, olen kyllä lueskellut foorumeita jo pidemmän aikaa.

Olen 26-vuotias ja aviomies 31, esikoisesta kovasti haaveillaan. Vähemmän aktiivisesti tässä ollaan jo n. vuodenvaihteesta asti yritetty raskautua, mutta negaa vaan testit meinaavat. Oikeastaan toukokuussa on alkanut "aktiivinen" vauvasta haaveilu, ja en meinaisi malttaa odottaa että pääsen tekemään testin!

Ongelma on ollut hieman epäsäännöllinen kierto. En ole vielä ovulaatiotestejä kokeillut, "sinne päin"-laskuilla mennään. Olo on niin malttamaton! Ja tietenkin aivot kääntävät kaikki luonteelleeni muutenkin normaalit herkkyyskohtaukset vihjeeksi jostain ihanasta..

Tervetuloa, hirv1!

Katarina, onnea digiplussasta! :)

Ninni, mitkä asettimet liukuvoiteella voi olla? :D :D voi apua, tuli mieleen joku gynen instrumentti :D

Täällä eletään jännäpäiviä. Oireita on joitain, kuviteltujakin varmasti joukossa. Eniten jännittää tää viluisuus ja semmone olo et flunssa tulee. Ei ois nyt aikaa sairastaa :/

Hileinen kp 25/31 dpo8 yk10

Hileinen, siinä liukuvoiteen mukana tuli 9kpl asettimia mukana hahaha :D siis että sitä voidetta tungetaan sillä sitten syvälle tai jotain o_O ehkäpä käytämme voidetta ihan perinteisellä tavalla :D siinä vasta näky olisikin jos miestä pyytäisi petipuuhissa työntämään minulle liukkaria asettimen avulla:laughing001

Katarinalle paljon onnea plussauksesta! :happy:

En oo kanssa noista asettimista ikinä kuullu! :grin No eiköhän se ilmankin toimi. :wink

Täällä alko eilen illalla menkkakivut ja aamulla jouduin jo särkylääkkeeseen turvautumaan. Vuotoa ei vaan vielä kuulu.. No kaipa se tän päivän aikana vielä alkaa. Pysyis ainakin sitten kierto samoissa.

Ehkä ne siitä Lissu sitten alkaa, uutta yritystä vaan ja toivotaan että tärppää seuraavasta kierrosta. :) Mä hermoilen koska ne alkaa ku km jälkeen ei siis ole vieläkään menkkoja kuulunut. Joka päivä lähes teen lh testin ja joskus hcg testinkin(pääkoppa alkaa seota vauvakuumeen takia) :confused:

Joo, kyllä mulla aika monta kertaa on ollu sitä että kivut alkaa ensin ja sitten jonkun ajan päästä vasta aukee hanat... Toivon kovasti että sulla alkais nyt sitten menkat pian niin pääsisitte uuteen yritykseen! Vai oisko sulla mahollista olla jo raskaana? Vai jouduitteko pitämään taukokierron km:n jälkeen?

Joo siis pitäis pitää 1-2 kuukautiset välissä, mutta ei me siitä välitetä, lapsi saa tulla heti jos on tullakseen :) kyllä luonto sitten tietää, voiko tulla raskaaksi vai ei. :) Ja siis on hyvin mahdollista olla jo raskaana, JOS olisin ovuloinut, mutta mielestäni en ole. ;S eli niitä menkkoja odotellaan tai plussaa raskaustestiä.

Viikonlopun Ruottin reissu takana, samoin pitäis menkkojen loppua tänään. Miten nää alkukierron päivät voikin tuntua pitkiltä! Kp 5 siis tänään.

Etenkin Nessulle pahoittelut uudesta kierrosta. :sad001 Tunnen jonkinlaista sielujen sympatiaa sua kohtaan. :)Elämäntilanteet vaikuttaisi tekstiesi (niin täällä kuin blogissakin) perusteella olevan aika samanlaiset, teillä tosin yritystä takana reilusti enemmän.

Mitä tulee alkoholin käyttöön yrityksen aikana, en itse suostu ottamaan minkäänlaista stressiä taikka potemaan huono omatuntoa, vaikka riipaisisin kunnon kännit silloin tällöin. Ei elämää voi alkaa elää pelkän raskauden yrityksen kautta, johan siinä pää hajoaa, varsinkin, jos yritys pitkittyy. Jokainen toki tavallaan, mutta en alkaisi kovin helposti moralisoida yrittäjiä (plussan jälkeen tilanne luonnollisesti aivan toinen).

Onnea plussanneille ja tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat! :welcome

Nyt kaikki plussatkaa mun kanssa :) Lähetän teille positiivisia väreitä
näkymättömänä ilman kautta, :smiley-bounce013 Työkaveri painosti varaamaan jo ultran yksityiselle. Että näkisi kaiken olevan
kunnossa. On ollut töissä vähä niinku mun mentorina näissä asioissa. Tuntui vähän oudolta kun ne menkat saattaa vielä tulla koska tahansa... Silti toiveet korkealla!
Toivottavasti näin ennakkoon varailu aiheuta negatiivista karmaa. Mä uskon meinaan kaikkiin outoihin juttuihin.
Masussa edelleen se sama hassu tunne. Ei menkkakipua vaan sellasta... hämärää kutitusta
ja möyrintää.

Kirveli tolla lailla mäkin ajattelin. Ennen plussaa tarkoitus ei ollut elää ku pellossa muttei
ku nunnakaan. Otin hyvällä omatunnolla saunakaljan tai kolmekin jos siltä tuntui.
Kidutin itseäni kahdessa virtsiksessä ja selkäkivuissa ihan tarpeeksi kun en suostunu syömään
yhtäkään särkylääkettä kunnes mulle tultiin huutamaan että nyt ryhdistäydyt ja lakkaat stressaamisen.

Olin ekassaki kierrossa varma että joopa joo nyt ei tärpännyt ku otin pari särkylääkettä
ja söin antibiootit mutta lakkasin piiskaamasta itseäni toisessa kierrossa myös miehenkin
mielenrauhan takia. :D

Komppaan katarinaa ja kirveliä! Meillä kun tämä yritys on vaan venynyt ja venynyt, olen kyllä aivan surutta elänyt ihan normaalia arkea (jota höystää vitamiinit, foolihappo ja greippimehut :D ) ja silloin tällöin myös alkoholia nauttinut. Mahd plussan jälkeen tietysti nollalinja. Kokeilin myös 3kk alkoholitonta meininkiä, mut ei niin mitään vaikutusta tähän vauvatouhuun - tai muutenkaan :D

Hileinen musta tuntuu jopa että aivan pikkuinen määrä alkoholia saattaa jopa olla edesauttavaa rentoutumisen takia. En tarkoita että pitäis vetää heti mäyräkoira tai raakaa viinaa vaan sellanen kevyt tilkka tai muutama pullo sillon tällön. En tietenkään rohkaise ketään tekemään näin mutta itse ajattelin kaiken sen stressin keskellä että olut pari kertaa viikossa oli sellanen "lahja" jonka sai esim saunan tai jalkahieronnan yhteydessä. Musta kaikki oli niin tärkeää
mistä tuli hyvä olo ja sai nauraa ja erittää kaikkia niitä hyvän olon hormoneja mitä niitä nyt sitten onkaan. :p

Mä oon pysyny ihan nollalinjalla, tosin siihen vaikuttaa sekin että viimevuosina oon juonut muutenkin vaan 1-2krt vuodessa. :) Koskaan en oo alkoholin mausta tykännyt, niin helppoa olla ilman senkin puolesta :D

Takaisin