Esikoinen toiveissa

mindis apua justhan sä plussasit ja nyt jo melkeen rv7 :O aika menee nopee. milloin sulla on eka neuvola? :)

ss- apua sielläkin poskien kuumotusta :O usko tärppiin 1% nyt se nous kyl jonkun verran ku te ihanaiset sanoitte et teillä kuumottanu xD voihan se olla ihan ei tärppiin liittyvää mutta mutta iiiikk katsotaan :)

Jannah kyllä se poskien kuumotus on aika hyvä merkki ;) millos testaat? :P
Hih, joo nopeestihan ne viikot kertyy :) vielä ois kaks viikkoa ennen ekaa neuvolaa ja ihan liia pitkä aika vielä ultraan :'D varmaan joskus juhannuksen tienoilla ois siis ultra vasta..

Ajattelin testaa sunnuntaina silloinki vähän aikasta mutta aina voi testaa uudellee :angelic:

nonii aika menee nopee ja kohta oot jo ultrassa katselemassa pientäsi :happy: tiiän kyllä tunteen sen ultran suhtee tuntu vuosilta ennenku sinne pääs,huh! Toivottavasti aika kuluu nopee ja tuut kertomaan meille hyvät uutiset :dance008

Jannah iiik!! Sunnuntaihan on ihan kohta!!! Päästään jännäilemään!! :)
Joo tää tuntuu tällä hetkellä ihan ikuisuudelta odottaa sinne juhannuksen tienoille mutta jospa se aika nopeesti menee :)
Tottakai tuun kertomaan teille heti kun käyädän ultrassa :)
Nyt jäänyt vähän taustailuksi kun ollut semmonen hulina täällä savossa ettei ehi kun pikaisesti lueskella teiä kuulumisia :/

Heh joo laitan heti aamusta tulipa sitten nega tai plussa :hilarious:

Paljon tekemistä vaan nii menee aikaki vähän nopeammin hyvä et kesäki tulossa niin kaikkee sitä keksii! Kiva ku tulit ees pikasesti tänne juttelee :3some

Quumia ja jänniä tilanteita ! :woot:

Mulle iski alkuviikosta pieni lenssu... Kuvittelin, et pääsee kehkokuumeeks asti, mut nyt ainaki olo helpottanu ja pitihän se takas töihin jo tulla... Samalla myös yks ilta poltteli tota alavatsaa aika kivasti.. Tuntu, että olis liekeissä ollu ja samalla tuli pien supistuksen tunne ja, että täytyis ponnistaa ?? :bored: Ja tänää aamulla pari kertaa vihlas molemmilta puolilta ja harjatessa hampaita tuli verta ikenistä. Ja tässä samalla myös kipeä alaselkä, 'pakottavalla' tunteella. Ei voi istua, eikä oikein seistäkkää :hilarious: Vatsa ollu sekasin, ihan 2x päivässä ja päätä särkeny... Ja rinnat alkanu 'kasvamaa'. Vähän kun painelee, nii nännien kohtaa aristaa...

Uskaltaisinkohan mä vielä viikonloppuna testailla ? :grin Olis sillo kp 30-31 ja DPO 11-12 ? Tosin en mä tohon raskautee taija uskoa.. Varmaan vahvat PMS-oireet :sad001

Mutta outo tunne oli toi polltelu ja supistaminen... Mä kuvittelin, että voisko johtuu kropan 'luulosairaudesta', ku tässä normaalisti pitäis olla rv 30 tai jotaa?? Jos kroppa kuvittelee omiaa ja noi olis ollu ekoja harjotussuipistuksia ? :grin

Jos mä vaan yritän tän mielen malttaa ja kattelisin rauhassa, mutta ei vaan pysty !! :hungover:
Lämpö hommii en nyt usko, koska voi olla koholla muutenki, jos tää lenssu puskee päälle.. 37.0 hujakoissa mennää.

Menis toi ens viikko nopiaa, nii sais selkeyttä tähän asiaa ! :sad001 Ja pahottelut tää itku/valitus/malttamattomuuteni :sour:

Tule täti jo kyläilemään !! :mad:

Jännät paikat jannah,onneks sunnuntai on kohta!;) jännät paikat on zara_93lläki,voithan testata vähä useemminkin jos ei malta ;)

Vielä 6päivää ultraan,en kestä! Odottavan aika on pitkä :P tollon ois viikkoja 8,jännä nähä mikskä viikoks todetaa ultrassa :P

Tiistaina loppuivat menkat (ja tosiaan ekan kerran hormonien jälkeen kunnon vuotoa eikä mitään onnetonta tuhrua vaan, lupailisko se toimivaa kroppaakin? :angelic: Hope so.) ja päästään varsinaisesti alottaa tää vauvaprojekti. :happy: Miten jännää tää kaikki onkaan näin alussa!

