Esikoinen toiveissa

Beisla ehkä mä vaan koitan välttää niitä yli 20kilon tavaroita :p tuntuu et saan just ne työt mitä kukaa ei haluu, tosi ärsyttävää :/

Janni82
mulla alko viikko ennen plussaa alavatsa kipuilee ja pari päivää ennen plussaa se vaa voimistu tuntu et olis menkat mut ilman vuotoo.. Toivotaan et on tärpänny :)

Jannah munkin käsittääkseni ekassa kolmanneksessa on lupa elää ihan niinku ennenki ja onhan raskaana olevia naisia esim vanhustenhoito työssäkin eli joutuvat nostelemaan ihan ihmisiäkin. Että uskon sun voivan jatkaa töitä ihan normaaliin malliin :) tottakai niinku beisla neuvo ni jos on yhtää epävarma olo ni eikun soittoa neuvolaan ja kysäset sieltä :)

Emnille tervetuloa :)
Itte testasin mammaksi.fi davidin testillä sillon kohta kuukaus sitte ja tosi haalean lähes olemattoman viivan anto ku kaupan testi anto jo paljo vahvemman viivan

Eli ylempi mammaksi testi ja alempi ihan lähikaupan testi.

MindiS 7+2

Liitteet

• 1431323500497.jpg
    1431323500497.jpg
    38 KB · Katsottu: 145
  • 1431323516944.jpg
    1431323516944.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 150
Rv5+2 ja vasta nyt 10mIU one step antaa lähemmäs leffaviivan! 25mIU oli lähellä leffaviivoja n. Vko sitten. Eli paskoja testejä noi herkimmät..

Liitteet

• 1431325011728.jpg
    1431325011728.jpg
    45.4 KB · Katsottu: 146
Jannah voisko olla valemenkat? Onko kipuja? Kannattaa varmaan tehä sit ku vuoto loppuu ni uutta testiä.. mut ainaki kiinnittymis yritys siellä testin perusteella on ollu eli ens kerralla sit pysyy matkassa loppuun asti mikäli nyt on se pahin tapahtunu :/
Tsemppiä <3

Voi ei jannah! :sad001 Kumpa ei nyt yltyisi kunnon vuodoksi ja olis vaan harmitonta.

Voi Jannah♥ pregcheckin liuskoihin on kyllä nykyään tosi monelle tullu turhia haamuja. :( mullekin viime kierrossa kolmena päivänä.

Jannah, voi olla huvinki kemiallinen ? Niinku mulla viime kierto... :( mut halaus täältä ja zempit !! Ja pregcheck testiä käytin ittekki sillo..

Mä täällä viel jännäilen... Tosin aattelin jos huomenna testailisin ihan digin toivossa. Ja huomen olis kaks viikkoo oviksesta. Sit jos negaa näyttää, Nii tätiä odotellen ja seuraavan kierron rauhas ottelen :) tai sit uutta testiä, jos menkat ei alakkaa. Eihän se välttis vielä plussaa näytäkkää, mut aattelin kokeilla jos se clearblue digi-viikko näyttöllä sattuisi olee herkempi. Ja onhan se joillekki plussat antanu, jos on kokeillu pari päivää ennen menkkojaki. Katsellaan ! :)

:Heartbigred kiitos tsempeistä teille kaikille ihanille! kyllä on kipujakin :( jään varmaan pienelle tauolle tekis mulle varmaa hyvää.

Eipä taida plussatuulet tännekkää puhaltaa ! Jomot kesti jonku neljä tuntii ja yks kaks tippa sinne ja tippa tänne... Kp 32/35 :o lyheni kiertoki... :(

Jannah voimia, palaa kun jaksat. :hug013

Zara, sulla siis vasta tiputtelee? Ei kai se kierto sitten ihan taputeltu ole, ennen kuin kunnon vuoto alkaa. Jospa kuitenkin olis toivoa vielä. Monilla tulee jotain tiputtelua/tuhrua, vaikka olis tärpännytkin.:)

Jannah <3 tsemppiä <3
Zara,älä vielä heitä kirvestä kaivoon kun ei oo kunnon vuotoa vielä :)

Tossa oli töistä aikasemmin puhe,ite oon juurikin vanhuspuolella hoitoalalla ja saapa siellä niitä painaviakin mummoja käännellä ja nostella. Tietty aina on ollu et kun joku on raskaana,ekan kolmanneksen ohittanut niin muut työkaverit sitte auttaa :) ite oon suunnitellut sitten siirtyväni toiselle osastolle jossa nostoja vähemmän :)

Huomenta naiset!:)
Puhuin ultrasta aikaisemmin ja nyt siellä on käyty! Kyllä jäi yöunet nukkumatta ku jännitti! No siellä se pienenpieni möykky köllötteli <3 tämmösen amatöörin silmään se oli vaikea nähdä mut näkyi kuitenkin! Lääkäri arveli että rv6 mennään. En ollut yllättynyt viikkojen heitosta kun olin itse laskenut vain menkoista ja pillereiden lopetuksen jälkeen oli vaikea kiertoa tietää. Mutta nyt saa hengittää taas hetken <3:)

Heippa mimmit! Ja ensimmäiseksi, onnea vielä ss- ihanista kuulumisista! :)

Mulla on nyt se aukiolotutkimus takana. Ei mikään miellyttävä kokemus, muttei sietämätönkään. Onneksi kohdalle sattuivat ihana kätilö ja lääkäri.

Raapustelin tutkimuksesta, sen kulusta ja omista fiiliksistä blogiin pitemmälti, jos jotakuta kiinnostaa yksityiskohtaisempi sepostus (http://www.lily.fi/blogit/pienet-villasukat).

Kävin tänään terveyskeskuksessa ja sanoin lääkärille että haluisin tutkimuksiin ja mä luulin että tulee kieltävä vastaus mutta sain ajan 10.6 ..siihen asti ainaki tauko ja katsotaan jos sieltä jotain vikaa löytyy..kyllävähän jännittää ja pelottaa!

Beisla kyllä mä täällä foorumilla aijon vähän väliä olla pakko seurata teitä,kovasti toivon teille kaikille plussaa kukas on seuraava testaaja? :happy:

Ss ihanaa että tuli hyviä uutisia!<3

ss-, ihanaa että kaikki on hyvin pienellä! En muista, joko soittelit neuvolaan?

Nessu, kiva kun jaksoit kirjoittaa tutkimuksesta. Ja että kaikki oli kunnossa. Nyt vaan lääkärin neuvoa hyödyntämään! :wink Muistaakseni tuolla Raskaaksi 2015 puolella joku kirjoitti, että oli tullut raskaaksi aukiolotutkimuksen jälkeen. Pitääkin muistaa, että jos siihen asti päädytään niin varaan ajan joskus ennen ovista.

Jannah, surun keskelläkin tosi hyvä että sait ajan tutkimuksiin! Mun pitikin tiedustella sitä, koska muistelin että ainakin yks aiempi keskenmeno sulla oli, niin eikö ne viimeistään kolmen jälkeen ala tutkia? Vajaa kuukausi aikaa sulla vaan, ei ole paljon mitä on ihmisten kokemuksista kuullut.

On. Kp7, mulla menkat viimein ohi. Koko ajan kolottaa alavatsaa pikkasen. Ei nyt ihan vielä tarttis oviksen tulla, vasta viikonloppuna alan tikuttaa.

Takaisin