Esikoinen toiveissa

Mindis, ihan mielenkiinnosta, millä dpo-päivillä sä sait minkäkin vahvuiset viivat rtestiin?

Jemberry, mikä sun normi kierronpituus on? Jospa on vielä varhaista, eikä siksi näy tuplaviivaa :) Mä kans testaisin jollain erimerkkisellä testillä seuraavaks. Pidetään plussapeukkuja!

kiitoksia nannulle ja nessulle :happy: toivotaan että nyt sit molemmilla nappas ja pieni mukana :)

Nessu testasin ekan kerran kp28/26-28 ja sain aamupissistä lähes olemattoman viivan toiseen testiin ja sit kävin päivällä kaupassa ja ostin halppis testin ja siihen sain kp28 päiväpissistä ihan selkeen viivan :)

Jemberry, Toivottavast tulis selkeemmin esille ;)

Mäki täällä oon ton o-tikuttamisen alottanu :happy: Viimekierrossa sen bongasin, mutta ihan en nyt varma päivästä oo, että oliko 25-25.3, mutta selkeet oireet kyllä. Ikinä ei oo ovis niin voimakkaasti oireillu ! Ja plussaa näytti testiki ja pupuillessa alavatsa tuntuki vähä aremmalta....

Eli jos omaa kiertoo on luottamista, nii koht pitäs plussaa näyttää :) Ajattelin kyllä tänää ton isännän muutenkin kellistää :hilarious: Se ei hirveesti ressiä asiasta ota. Miks mulla ei vois toimii se sama ajatusmaailma, ku sillä ? :inpain:

Tosin viimeks, ku noi menkat alko ja valitteli, ku ei voi 'pökkästä', nii tokasin vaa "mitäs et minuu siittäny. Ei olis menkkoja, jos pullat olis uunissa" :hilarious: Ehkä siin oli vähän pientä kettuilun makuaki :happy: Ihana ihminen olen :)

Tosin nyt ku alkaa taas järkevästi ajattelemaan, nii eihän se o+ voi viellä tullakkaa, jos kiertoo on luottamista... Ehkä mun pitäis vaa yrittää malttaa mieli ! Tuntuu, että aina saa vaa odottaa ja odottaa :sad001 Tuntuu, että kuukaus on hirveen pitkä aika. :inpain: No... Ovista tikutellessa !! :dead:

Ylin on eilinen ja alin tätä päivää... Ollaako ihan miinuksen puolella vielä, vai olisko vaa vahvistumaa päin ?? 8) Tai vissii aika hailakalla vielä mennää :sorry:

Liitteet

• 1429618119664.jpg
    1429618119664.jpg
    42.5 KB · Katsottu: 132
Zara, mulla antaa läpi kierron tollaista haaleaa viivaa. Ja sit ihan yks kaks ilman sen suurempaa vähitellen tapahtuvaa tummentumista saattaakin tulla tasavahvat viivat.

Zara kyllä nuo vielä haaleita on, mutta kuten Starling sanoikin voi sitten nopeaa vahvistua :) Joillakin se lh-huippu voi mennä nopeaakin ohi (joutuvat testata 2x päivässä), ja joillakin pysyy vahvana parikin päivää :bookworm: Mutta yhtä odottelua tämä tosiaan on :p

Kukas testailee seuraavaksi?

Muokattu viimeksi:
Kp17/28 ja kokeilin jälleen et heittääkö one step liuskat viivanpaikkaa ja tää oli jälleen sama tulos. En tosiaan suosittele kenellekkään..

Liitteet

• 1429656125746.jpg
    1429656125746.jpg
    49.7 KB · Katsottu: 134
Jemberry, mulla nuo sun kuvailemat oireet ovat kyllä hyvin tuttuja just oviksen aikoihin. Nyt vaan vällyihin varmistelemaan... :wink Harmi kyllä, että sullakin on noin pitkät kierrot.

En ymmärrä. Minulle siis tuli menkat viikon myöhässä kp 35.. Menkat oli oudot. Vuoto ruskeaa ja normi menkkakipuja ei ollut. Normaalisti vuotoni on 3-4 päivää ja nyt ruskeaa vuotoa on tullut jo 6 päivää. Liekköhän enää ihan normaalia..? :/

Kukkuu..

Enhän mää ees tienny että tällanenki ryhmä on täällä :D
Aattelin tulla tännekin kattelemaan kun tosiaan se ensimmäinen nyytti toiveissa, ja täällähän on tuttua porukkaa :D

Kertokaahan neidit mulle hyviä sivustoja mistä saa ostettua nuita ovis ja r-testejä, voisin laittaa tilauksen menemään kun ei oviksesta oo harmainta aavistusta kun viime kierrossa tuli kolme kertaa ovis oireet ja limat 0.o ja ainahan niitä r-testejä on hyvä olla kaapissa, eikös? ;)

Moikka Elyssei! Ja tervetuloa joukkoon kuumeilevaan :) Mä oon tilannut ovis- ja raskaustestit Mammaksi-sivustolta. Tulevat parissa päivässä tilauksesta, ovat luotettavia ja ihan kilpailukykyinen hinta.

Nakro voiko olla että olisi ollut ovuloimaton kierto? Ja siksi menkat ollut myöhässä ja siksi tuhruttaisi jos limis ei kasvanut kunnolla?

Tervetuloa tännekin Elyssei :) Täällä on tosiaan moni tuttu -15 ryhmästä. Kirjoitustahti on vähän rauhallisempi, niin ainakin itse pysyy paremmin mukana, ja tietty kaikilla samat haaveet ja jännäilyt esikoisesta :p -15 ryhmässä taas on mahtavaa kun kuulee niin paljon eri kokemuksia! Ja sama toivehan kaikilla on vauvasta, oli sitten esikoinen tai viides :wink

Mä tilasin juuri testejä kotitestiltä. Oli eka kerta eli vertailua ei ole. Mutta parissa päivässä tuli.

Jemberry. Kiitos! Juu mahtavia kokemustarinoita on kyllä -15 ryhmässä (: Just rupesin kattelee sieltä kotitestistä, clearblue on siellä ainaki saman hintanen ku ihan apteekissa, mutta onko muilla sitten kokemusta nuista sofin testeistä, ainakin halpoja on, mutta että kannattaako niihen hirveesti luottaa.. tuli kauheen skeptinen olo kaikista halppistesteistä tuosta lauruskaah. Kuvasta :/

Takaisin