Peukut pystyssä kaikille jännääjille! :signs003

Jännittäviä aikoja siellä, MasuKK1! Meillä kävi tosi hyvä tuuri, pillereiden lopettamisen jälkeen tuli yhdet normaalit menkat 29 päivän kierrolla, ja heti seuraavasta kierrosta pärähti yllättäen plussa. :) Toivotaan että ette joudu kovin pitkään odottelemaan plussaa!

Masukk1,toivottavasti tasaantuu pian pillereiden lopetuksesta :) meilläkin meni yksi kierto ja seuraavasta ko tärppäskin :) eka kierto vielä venyki 38päivään ja aattelin sillon et ounou nää ei tasaannu koskaa :D

Muokattu viimeksi:
mindis hyvä niin :wink

zara testaa sunnuntai mäki ajattelin silloin :P

ss- joo onneks on paljon tekemistä nii ei ajattele liikaa tota testaamista :)

masukki1 siskolla tärppäs heti pillereiden lopetettua,jospa sielläkin tulis masu asukki heti kyytiin ;)

Sohwia, ihana kun kerroit ultrakuulumiset ja että kaikki oli pienellä hyvin! :Heartred

Nessu, tsemppiä tutkimuksiin. Ite en ole ollut (vielä) aukiolotutkimuksessa, mutta oon lukenut kokemuksia sateenkaariperheiden puolelta. Muistaakseni jotkut sanoo ettei sattunut yhtään, jotkut vertaa menkkakrapmmeihin kipuja. Toivottavasti sä selviät ilman kipuja.

MasuKK1, tervetuloa tännekin! Plussatuulia! :grin

jannah, ai hitsi jännäksi menee! Mä niin toivon että plussaat! :wav

mindiS ja ss-, varmaan meistä muista tuntuu että aika menee nopeaan, ja itestä taas siltä että eka ultra ei tuu koskaan. Mutta kohta siellä on jo katsomassa pientä!

Zara, sullakin kuulostaa suorastaan lupaavalta! Hyvällä tuurilla voiskin näkyä jo viikonloppuna. Päätitkö jo, milloin testaat? Joka tapauksessa plussatuulia! :wav

Kirveli, toi yrityksen alku on ehkä parasta aikaa (plussan jälkeen, mitä en ole kokenut). Toivotaan ettei sun kropan kierto tuosta heittele enää ja menkat on normaalit jos tulee.

On. Täällä kp4/28-32 En nyt laske edellistä pitkää kiertoa keskiarvoon, kun se oli vain poikkeus. Joskus ennenkin käynyt niin. Kipuja ei ole ollut juurikaan, ja vuoto ehkä hieman tavallista niukempaa mutta ei hurjan paljon. Tiedä sitten oliko ovuloimaton kierto, kun yli viikon oli menkat myöhässä pisimmälläkin kierrolla laskettuna. Mutta jos oli, mikä tuuri että osui taukokiertoon! Nyt toivon vaan että seuraava kierto ei heittele myös, mutta ei kyllä pitäis.

:wideyed: En malttanu oottaa huomiseen

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    755.1 KB · Katsottu: 161
Pikainen omanapailu myös tähän väliin.. eli siis aamuinen ovisviiva oli haaleempi ku eilen eikä siis se eilinenkään ollu plussa.. ovuloinkohan mä ollenkaan ku viimeki kierrossa oli ihan samanlaisia viivoja vaan kaikki.. ja se tätikin viihytti niin lyhyen aikaa.. mut ku sitä edellinenki kierto oli sellanen parin päivän vuoto... Hmph.. noh onneks maanantaina pääsee sinne gynelle.. jospa se sit kertois mikä mättää.. en uskonut sanovani tätä mutta ikävöin niitä kunnollisia normaaleja ärsyttäviä 5 päivää kestäviä menkkoja. :(

Jannah, mä näen selkäesti viivan! Jee! :grin :wav
Viivalle vahvistumista, vai pitäiskö onnitella jo? :wink

Bb hyvä että sulla gyne tulossa, niin voit kysellä enemmänkin. Mutta älä vielä menetä toivoa tän kierron suhteen, mulla ja joillakin muillakin on viiva haalentunut ennen plussaa.

Takaisin