Joo, Beisla, on tuo ehdottomasti hyödyllinen tutkimus. Sitten ainakin tietää absoluuttisesti, missä kunnossa paikat sillä hetkellä on, ja että onko jotain erityistä estettä/hidastetta raskautumiselle.
Ai että ärsytti kyllä ton tutkimuksen jälkeen, kun olin loppupäivän aika kipee. Oli ällö ja heikko olo ja olisin halunnu avautua miehelle kaikesta, mitä lääkäri sano ja miltä se ronkkiminen tuntui, niin miestä ei kiinnostanut pätkääkään.
Sen mielestä se ei voinut olla iso juttu eikä mulle voinut olla tullut huono olo, koska lääkäri oli ekalla yhteiskäynnillä maininnut, ettei tuo tutkimus kestä kuin kymmenisen minuuttia eikä ole useimmilla erityisen kivulias tai aiheuta mitään jälkituntemuksia.
Ärh, miehet on välillä ihan perseestä.
Ai että ärsytti kyllä ton tutkimuksen jälkeen, kun olin loppupäivän aika kipee. Oli ällö ja heikko olo ja olisin halunnu avautua miehelle kaikesta, mitä lääkäri sano ja miltä se ronkkiminen tuntui, niin miestä ei kiinnostanut pätkääkään.
Sen mielestä se ei voinut olla iso juttu eikä mulle voinut olla tullut huono olo, koska lääkäri oli ekalla yhteiskäynnillä maininnut, ettei tuo tutkimus kestä kuin kymmenisen minuuttia eikä ole useimmilla erityisen kivulias tai aiheuta mitään jälkituntemuksia.
Ärh, miehet on välillä ihan perseestä.
Ja muidenkin plussanneiden kuulumisia olisi kiva kuulla, teitähän on täällä jo monta!
Nopeasti vilkaistuna Nakro? Sabetti? Janni82? :angelic:
kovasti tsemppiä! täälläkin kohta 2v yritystä ja pari plussaaki mutta ei nyyttiä sylissä vieläkään. kyllä sä vielä saat omasi toivottavasti pian! 

mutta kerron sitten tarkemmin 10.6 :) en oo ennen puhunut lääkärin kanssa näistä mutta sit mies sano et nyt kyllä molemmat tarkistetaan josko meissä on se vika. sitten menin ja sanoin että asia on nyt näin ja haluan että asiaa tutkitaan. eka lääkäri ei halunnut mutta sit tuli toinen joka sit sano et tottakai me tutkitaan ku sulla noita keskenmenoja on.