Esikoinen haaveissa 2017

Höh, Mirellan, Tsemppiä! Toivottavasti ne heinäkuun helteet tois sen plussa aallon mukanaan :) Mulla nyt kp3 ja oon valvonu aamuyöstä hirveissä menkkakivuissa, mukavaa tämä naisen elämä.. Aattelin ottaa tän kierron rennosti lomafiiliksissä, maca ja greippi-mehu ja seksiä joka kolmas päivä :D
 
Höh, Mirellan, Tsemppiä! Toivottavasti ne heinäkuun helteet tois sen plussa aallon mukanaan :) Mulla nyt kp3 ja oon valvonu aamuyöstä hirveissä menkkakivuissa, mukavaa tämä naisen elämä.. Aattelin ottaa tän kierron rennosti lomafiiliksissä, maca ja greippi-mehu ja seksiä joka kolmas päivä :D

Tuo aamuöinen valvominen kuulostaa just samalta mitä itellä on tullu parissa kierrossa. Ehkä se tarkoittaa että vihdoin alkais kierto tasoittua kun tuli syötyä pilsuja melkeen 10 v. Ja siis nyt lokakuusta asti ollu ilman. Toivotaan helteistä plussa-aaltoa tänne! :) mulle tuo joka kolmas päivä seksiä on myös tavoite, joka toinen päivä on todella haastavaa nyt kun molemmat ollaan vuorotöissä kesän ajan...
 
Kp 12 ja aivan jäätävät kivut vasemmalla munasarjoissa,WomanLogin mukaankin pitäisi olla tänään ovulaatio. Mies kalareissulla -,-
 
Toivottavasti sait joko aiemmin tai myöhemmin hyödynnettyä oviksen Pene. :)

Täälä menossa Kp 3, tylsävaihe. Onneksi on muuta ajateltavaa ja tuo mies nyt töissä ja oviksen aikaan tosiaan hällä alkaa kesäloma :Heartred ite voin vain haaveilla pitemmästä lomasta.
 
Huomenia, täällä 29-vuotias esikoista toivova (: muutaman viestin tuolla Raskaaksi 2017 -ketjussa kirjottelin mutta taidan täältä saada enemmän saman tilanteen vertaistukea. Toukokuussa annettiin vauvalle lupa tulla eli ihan alkutekijöissään tässä ollaan mutta koska malttamattomuus niin tuntuu jo ikuisuudelta.

Oon tainnu vähän liikaa lukea näitä ketjuja kun viime yönä unessakin tein testejä, jotka tosin olivat kaikki positiivisia :D Liekö valoisuuden syytä että tässä kierrossa en tuntenut ovulaatiota ollekaan (normaalisti limat + yks kipupäivä). On kyllä peittoa heiluteltu ihan vaan huvin vuoksi, haluan ettei tästä tule kummallekaan pakkopullaa/suorittamista vaikka sitä vauvaa kovasti toivotaankin :wink

Menipäs taas höpöttelyksi. Eli siis moi, mä oon Niittipyssy ja perheeseen olis kolmas jäsen enemmän kuin tervetullut (: :Heartred
 
Onko sulla Niittipyssy muuten milloin mahd. testailut edessä ? :) Itellä tylsä vaihe kierrossa eli kp7 ..

Kuun viimisinä päivinä pitäis menkat alkaa (tottakai just kun ollaan reissussa). Vähän tekis mieli tehä varmuudeks testi huomenna (koska juhannus ja saunaolut) kun toi edellinen vuoto oli ihmeen niukkaa ja tässä kuussa ei tosiaan ovulaatio tuntunut normaalilla tavalla o_O Mulla on suht paljon placebo-oireita koska toivon niin paljon raskautta, tänäänkin oli aamupäivällä melkoista kuvotusta ja töissä haistoin esim. Kumin tuoksun häiritsevän vahvana. Toisaalta haluis tuupata koko asian jonnekin mielen perukoille ja katsoa tilannetta vasta sitten jos täti punainen ei saavu kylään :P
 
Pakko tulla avautumaan tänne. Eilen iski tolkuttoman kova väsymys. Puoli seiskan aikaan ajattelin että otan max puolen tunnin päikkärit. No heräsin sitte kahen aikaan yöllä. Olin sammuttanu herätyskellon unissani. Ja sit unet jatku vaivattomasti aamu puol seiskaan. Kasin ja ysin välillä olin välillä puoliunessa. Nyt yheksitoista töihin. Kunnon kupin kahvia join ja aloin miettimään että vaikka menkat tuli (oli niukat) nii olisiko sittenkin mahdollista olla raskaana? Ei haluais turhia toiveita herättää nii ajattelin testata huomenna aamulla tai ylihuomenna jos sinne asti maltan odottaa...
 
Pakko tulla avautumaan tänne. Eilen iski tolkuttoman kova väsymys. Puoli seiskan aikaan ajattelin että otan max puolen tunnin päikkärit. No heräsin sitte kahen aikaan yöllä. Olin sammuttanu herätyskellon unissani. Ja sit unet jatku vaivattomasti aamu puol seiskaan. Kasin ja ysin välillä olin välillä puoliunessa. Nyt yheksitoista töihin. Kunnon kupin kahvia join ja aloin miettimään että vaikka menkat tuli (oli niukat) nii olisiko sittenkin mahdollista olla raskaana? Ei haluais turhia toiveita herättää nii ajattelin testata huomenna aamulla tai ylihuomenna jos sinne asti maltan odottaa...

