Esikoinen toiveissa

Nessu ja Tintii Kyl teil on vahva mieli, kun maltatte odotella :woot:

Marttaa, mulla itellää on niitä sofin-ovistikkuja, kun tilasin kotitesti.fi, nii olivat sillo edullisesti tarjouksessa :)

Mä meen täällä rennoin mielin kp 24 ja 11päivää olis vielä jälellä uuteen kiertoon. Voihan turhautuminen ! :sad001
Eilen yön valvomisen jälkee, kun kotiin lähti ajelee, nii tuskanen reissu oli farkut jalassa ja kotona heti rennot pöksyt jalkaa, mutta ei hirveesti oloo helpottanu. Toi alavatsa on kuin pieni ilmapallo välillä :confused:

Meillä on vissiin Nessun kanssa kisa kumpi malttaa odottaa pidempään.. :)

Mulla ei oo kyllä yhtään sellanen olo että olisin raskaana.. alamaha on jännän tuntunen, pissalla saa käydä usein ja nännit on arat. Tää oli eka kierto kun käytin vehnistä. Voiko se vaan näin pidentää kiertoa..? No tarttee tehdä testi tiistaina :) pääsee kaikki jännityksestä..

Mulla kans käytössä ollu pc:n ovisliuskat (ja pc:n r-testitkin ostin valmiiks :grin). Eka kertaa testailin ovista ja oli ihan helpot käyttää, jopa MINÄ löysin oviksen :p

kp24, unettoman yö jälkeen reippaana töihin!!

Mun tietääkseni viestejä ei saa poistettua, mä en ainakaan ole löytänyt miten hankkiutua eroon tuplaviestistä.

Nessu ja Tintti, täällä odotellaan teidän testejä! :grin Meinasiko Nessukin odottaa tiistaille?

Marttaa, mulla käytössä Sofin puikot ja on mielestäni ollut tosi selkeät käyttää.

Zara, toivottavasti sun turvotus olis oire! :)

On. Täällä edelleen sama tilanne, tätiä ei näy. Kp 39.

Aattelin huudella, että kannattaa asentaa androidille toi WomanLog. Asensin itte viime yönä. :grin

Siihen kun laittaa kierron pituuden mitä se alussa kysyy jne, nii sit se laittaa kalenterii mahdolliset seuraavat kuukautiset ja arvioi sinne ne hedelmällisemmät päivät/ovulaation. Mitä itte vertasin, nii melkee nappii osu... Päivällä/kahella heitti sen arvioimasta oviksesta, mut eipä haittaa. Sit sinne saa merkattua päivien kohtaa "oloja" ja sekä puputtelut :wacky:

Mä oon myös tykännyt WomanLogista. Kierron seuraaminen on aika paljon helpompaa kuin peruskalenterilla, kun kiertopäivät näkyvät heti. Oviskin osui vissiin aika hyvin kohdalleen, vaikka pillereiden jättämisestä olikin vasta vähän aikaa. Ja tuohon sovellukseen saa myös raskaustilan, jolloin kp:t muuttuvat raskauspäiviksi. Raskausoireitakin on sitten helppo seurata.

Beisla, toivottavasti täti lähti monen kuukauden lomalle :wink

saakohan tuota Womanlogia asennettua jos ei ole androidia?

Janni, yhtää en tiiä :grin mut jos sulla joku iPhone on, nii uskon, että niiltäki vastaavia sovelluksia löytyy. Googleta vaikka :wink

Heissan! No niin... Ei tarttenu enää malttaa testaamisen kanssa, koska ihastuttava (not) täti punainen päätti poiketa kylään. Ja näin alkoi yk, oliskohan jotain, 17, en oo enää edes pitänyt tarkkaa kirjaa. Ärsyttää.

No, toisaalta ollaan lapsettomuuspolilla tässä uudessa kierrossa tutkittavana, joten ainakin jotain edistystä tulee. Mulla seurataan hormonien nousua läpi kierron ja tehdään aukiolotutkimus, kun muut perustutkimukset on jo tehty. Sitten pitäs alotella jotain hoitojakin, kunhan on selvillä vähän tarkemmin, miksei sitä luomuraskautta oo kuulunut.

Mites Tintti, sulla edelleen tilanne sama eli ei menkkoja etkä oo testannut? Pidetään peukkuja kahdelle viivalle ;)

Last edited by a moderator:
Nessu voi harmitus, oon pahoillani negasta. :sad001 Hyvä juttu kuitenkin, että ootte hoitoihin päässy, jospa sieltä löytyisi piankin apua teille. Tuo 17 yrityskiertoa kuulostaa pelottavan paljolta tässä vaiheessa, kun meillä lähdetään ekalle... Oon kyllä henkisesti valmistautunut pitkään yrittämiseen, mut eihän siihen varmaan koskaan totu vaan aina toivoo ja sit putoo korkealta.

Nessu tsempit uuteen kiertoon! Jospa sieltä tutkimuksista saisitte apua j pian pääsisit plussaamaan. Liian kauan tekin olette joutuneet odottamaan. :(

Voi Nessu, tsemppiä! Toi yk 17 kuulostaa pitkältä ajalta, meillä vasta yk 4 ja sekin tuntuu pitkältä ajalta.. Ihmiset kun koko ajan hokee meille että "ruvetkaa jo tekin tekemään niitä lapsia".. Ihan niin kuin menis noin..

On: tätiä ei näy. Heräsin itekseni tänä aamuna viideltä (onneks jatkoin vielä unia sen jälkeen :)) ja testasin niin puhtaan negan. En tiiä oliko testissä vikaa mutta jos ei tuu tuplaviivoja niin tulis ees täti. Hain kaupasta lisää testejä. Teen muutaman päivän päästä uudestaan. En ymmärrä missä mennään..

Onneks on ollut ihanan aurinkoinen päivä! :)

Pieni nähty tänään ekan kerran <3 lähes oireettomana pelkäsin pahinta, mutta siellä oli vilkas kaveri alkututkimuksen ajan. :) Koko vastas 12+1, menkkojen mukaa ois ollu 12+4. Ens viikon tiistaina olis kontrolli, kun oli joku musta kohta mistä ei osannu sanoa mikä on. Jos ei oo hävinny ni sit lisätutkimuksiin. Toivottavasti oli vaa joku varjokohta, mitä sano et saattaa olla.

Aneska ihana kun siellä jo ollaan noin pitkällä että pieni nähty jo :)
Eiköhän se ole vain joku varjokohta! Ens kerralla sitä ei enää näy :)

MindiS 6+2

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Nessu :sad001 Jos jotain positiivista hakee, niin kierto näyttää nyt asettuneen normaalin pituiseksi Terojen jäljiltä.
Ja kiitos muuten blogista, jään kyllä lukemaan sitä :)

Tintti-8 vielä piinailee, ehkä olit vain liian aikaisessa testin kanssa :nailbiting: Parin päivän päästä uusi yritys paremmalla onnella? :rolleyes:

Beislan täti on nyt aivan eksynyt loman takia, toivottavasti pian tulisi!

Aneska ihanaa että pääsitte näkemään pikkuisen :) Kaikki on varmasti hyvin, viikotkin vastasivat noin hienosti. Eiköhän ole vain joku harmiton varjo, mutta hyvähän se on että katsovat vielä uudelleen.

Muokattu viimeksi:
Jemberry, mulla oli ihan samantyyliset menkat.. alko suoraan valumaan ja pari päivää tuli siteeseen kunnes loppu kun seinään ihan onnettoman tuhrun kera.. kesti kokonaisuudessaan sen 4 pv

Takaisin