Lisätäkseni vielä tähän, nukuin ekaa kertaa ilman korvatulppia yli vuoteen (oon herkkäuninen) ja olin nukahtanut vaatteet päällä ja meikit naamassa, hampaat pesemättä...Ei todellakaan tyypillistä minulle
 
Mirellan onko sulla muuta stressiä paljon? Mulla ainakin tulee noita hillittömiä yöunia juuri silloi kun on tuhat rautaa tulessa o_O Viime yönäkin unta palloon 21-06 mut oli takana pari tosi huonosti nukuttua yötä...

Aamulla tehty negojen nega vähän harmittaa mutta saapahan tänään rauhassa nauttia risoton seuraks hyvää valkkaria ja ens viikon Budapest-reissulla syödä kaikkea epämääräisen jännää :D
 
Tänä lienee listan uusin versio?

YRITTÄJÄT
tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16/ kkm10/16
Wonderwall / yritystä 8/16
Loreeen / yritystä 4/17
Niittipyssy / yritystä 5/17

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.
[MayDay] LA 28.12.
 
YRITTÄJÄT
tiiamariia / yritystä 12/15 / kkm 3/16 ja 10/16
kirahvi36 / yritystä 7/16
Babe / yritystä 7/16
Toiveissa<3 / yritystä 1/16
Noonu / yritystä 8/16
Villisilmä / yritystä 4/16
Catja85 / yritystä 7/15
Alina16 / yritystä syksy/14
Lillamy94 / yritystä syksy/15 /kkm 1
Odottelua88 / yritystä 8/16
Dep / yritystä 2/15 / kkm 1
Joskus / yritystä 1/15
Kotikisu / yritystä 1/17
Vaapukka_ / yritystä 1/17
Mangusti_ / yritystä 1/17
Aunemoi / yritystä 1/17
Pau91 / yritystä 1/17
Ruusukulta/ yritystä 3/16/ kkm10/16
Wonderwall / yritystä 8/16
Loreeen / yritystä 4/17
Niittipyssy / yritystä 5/17
Mirellan/ yritystä 10/2016

Plussanneet
milmiina LA 1.9.
Jahtu LA 6.9.
Dossier LA 21.9.
Elma Auroora LA 29.9.
[MayDay] LA 28.12.

En tiiä oliko viimeisin. Mie lisäsin itseni kun olin tippunu matkasta.
 
Mirellan onko sulla muuta stressiä paljon? Mulla ainakin tulee noita hillittömiä yöunia juuri silloi kun on tuhat rautaa tulessa o_O Viime yönäkin unta palloon 21-06 mut oli takana pari tosi huonosti nukuttua yötä...

Aamulla tehty negojen nega vähän harmittaa mutta saapahan tänään rauhassa nauttia risoton seuraks hyvää valkkaria ja ens viikon Budapest-reissulla syödä kaikkea epämääräisen jännää :D

Stressiä toki ollu töistä koska eri hommia teen nyt kesällä kuin ns. normaalisti 10/12 kk vuodesta. Varmaan menee sen piikkiin kyllä kans osa tästä väsymyksestä.
Tänää yrittäny valvoa mut vähä väkiseltä tuntuu.

Vissiin jokaista juttua tulee mietittyä tämän vauvatoiveen kautta... Että pitää olla vauvakuumetta ilmassa. Parempi olis kun ei liikaa miettis. Jos joku keksinyt tähän hyvän keinon niin saa kertoa! :) Nimittäin vähän keinot vähissä. Töissä ja vapaalla mielessä tämä asia jos ei päivittäin nii joka toinen päivä ainakin. Kesälomaa ei pysty piettään tänä kesänä, ainoastaan välillä saa vaihdettua vuoroja nii et on 4-5 pv putkeen vapaata.

Äh, pakko varmaa lauantaina aamulla testailla et tietää voiko juua juhannuksena :wink
 
Onnea testiin! Jos on nega niin sitte vähä juhannusjuomaa :wink Mä pystyn olee suht. rennosti aina ovulaatioon asti, mutta se sen jälkeinen piinailu on jotain ihan hirveää.. onneksi nyt alkaa kesäloma ens viikon jälkeen ja reissuja sun muuta tiedossa:grin
 
Ajattelin tulla heittää tänne juhannusterkut, täällä remppaillaan ja muutenkin järjestellään kotia hirveellä vimmalla siideri kädessä jotta nämä lisääntymishommat saatais edes hetkeksi pois mielestä. Ensi viikolla onneksi Budapestin reissu niin saa siitäkin vähän muuta ajateltavaa.

Nauratti äsken kun kuunnellaan muutaman vuoden takaista suosikkilevyä, yhdessä biisissä lauletaan "Kuusi jalkaa kevätjäälle" ja toisessa "Onhan mun saatana saatava lapsi" :D Ekasta mietin silloin heti että tuon kappaleen linkkaan sitten joskus facebookiin ja katson kuinka moni tajuaa merkityksen :wink

Kippis ja rentouttavaa juhannusta kaikille!
 
Takaisin
Top